חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על פויקה, טבע וההנאות הקטנות של החיים

מאת: ורד טויןקניות 10/02/2013748 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני בחורה די עירונית, מודה באשמה. אחד הבילויים האהובים עליי הוא שיטוט חסר גבולות בקניון, ואת מה שקניתי שם אני נוהגת ללבוש ביום שישי בערב לפאב החם התורן. עיר זה נחמד, אין ספק, אבל אם להודות על האמת- אני מעדיפה את הטבע. אין חודש כמעט, למעט בזמנים רוויי גשמים ושלגים, שאני לא מעבירה בלי לינה תחת כיפת השמיים, עם כל החברים, הגיטרות והגרעינים. והדבר שאני הכי אוהבת לעשות בשטח הוא לבשל (ולאכול כמובן), תבשיל פויקה לתפארת.

רק מה, איכשהו, ואחרי שהעברתי עשרות ומאות שעות בבישול והכנת פויקה משובח, אין לי סיר משלי. נשמע לכם מצחיק? זה באמת מצחיק. בפועל, בנות המין שלי אף פעם לא יחזיקו ברשותן סיר פויקה ותמיד יסתמכו על בן הזוג או ידיד הנפש שבטוח יש לו אחד כזה. אז קראתי תיגר על השוביניזם הזה והחלטתי להשקיע קצת מזומנים לטובת סיר פויקה אדיר משלי. המשימה הושלמה וסיר הפויקה שלי ביד. מחר אני נוסעת על כל החברות למחנה מסודר בראש פינה. על הפרק: כרגיל- גיטרות, רכילות, גרעינים, שוקולד, חפירות וכמובן- תבשיל הפויקה הטוב והטעים ביותר שנראה במחוזותינו!!

לטובת אילו מביננו שרוצים לקנות סיר פויקה אבל לא ממש בקיעים בנושא, כמוני, יש כמה נקודות ששווה להתייחס אליהם לפני קנייה. הינה הן:

1. גודל הסיר- פרמטר חשוב בעיקר לכאלה שיש להם ימב'ה חברים ואפס זמן לבן זוג (ממ מזכיר לי מישהי). אם הטיולים שלכם תמיד מסתכמים ב- 25 אנשים גדולים ורעבתנים, קנו סיר פויקה גדול שמכיל מזון לכולם.

2. סיר פויקה לא איכותי מחליד עם הזמן. זה מאוד מבאס כשצריך לנקות אותו אז הימנעו מחיקויים וקנו סיר פויקה איכותי שישרת אתכם על הצד הטוב ביותר, אחד שיחזיק מעמד ולא יישבר. פויקה שנעשה בסיר מחליד לפעמים אפילו יוצא פחות טעים מתבשיל פויקה שיוצא מסיר חדש דנדש (לפחות ככה אמר לי המוכר).

3. עדיף לקנות סיר פויקה מחברה מובילה ומוכרת. ככה, אם יהיו בעיות יהיה לכם למי לפנות. לדעתי זה נכון בכל רכישה. אני תמיד אשקיע קצת יותר כסף בתנאי שאני יודעת שיש לי עם מי להתייעץ ויש מי שיעזור לי בעת צרה. טוב אולי קצת נסחפתי בעצם? כולה פויקהJ

4. הטיפ המשלים לסעיף שלוש- אל תהיו פרייארים. אל תקנו סיר פויקה יקר שאין שום סיבה מוצדקת למחיר המופקע שלו. סיר פויקה יקר משתווה באיכות לסיר פויקה במחיר סביר. ההבדל היחיד הוא המיתוג. ריקושט מוכרים במחיר גבוה וחגור מוכרים בעלות זולה. המוצרים, בגדול, זהים כמעט לחלוטין!!

הכול ברור? אז יאללה, לכו לקנות את הסיר שלכם וניפגש בשטח לקרב ראש בראש של הפויקה המצטיין לסוף השבוע הזה.

שבת שלום, מבורך ומלא בתבלינים לכולכם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131333 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131349 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132116 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131845 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/136999 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138250 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186761 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica