חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום בדה מרקר

עיתון דה מרקר הוא אחד מהעיתונים המעניינים והמיוחדים בישראל, העיתון מופץ כחלק מעיתון "הארץ" ומהווה את המדור הכלכלי של העיתון. בנוסף מופץ העיתון ישירות למנויים של דה מרקר ומגיע עד לביתם. נושאי הליבה שלה עיתון הם נושאים נבחרים שעל סדר היום בכלכלה הישראלית והעולמית וקוראי העיתון יכולים ליהנות ממגוון כתבות ייחודיות של הפרשנים והכתבים המובילים בעולם הכלכלה. בנוסף בעיתון כתבות מיוחדות בנושאי שוק ההון, נדל"ן, צרכנות, שיווק, מחשבים ואינטרנט ושלל נושאים הקשורים באופן ישיר או עקיף לכלכלה הישראלית.

קהל הקוראים

קהל הקוראים של העיתון דה מרקר הם אנשים משכבות האוכלוסייה המשתייכים למעמד הסוציואקונומי הגבוה ומעלה. טווח הגילאים של הקוראים נע בין הגיל עשרים ועד לגיל שישים. מרבית הקוראים של העיתון משתייכים לארגונים כלכליים ומהווים בעלי תפקידים בארגונים השונים המתעדכנים אודות המגמות והנתונים המתפרסמים בעיתון ברמה היומית. העיתון משמש ככלי עבודה לקבלת מידע ונתונים לבעלי מקצוע רבים מעולם השיווק והפרסום המעוניינים ללמוד על השוק באמצעותו.

פרסום בדה מרקר

העיתון דה מרקר משלב פרסומות ותכנים שיווקיים שבהם יכולים המפרסמים לעשות שימוש על מנת להציע הצעות שיווקיות לקוראים של העיתון. מפרסמים יכולים לבחור בפורמטים שונים לפרסום המשולבים בתוך המדורים השונים של העיתון. בין הפורמטים הקיימים יכולים המפרסמים לבחור פרסום של עמוד שלם, פרסום של חצי עמוד, פרסום של רבע או שמינית עמוד. כמו כן יכולים המפרסמים לבחור את המיקום של הפרסומת בהתאם לתקציב הקמפיין כשלרשותם עומדים האפשרויות של פרסום בעמודים הראשיים או בעמודים הפנימיים וכן לשלב בין פרסום בגיליונות העיתון או באתר האינטרנט של דה מרקר ברשת.

יתרונות פרסום בדה מרקר

לשילוב פרסום בדה מרקר בקמפיין הפרסומי או כבחירה יחידה של פרסום בעיתון יתרונות רבים ומפרסמים הודות לייחודיות ולנישתיות של העיתון. מאחר והעיתון פונה לקהל יעד מסוים בעל מאפיינים מסוימים הנחשב לקהל בעל רמת הכנסה גבוהה יחסית, המפרסמים יכולים ליהנות מקהל צרכנים בעל פוטנציאל כלכלי גבוה יחסית.

ידיעה מראש של קהל היעד הקורא את העיתון יכולה לסייע למפרסמים לייעד את הפרסומים שלהם לקהל היעד הספציפי ובכך לזכות בפרסום רלוונטי ואפקטיבי במיוחד. יתרון בולט נוסף הוא האפשרות להגיע אל קהל יעד מיוחד במינו שהוא הבכירים במשק אשר קוראים את העיתון על בסיס קבוע. פנייה  לקהל זה מאפשר פרסום של מוצרם יוקרתיים במיוחד שנישת הפרסום שלהם היא מוגבלת.

לסיכום , עיתון דה מרקר הוא אחד העיתונים הכלכליים המתקדמים והמובילים בארץ המיועד לקהל קוראים ספציפי הנמנה על הבכירים ובמשק. העיתון מביא את הידיעות הכי עדכניות בנושאים נבחרים בכלכלה הישראלית והעולמים ומהווה פלטפורמה לאנשי שיווקי ועסקים רבים לקבל מידע אודות המגמות והשינויים במשק הישראלי. פרסום בדה מרקר מיועד לחברות המעוניינות למתג את עצמן ולפנות לקהל היעד הספציפי המזוהה עם העיתון.

 



תגיות המאמר: פרסום בדה מרקר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסיומה פרסום ואינטראקטיב

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132069 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131907 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

אחת הדרכים היעילות לפרסום מוצרים וחברות היא באמצעות פרסום על אוטובוסים. מיקום של חומרי הפרסום על האוטובוסים הופך את הפרסומת להרבה יותר חשופה לקהלי יעד מגוונים מה שמעלה משמעותית את האפקטיביות של הקמפיין הפרסומי כולו. שילוט אוטובוסים יכול להיות בצורה של פלקט המודבק על כל שטח הקירות של האוטובוס מלפנים ובצדדים או על ידי מדבקות המודבקות בפנים האוטובוס ועל העמודים התומכים בתוך האוטובוס. לפרסום באמצאות אוטובוסים יתרונות גדולים ורבים בעיקר בזכות החשיפה של האוטובוסים לקהלי יעד מגוונים.

אחד מן העיתונים המובילים בישראל הוא העיתון ידיעות אחרונות. העיתון נחשב לאחד העיתונים הוותיקים ביותר בארץ היוצא אור החל משנות הארבעים.

אחד מן העיתונים המובילים בישראל הוא העיתון ידיעות אחרונות. העיתון נחשב לאחד העיתונים הוותיקים ביותר בארץ היוצא אור החל משנות הארבעים.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213513 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202210 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172785 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172706 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162280 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162850 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162752 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica