חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ידיעות אחרונות

אחד מן העיתונים המובילים בישראל הוא העיתון של קבוצת ידיעות אחרונות. העיתון נחשב לאחד העיתונים הוותיקים ביותר בארץ היוצא אור החל משנות הארבעים. מבנהו של העיתון הוא על פי פורמט המכיל תמונות וצבעים בשילוב של כותרות גדולות ומעניינות שמטרתן למשוך את תשומת לב הקוראים. מרביתה כתבות בעיתון הן כתבות קצרות ומתומצתות מה שהופך אותו לעיתון המיועד למרבית האוכלוסייה הישראלית על כל שכבותיה וגווניה. נושאי העיתון הם נושאים מעולמות התוכן של הכלכלה, הפוליטיקה, הבידור, הרכילות ועוד נושאים אשר נחשבים לבולטים ביותר בסדר היום הישראלי.

ידיעות אחרונות – ההיסטוריה

ההיסטוריה של העיתון ידיעות אחרונות היא ארוכה ומגוונת. אחד האירועים המכוננים בהיסטוריה של העיתון היה עזיבתם של הכתבים והעורכים הראשיים של העיתון את כתיבת העיתון ופנייתם אל הקמת העיתון המתחרה "מעריב" אשר נחשב היום לעיתון השני לידיעות אחרונות מבחינת סדר הגודל בתפוצת העיתונות בארץ.

במרוצת השנים, נערך העיתון כעיתון המכוון אל ההמון הישראלי ולא אל קבוצת אוכלוסייה הומוגנית והכתבות בעיתון נכתבו באוריינטציה לדור הצעיר וכן לעולים החדשים אשר התקשו בקריאה ובהבנה של עברית. סגנון הכתיבה הבולט של העיתון אשר נשאר למעשה עד היום הוא סגנון הכתיבה של העברית המדוברת אשר כל אדם בישראל יכול להבין ולהזדהות אתו.

דסק החדשות

אחד מהחלקים החשובים ביותר של העיתון אשר נכתב על ידי מיטב הכתבים ואנשי התקשורת הוא דסק החדשות אשר עסק בהבאת החדשות המעודכנות ביותר אל העיתון. כמו האסטרטגיה שלה עיתון לאורך שנים גם הכתבות בדסק החדשות שוכתבו לשפה עברית מדוברת וקלילה והיוו כתבות תמציתיות שיכולים להבין אותן כל מי שכבות האוכלוסייה.

מבנה העיתון

מבנה העיתון משתנה בין ימי חול וימים מיוחדים וכולל מגזינים ומוספים בנושאים שונים. בין המוספים של העיתון ניתן למנות את עשרים וארבע שעות המופיע מדי יום ועוסק במדורים שונים החל ממדורי תרבות ועד למדורי רכילות ודעות, מוסף הספורט המספק כתבות וחדשות בנושאי הספורט השונים, מוסף ממון שהוא המוסף הכלכלי של העיתון הסוקר נושאים וחדשות נבחרים בכלכלה הישראלית והעולמית,

מוסף זמנים בריאים המהווה המקום לכתבות בנושאי בריאות שונים, מוסף מסלול העוסק בחדשות וכתבות מעולם התיירות והטיולים, מוסף זמנים מודרניים העוסק בנושאי לייף סטייל ואורח חיים, מוסף "פיצוחים" אשר מעניק למנויי ידיעות אחרונות הפעלות ומשחקים לפנאי. בנוסף למוספים הרגילים, מכיל העיתון מוספים מיוחדים בסופי השבוע הכוללים את המוסף לשבת, המוסף שבעה ימים, המוסף שבעה לילות, המוסף ממון ועוד.

מידע אודות פרסום בעיתון בכתובת:http://yads.co.il/))

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסיומה פרסום ואינטראקטיב

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132065 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131902 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

אחת הדרכים היעילות לפרסום מוצרים וחברות היא באמצעות פרסום על אוטובוסים. מיקום של חומרי הפרסום על האוטובוסים הופך את הפרסומת להרבה יותר חשופה לקהלי יעד מגוונים מה שמעלה משמעותית את האפקטיביות של הקמפיין הפרסומי כולו. שילוט אוטובוסים יכול להיות בצורה של פלקט המודבק על כל שטח הקירות של האוטובוס מלפנים ובצדדים או על ידי מדבקות המודבקות בפנים האוטובוס ועל העמודים התומכים בתוך האוטובוס. לפרסום באמצאות אוטובוסים יתרונות גדולים ורבים בעיקר בזכות החשיפה של האוטובוסים לקהלי יעד מגוונים.

עיתון דה מרקר הוא אחד מהעיתונים המעניינים והמיוחדים בישראל, העיתון מופץ כחלק מעיתון "הארץ" ומהווה את המדור הכלכלי של העיתון.

אחד מן העיתונים המובילים בישראל הוא העיתון ידיעות אחרונות. העיתון נחשב לאחד העיתונים הוותיקים ביותר בארץ היוצא אור החל משנות הארבעים.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222508 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222451 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222596 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222285 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22587 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22567 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica