חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך באמת לשפר את יכולת הלמידה שלך באופן מעשי?

מאת: קידמה אישיתאימון לחינוך14/11/20121309 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
איך לשפר את יכולת הלמידה שלך?האם קרה לך פעם שהגעת לסוף העמוד ומצאת את עצמך חושב בכלל על משהו אחר? האם פעם למדת משהו וכעבור זמן מה הבנת שאין לך מושג מה אתה לומד? האם קורה לך שאתה לומד, לומד, לומד, אבל החומר פשוט "לא נכנס?" בוא נדבר בכנות:

יכולת למידה היא אחת היכולות החשובות שיש לאדם. אם אדם מסוגל ללמוד דברים חדשים הוא יכול להצליח יותר בעבודה, בקרירה ובחיים בכלל. קצב החיים המודרניים מצריך מאיתנו למידה תמידית – אפילו אם מדובר בטלפון סלולרי חדש.

אבל אנשים רבים פשוט לא יודעים איך ללמוד. הם מאבדים סבלנות מאוד מהר, יוצאים מהריכוז וכו'. הם היו רוצים ללמוד ולהתפתח, אבל לא יודעים איך עושים זאת, ת'כלס.

מעניין שקיים גורם מרכזי אחד לכל הקשיים בלמידה. אם אנשים היו יודעים את הגורם הזה ואיך לטפל בו – כמעט כל הבעיות שלהם בלמידה היו נפתרות והם היו מסוגלים ללמוד את מה שהם רוצים.

"המחסום (...) החשוב ביותר ללמידה הוא המילה שאינה מובנת כהלכה. (...) המשכת הקריאה מעבר למילה שלא הובנה גורמת לאדם תחושה ברורה שהכל מחוק מהזיכרון או להרגשת תשישות. הרגשה של "לא-שם" ומעין היסטריה עצבנית (מתח מופרז) יכולה לבוא בעקבות זאת. הבלבול או חוסר יכולת לתפוס מופיעים אחרי מילה שלא הייתה מוגדרת ומובנת לאדם." – ל. רון האברד

תחשוב על נושאים שניסית ללמוד בעבר ולא הצלחת. כעת תחשוב על המילים הלא מובנות שהיו לך באותם נושאים. אם תחשוב בכנות, סביר להניח שתגלה שאולי חסרה לך אפילו הגדרה של השמות של אותם נושאים. האם אתה יודע מה ההגדרה המדוייקת של "מתמטיקה"? מה בנוגע להגדרה של המילה "כלכלה"? מה אם "אוריינות?" אלה הם רק שמות, כעת תחשוב כמה מילים לא מובנות היו לך בתוך הנושאים הללו.

"מילה שאינה מובנת כהלכה תישאר לא מובנת כהלכה עד שהאדם יבהיר את משמעותה של המילה. כאשר האדם מבין לגמרי את המילה, נאמר עליה שהיא מובהרת." – ל. רון האברד

כעת תעשה את הניסיון הבא. קח חומר קריאה או לימוד כלשהו שבעבר התקשת איתו. סמן בו כל מילה שאתה לא מבין ולאחר מכן בדוק במילון את המשמעות של כל מילה כזאת. המפתח להצלחה כאן הוא הבנה של כל מילה שאינך מבין. כעת קרא את החומר שוב. אם הוא נראה לך עדיין קשה ולא מובן – בדוק האם יש עוד מילים שלא סימנת ובדוק במילון גם אותן.

אתה אמור להגיע למצב שבו תבין את כל החומר בלי בעיה והוא לא ייראה לך קשה ומסובך.

אם תקפיד לבדוק במילון כל מילה שאינך מבין בחומרי הלימוד שלך – הלמידה שלך תשתפר פלאים!

אם תרצה ללמוד כלים מעשיים בנושא של למידה, אנחנו ממליצים להירשם לקוס מקוון חינם טכנולוגיית הלמידה

ואם תרצה להכירנושאים מעשיים נוספים לשיפור החיים - אנחנו מזמינים אותך להגיע לאחת ההרצאות חינם

© 2012 קידמה אישית. כל הזכויות שמורות. ניתנת בזאת הוקרת תודה לספריית ל. רון האברד עבור מתן הרשות לשעתק קטעים נבחרים מתוך עבודותיו בעלות זכויות היוצרים של ל. רון האברד. סיינטולוגיה, דיאנטיקה, ל. רון האברד, ל.ר.ה. הם סימנים מסחריים וסימני שירות בבעלות Religious Technology Center ונמצאים בשימוש באישורו. שירותים הקשורים לפילוסופיה הדתית של סיינטולוגיה מועברים ברחבי העולם באופן בלעדי ע"י בעלי רשיון של כנסיית הסיינטולוגיה הבינלאומית באישור Religious Technology Center, מחזיק הסימנים המסחריים של סיינטולוגיה ודיאנטיקה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בוא לעשות מבחן אישיות חינם וכן להשיג את המטרות שלך על ידי פיתוח מודעות עצמית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידמה אישית

מאת: קידמה אישיתרוחניות - כללי08/02/131308 צפיות
סיינטולוגיה הינה אחת התופעות המדוברות ביותר של זמננו. המילה "סיינטולוגיה" מככבת כאחת המילים המבוקשות ביותר במנועי החיפוש באינטרנט. במהלך שישים שנות קיומה, סיינטולוגיה הוזכרה רבות במדיה. נראה שלכל אחד יש דעה עליה. סיינטולוגיה היא התנועה הדתית שגדלה בקצב הכי מהיר בעולם. אז מהי, בעצם, סיינטולוגיה?

מאת: קידמה אישיתאימון לקריירה28/01/131095 צפיות
אדם שאין לו חלומות, הוא כאילו מת מהלך. מצד שני אם יש לך הרבה חלומות, אבל אתה לא מוצא את הזמן או את הכסף להשיג אותן, החיים יכולים להיראות אפורים. התסכול גובר, העניין כלפי דברים כובה ומשהו מרגיש חסר. האם זה משהו שקורה גם לך? האם גם אתה מחפש תשובות בנושא של הגשמת חלומות?

מאת: קידמה אישיתאימון לרוחניות21/06/121305 צפיות
סיינטולוגיה הינה אחת התופעות המדוברות ביותר של זמננו. המילה "סיינטולוגיה" מככבת כאחת המילים המבוקשות ביותר במנועי החיפוש באינטרנט. במהלך שישים שנות קיומה, סיינטולוגיה הוזכרה רבות במדיה. נראה שלכל אחד יש דעה עליה. סיינטולוגיה היא התנועה הדתית שגדלה בקצב הכי מהיר בעולם. אז מהי, בעצם, סיינטולוגיה?

מאמרים נוספים בנושא אימון לחינוך

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193036 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153232 צפיות
Credit cards assist many people everywhere to achieve the goals of a particular lifestyle. Having a credit card can provide opportunity and allows for increased financial freedom. With that said, you should always make careful spending decisions with your card. This article has some effective advice to help consumers to do just that. Do not close any credit card accounts until you understand the impact it may have.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153052 צפיות
Reputation is something that make a skill to be sure you have because it helps with a career. There just aren't enough business owners who realize what it takes to manage their outside image effectively. These suggestions can help you to maximize your reputation. Be sure you're posting content that's positive about your brand so it will keep things fresh, so that any negative feedback slips in the search engine listings.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך11/02/153411 צפיות
There are so many factors to consider when it comes to building a mobile marketing strategy for your business that it's hard to know where to start. The ideas discussed below were selected to help you a great head start to becoming a successful mobile marketing technology.

מאת: מאיה ברשאימון לחינוך08/12/142243 צפיות
העצמת ילדים ונוער "אחד על אחד" אימון מנטלי - ילדים ונוער לדור חדש מאיה ברש העצמה ותרגול מנטלי עם ילדים ונוער ייצור דור חדש של אנשים חזקים בעלי ביטחון עצמי, מודעות, קבלה עצמית ואת האחר . יכולת הקשבה לעצמו לסביבה. ילדים שלומדים לקבל על עצמם אחריות ולא פועלים מתוך השלכה של רגשות ותגובות שהם מקבלים מהסביבה, לומדים לתקשר בשפה שונה. להיות פחות שיפוטיים ולשלוט בכעס, בכאב,בתסכול,בפגיעה. לומדים להתמודד עם פחד לחץ, דחייה חברתית, הורים, מורים וחברים. כן לכעס יש מקום וגם לכאב אבל "הדרך"

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143075 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאת: אילה פינקוייסאימון לחינוך11/09/143104 צפיות
מה הייתם אומרים אילו סיפרתי לכם שמנהיגים דגולים שנחרתו על דגלה של ההיסטוריה כמו אלברט איינשטיין , מהטמה גנדי, ואימא תרזה היו מנהיגים מופנמים? אנו טועים לחשוב כי המצליחים בסביבת העבודה הם אלו ש"מכים על השולחן" הקולניים, אולם מחקרים מראים כי המנהיגים השקטים המופנמים, דווקא הם אלו שהגיעו רחוק יותר מפני שהמטרה שלהם הינה לא לעמוד באור הזרקורים אלא להעלות רעיונות ולמצוא את ייחודה של החברה אליה הם שייכים. מסתבר כי אין קשר בין יכולת לדבר באופן אטרקטיבי מול אנשים לבין יכולות חשיבה גבוהה וייחודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica