חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יעילות אישית – בוא ליצור זמן ואנרגיה כדי להגשים את המטרות שלך

מאת: קידמה אישיתאימון לקריירה28/01/20131093 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אדם שאין לו חלומות, הוא כאילו מת מהלך. מצד שני אם יש לך הרבה חלומות, אבל אתה לא מוצא את הזמן או את הכסף להשיג אותן, החיים יכולים להיראות אפורים. התסכול גובר, העניין כלפי דברים כובה ומשהו מרגיש חסר. האם זה משהו שקורה גם לך? האם גם אתה מחפש תשובות בנושא של הגשמת שאיפות?

העולם הזה הוא לא בנוי בצורה שהכול הולך לקראתך – דברים צריך להשיג, פעולות צריך לעשות והחלטות צריך לקבל. זה נשמע רציני מדי, אבל לא חייב להיות. אפשר להתייחס כלפי החיים ברצינות ואז הכל נראה כבד וקשה, אבל אפשר להתייחס אליהם בקלות. מה זה אומר? שצריכים להיות קלי דעת ולא לחשוב על השלכות של ההחלטות והפעולות שלך? לא, גם זו טעות! אבל מה שכן – אתה לא חייב להתייחס כלפיהם עם רגשות כבדים, כמו דאגה, פחד או כעס. אלה רגשות שנמצאו כלא עוזרים להתקדם בחיים, אלא בדיוק ההפך.

תגיד, האם פעם מישהו דיבר אליך בכבדות, עם כעס בקול? תמצא איזה מקרה או שניים! איך הרגשת? שאתה רוצה לעשות כמו שהוא אומר? או שרצית לעשות הכל כדי שזה לא יקרה? ובאופן דומה, האם מישהי פעם דיברה איתך בקול מלא דאגה ופחדים? האם חשבת שהמילים והסיבות שהיא נותנת הן אמיתיות? או שמוגזמות במקצת? רצית להקשיב ולעשות כמבוקש?

נכון, שכאשר אנשים פועלים ברמות של רגשות נמוכים, האנשים בסביבה וכאילו העולם כולו יוצאים נגדם? זה בדיוק ככה!

ואם מישהו חושב בקלילות, אכן מסתכל בכיף על כל הגורמים שמשפיעים על הסיטואציה, מדבר בנחמדות וללא כבדות עם האנשים הקשורים לעניין – הדברים זזים ובכיף. וזה נראה כאילו הדברים זזים עם הרבה פחות מאמץ והשקעה של אנרגיה! זהו הסוד של אנשים מצליחים – כדי להצליח בחיים, צריכים להיות קלילים אך אחראים, תקשורתיים וללא דאגות, פעלתנים עם שיקול דעת מאוזנת.

ועוד סוד קטן – כאשר פועלים בטונים גבוהים ואינטרס אמיתי כלפי החיים, הזמן מצטמצם – כלומר, לוקח הרבה פחות זמן להשיג משהו ומספיקים הרבה יותר.

בוא לגלות עוד סודות ופתרונות ליצירת זמן ואנרגיה והפיכת החיים למשחק בסדנאות של יעילות אישיתבאתר של קידמה אישית. שם תוכל לעשות מבחן אישיות ללא תשלום ולקבל תשובות שניתן לעשות משהו בקשר אליהן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בוא לעשות מבחן אישיות חינם וכן להשיג את המטרות שלך על ידי פיתוח מודעות עצמית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידמה אישית

מאת: קידמה אישיתרוחניות - כללי08/02/131305 צפיות
סיינטולוגיה הינה אחת התופעות המדוברות ביותר של זמננו. המילה "סיינטולוגיה" מככבת כאחת המילים המבוקשות ביותר במנועי החיפוש באינטרנט. במהלך שישים שנות קיומה, סיינטולוגיה הוזכרה רבות במדיה. נראה שלכל אחד יש דעה עליה. סיינטולוגיה היא התנועה הדתית שגדלה בקצב הכי מהיר בעולם. אז מהי, בעצם, סיינטולוגיה?

מאת: קידמה אישיתאימון לחינוך14/11/121308 צפיות
האם קרה לך פעם שהגעת לסוף העמוד ומצאת את עצמך חושב בכלל על משהו אחר? האם פעם למדת משהו וכעבור זמן מה הבנת שאין לך מושג מה אתה לומד? האם קורה לך שאתה לומד, לומד, לומד, אבל החומר פשוט “לא נכנס?”

מאת: קידמה אישיתאימון לרוחניות21/06/121304 צפיות
סיינטולוגיה הינה אחת התופעות המדוברות ביותר של זמננו. המילה "סיינטולוגיה" מככבת כאחת המילים המבוקשות ביותר במנועי החיפוש באינטרנט. במהלך שישים שנות קיומה, סיינטולוגיה הוזכרה רבות במדיה. נראה שלכל אחד יש דעה עליה. סיינטולוגיה היא התנועה הדתית שגדלה בקצב הכי מהיר בעולם. אז מהי, בעצם, סיינטולוגיה?

מאמרים נוספים בנושא אימון לקריירה

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194046 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

לגרום ללקוח לומר כן, איך לשתול מחשבה, לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון, איך למכור נכון, איך לשכנע לקוח, קאוצינג, מטפל אישי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא יעשה, לצורך העניין נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות כן על שאלה מסוימת לדוגמא לשאלה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" או לדוגמא נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות לא על שאלה מסוימת לדוגמא "האם אתה רוצה לשנות איזה משהו בעסקה?" יכול להיות שרוצים לגרום לו להגיד לא. בקיצור עוד נוסיף ...

יסודות המכירה, ספק או וודאות, יסודות ההשפעה, גם או רק, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע, מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ודרכים. בגדול על מה מבוסס שכנוע על מה מבוססת מכירה, על מה מבוסס להצליח במשא ומתן ...

מאת: אבי כחלוןאימון לקריירה19/08/152831 צפיות
מעבר למקום עבודה חדש ולאזור מגורים חדש בו זמנית אינם החלטה קלה והתהליך דורש תכנון ובדיקה רבים. ארגון טוב ופנייה לחברות מקצועיות לשם עזרא בביצוע התהליך, תסייע לעבור את התקופה בקלות שתיהיה טובה עבור כל המשפחה.

מאת: מגניב אימון לקריירה01/07/152666 צפיות
בשורות הבאות נציג כמה מהאתגרים המורכבים הכרוכים בתהליך גיוס מנהלי מכירות ואנשי מכירות לארגון מסוים. במסגרת הצגה זו נעמוד על הטעויות הנפוצות בתחום, את דינאמיקת המכירות ובאיזה אופן היא משפיעה בצורה מכרעת על טיב הגיוס. ננסה להתמודד עם מספר שאלות כמו למשל מה הסיבה שבגינה לא מעט תהליכי גיוס מפספסים את מטרתם, מה הופך איש מכירות לטוב, מהו הסוג המבוקש והרמה הנדרשת ממנהלי המכירות, אילו תכונות מפתח נדרשות להצלחה מקסימאלית בהתאם לתפקיד שאותו יש לאייש, כיצד להגדיר כשורה את המיומנויות הנחוצות של המועמדים כד

למה לא לאתר את צרכי הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח, תחושת זרות עם לקוח, לקרוא את המחשבות של הלקוח, תחושת קרבה עם לקוח, מאמן עסקי מומלץ, קאוצינג: שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח ...

האם לנסות לשכנע את הלקוח, למכור בלי לנסות למכור, כמה לנסות לשכנע את הלקוח, שכנוע סמוי, להצליח במכירות, שכנוע גלוי, ייעוץ טיפולי, ייעוץ פילוסופי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים "אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי למכור? אני פשוט לא מנסה למכור, אני מי שאני ואני מוכר, לא מנסה למכור לא רוצה למכור" ויש הרבה אנשי מכירות ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica