חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שער אוטומטי

מאת: נינה כהןאבטחת הבית11/02/2013789 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בעבר היה זה מחסום זרוע אשר שימש בתור שער אוטומטי בכניסה למפעלים, ישובים או מתחמים סגורים. היום מלבד הזרוע קיימים גם שני סוגים של שערים אוטומטיים שנועדו על מנת לשפר את רמת הביטחון שמספק שעה אוטומטי ועל מנת לשמור על השטח המגודר מפני חדירה של גורמים בלתי רצויים. בזכות הטכנולוגיה החדשה שבאמצעותה מיוצרים השערים החדשים, הם יכולים להתאים גם לבתים פרטיים, גם למפעלים וגם לכניסה למושבים. אפשרויות עיצוב מעניינות הופכות את השערים האוטומטיים להרבה יותר מתאימים לסביבה שבה הם נמצאים.

סוגים של שערים אוטומטיים

שני הסוגים העיקריים של שער אוטומטי שבהם משתמשים היום, הם שערים צפים או שערים נגררים. השער הנגרר נע על גבי גלגל שמותקן קבוע בתוך המסילה המחוברת לרצפה. שער מסוג זה יתאים למקומות רחבים מאוד אך הוא איטי יחסים לסוג השני. הסוג השני של שערים אלה הוא שער צף שלא נוגע באדמה בעת הפתיחה או הסגירה. הוא לא אטום כמו השער הנגרר שמספק את רמת האטימות הגבוהה ביותר, אך השער הצף הרבה יותר קל לתחזוקה ונוח יותר לשימוש.

שער אוטומטי מעוצב על פי דגם ייחודי

שער אוטומטי יכול להיות מעוצב מיחידה אחת של מתכת מגולוונת והוא יכול להגיע במגוון שילובים על מנת לספק גם את המגע של האסטטיקה למקום בו הוא מוצב. כך למשל קיימים היום שערים המשלבים מתכת עם זכוכית חלבית חסינה או שערים המשלבים בתוכם קורות עץ. שערים אלה יכולים להגיע גם עם יחידות פרזול המיועדות לשם עיצוב וגם עם ידיות, ניתן לשלב אותם עם חומה מאבן ירושלמית וגם לצבוע אותם בצבע השונה מצבע שחור. מבחינת הצורה של השערים האוטומטיים, הם יכולים להגיע בצורה ישרה או להיות בעלי חזית בצורת חצי עיגול. העיצוב הופך את השערים הגדולים והמאסיביים האלה למתאימים יותר עבור הסביבה ומצ'פרים את השימוש בהם עם מראה אסטטי.

החידוש: הנייד שלך הוא השלט של שער אוטומטי

הפטנט החדש בתחום השערים האוטומטיים מאפשר את פתיחתם באמצעות מכשיר הטלפון. לא צריך יותר שלטים והמערכת מתאימה לכל סוגי הטלפונים, גם למתקדמים ביותר וגם לפשוטים יותר. השימוש בטלפון נייד בתור שלט מבטל את הצורך בהחלפת סוללות, קידוד או שכפול ומבטיח, כי מי שאינו רצוי במקום, לא יוכל לפתוח את השער. היתרונות המהפכניים ביותר במערכת פתיחה באמצעות הנייד הם, שבשיטה הזאת ניתן לפתוח את השער מכל מקום ושזה מאפשר לכמות גדולה של משתמשים להשתמש בשער ללא הצורך בשכפול השלט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187740 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181585 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187705 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185306 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183489 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181412 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181226 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201189 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191540 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181444 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica