חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי סיינטולוגיה?

מאת: קידמה אישיתרוחניות - כללי08/02/20131305 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המאמר נכתב ע"י אריק רוזני, מדריך להשגת מטרות אישיות באמצעות סיינטולוגיה

מהי סיינטולוגיה?

סיינטולוגיה הינה אחת התופעות המדוברות ביותר של זמננו. המילה "סיינטולוגיה" מככבת כאחת המילים המבוקשות ביותר במנועי החיפוש באינטרנט. במהלך שישים שנות קיומה, סיינטולוגיה הוזכרה רבות במדיה. נראה שלכל אחד יש דעה עליה. סיינטולוגיה היא התנועה הדתית שגדלה בקצב הכי מהיר בעולם. אז מהי, בעצם, סיינטולוגיה?

סיינטולוגיה היא גוף של ידע שעוסק בשיפור היכולת האישית. המונח "סיינטולוגיה" נלקח מהמילה הלטינית scio (שמשמעותה ידע) והמילה היוונית logos (הלימוד של...). כאשר מחברים את המילים הללו ביחד, מקבלים שפירוש המילה סיינטולוגיה הוא הלימוד של הידע. אבל מה זה אומר, ת'כלס?

סיינטולוגיה היא גוף של ידע יישומי על החיים. אחת המטרות העיקריות של סיינטולוגיה היא לתת לאדם הבנה רבה יותר בנוגע לעצמו ובנוגע לסביבה האנושית בה הוא חי. כתוצאה מכך, האדם יכול לשלוט טוב יותר בגורלו ולנהל בהצלחה את חייו ואת הסובבים אותו. התחומים שבהם עוסקת סיינטולוגיה כוללים דברים שהם קרובים מאוד לליבנו: אושר, זוגיות, תקשורת עם הסביבה, ביטחון עצמי, טיפול נכון בכספים, שליטה במצבי הרוח, הגשמת שאיפות והגשמה עצמית.

מבחינת הסיינטולוגיה, קיים קשר הדוק בין הידע שיש לאדם על החיים ועל עצמו, ובין היכולת שלו להצליח ולהיות מאושר. יותר מכך, אדם יכול להשיג אושר אמיתי ושליטה בחייו רק ע"י גדילה רוחנית ומודעות מוגברת. זאת הסיבה לכך שסיינטולוגיה מוגדרת בתור דת – היא משפרת את רוח האדם. אדם הינו יישות רוחנית הנמצאת בעמדת הפיקוד על מחשבותיו ועל גופו.

יחד עם זאת, אחד העקרונות הבסיסיים של סיינטולוגיה אומר שמה שנכון עבורך הוא מה שאתה הבחנת בו בעצמך. כלומר סיינטולוגיה דורשת מהאדם שלומד אותה לבדוק את הדברים עבור עצמו ולהתבונן.

קיימות דרכים רבות ללמוד סיינטולוגיה. רוב הספריות מחזיקות היום ספרים בתחום. ניתן להזמין ספרים דרך האינטרנט או אצל אחד מהמפיצים המורשים. ניתן גם לגשת למרכז של סיינטולוגיה הקרוב לביתך (בארץ קיימים כעשרה מרכזים בגדלים שונים) ולרכוש את הספרים שם. במידה והחומרים בספר נראים לך מעניינים והיית רוצה ללמוד דברים מעבר לכך, עליך להירשם לקורס באחד המרכזים. קיימים קורסים רבים מאוד שנותנים מענה כמעט לכל סוג של בעיה שאדם יכול להתקל בה בחייו. ניתן גם לקבל יעוץ ואימון אישי מאדם שעוסק בסיינטולוגיה כמקצוע.

סיינטולוגיה נכתבה על ידי החוקר והפילוסוף ל.רון האברד. הוא פיתח את נושא הסיינטולוגיה במהלך כחמישים שנות חייו. מעניין לציין, שהתחום הראשוני שאותו חקר מר האברד היה פיזיקה גרעינית. העיסוק בפיזיקה הביא לבסוף את ל. רון האברד אל הנתיב של חיפוש אחר אנרגית החיים. בלחיצה על הקישור הזה, ניתן לראות סרטון באורך של כ-10 דקות הסוקר את חייו של ל. רון האברד, מייסד הסיינטולוגיה.

לאחרונה אנשים רבים גילו עניין רב בעבודותיו של מר האברד ובסיינטולוגיה, כאשר המייסד של סיינטולוגיה נכנס לספר השיאים של גינס כבעל המספר הרב ביותר של עבודות שפורסמו (1084 עבודות) וכמחבר שעבודותיו תורגמו למספר הרב ביותר של שפות (71 שפות).

בכל שבוע מתקיימת הרצאת מבוא מרתקת במרכז לסיינטולוגיה בתל-אביב. בלחיצה על הקישור הזה, ניתן לקבל פרטים על ההרצאות המתקיימות בשבועות הקרובים.

©2013 אריק רוזני. כל הזכויות שמורות. סיינטולוגיה,דיאנטיקה והגשר הינם סימנים מסחריים וסימני שירות בבעלותו של Religious Technology Center ונמצאים בשימוש באישורו. שירותים הקשורים לפילוסופיה הדתית של סיינטולוגיה מועברים באופן בלעדי ברחבי העולם על-ידי בעלי הרשיון של כנסיית הסיינטולוגיה הבינלאומית, באישור Religious Technology Center, מחזיק הסימנים המסחריים של דיאנטיקה וסיינטולוגיה. סיינטולוג הינו סימן  חברות שיתופי המציין חברים בסניפי בכנסיות והמרכזים של סיינטולוגיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בוא לעשות מבחן אישיות חינם וכן להשיג את המטרות שלך על ידי פיתוח מודעות עצמית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידמה אישית

מאת: קידמה אישיתאימון לקריירה28/01/131094 צפיות
אדם שאין לו חלומות, הוא כאילו מת מהלך. מצד שני אם יש לך הרבה חלומות, אבל אתה לא מוצא את הזמן או את הכסף להשיג אותן, החיים יכולים להיראות אפורים. התסכול גובר, העניין כלפי דברים כובה ומשהו מרגיש חסר. האם זה משהו שקורה גם לך? האם גם אתה מחפש תשובות בנושא של הגשמת חלומות?

מאת: קידמה אישיתאימון לחינוך14/11/121309 צפיות
האם קרה לך פעם שהגעת לסוף העמוד ומצאת את עצמך חושב בכלל על משהו אחר? האם פעם למדת משהו וכעבור זמן מה הבנת שאין לך מושג מה אתה לומד? האם קורה לך שאתה לומד, לומד, לומד, אבל החומר פשוט “לא נכנס?”

מאת: קידמה אישיתאימון לרוחניות21/06/121304 צפיות
סיינטולוגיה הינה אחת התופעות המדוברות ביותר של זמננו. המילה "סיינטולוגיה" מככבת כאחת המילים המבוקשות ביותר במנועי החיפוש באינטרנט. במהלך שישים שנות קיומה, סיינטולוגיה הוזכרה רבות במדיה. נראה שלכל אחד יש דעה עליה. סיינטולוגיה היא התנועה הדתית שגדלה בקצב הכי מהיר בעולם. אז מהי, בעצם, סיינטולוגיה?

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191188 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103079 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182139 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181836 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181414 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162313 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica