חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

די עם התירוצים

מאת: משה יונישיפוצים11/02/2013588 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעצבים את הדירה? לרובנו יש בית חלומות, תכנון מושלם לאופן שבו ביתנו המדהים ייראהבחלקים חיצונים ופנימיים אבל בלי שום קשר כמה כסף נהיה מעוניינים להשקיע בו, לחלקנו הגדול אין את היכולת, הסבלנות או הזמן לשפץ את הדירה - ולכן במקרים כאלה אנחנו צריכים למצואמומחים מתחום הארכיטקטורה להצלחת הפרויקט.

רוצים למצוא עיצוב פנים סלון? לא יודעים איך מוצאים טיפים על עיצוב פנים הבית? להלן מידע וטיפים שיוכלו לעזור להכיר את תחום האדריכלות לעומק.

העיצוב הוא תחום רחב שנחלק לכמה קטגוריות עיקריות: אדריכלות בניין, עיצוב פנים המבנה ועיצוב של נוף בשלב ראשון, מזמינים אדריכל בניין, המעצב את הפרויקט על חלקיו השונים, יחד עם מחשבה עלשיקולים המשלבים בין אסתטיקה ונוחות, ובנוסף עורך את יתר התכנונים שכל מבנה צריך, כמערכות מים, גז וחשמל.

אדריכלי פנים תפקידם הוא להפוך את החלל של הבית לנוחים ואסתטיים, על ידי בחירת רהיטים, דברים יפים לנוי לפי הפונקציה שכל חלל נועד לשרת - מגורים חלל מסחרי ועוד.

מומחי עיצוב הנוף הם מתאימים את הסביבה שבו מוצב המבנה אל השטח ולתנאי התקול - מבחירת העיצוב וצמחים נכונים, וכלה בבחירת סוגי הצללה, עיצוב פרטים עם מים, אדמה וצמחים, לכדי שילוב מוצלח של אסתטיקה ופרקטיות.

צריכים להשיג עיצוב פנים יוקרתי? ומה לגבי כמה טיפים על מבצעים?

לא יצא לכם להכיר מעצב פנים? בררו אצל קרובים וחברים אם יוכלו להמליץ לכם אודות מישהו מסוים או סטודיו ששכרו לעבודה בעצמם.

בחיפושים אחר בעלי מקצוע מהתחום, הדרך הכי טובה להתרשמות היא מעיון בתיק העבודות.

אך עדיף שלא להסתפק בזה בלבד, תדרשו לראות גם מספר עבודות במבנים או סביבות שעוצבו ע"י האדריכלים שבהם אתם מעוניינים.

לבסוף, הגיעו כשבידכם רעיונות מגובשים, אך היו גם מוכנים להתגמש ואפשרו לבעל המקצוע לעשות את עבודתו במלואה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יוני

מאת: משה יוניחינוך ולימודים - כללי13/03/131464 צפיות
בשורה התחתונה לא כל אחת או אחד צריכים לקבל תעודת בגרות בשביל להרוויח בכבוד. תעודת בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מאת: משה יוניאימון אישי13/03/131216 צפיות
מעוניינים להתקדם בחיים? מעוניינים לעשות צעד למען עצמכם ולמען עתידכם? אולי באמת זה הזמן שלכם? בתקופתנו אין ספק כי לימודים גבוהים הם השלב הנחוץ ביותר לעתיד טוב. מי שמעדיף

מאת: משה יוניביטוח - כללי13/03/131177 צפיות
לא עומדים בעומס הכלכלי? כל דבר עולה יותר מדי? אולי זה באמת הרגע להתחיל לחסוך? רוב התושבים מנסים להתמודד עם ההוצאות האינסופיות,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131239 צפיות
מרגישים שהגוף כבר מזדקן? רוצים מראה צעיר יותר? זה הרגע הנכון! כיום יש מבחר טיפולים ובניהם:טיפול בצניחת עפעפיים,מתיחת פנים והצערת עור הפנים ועוד רבים.

מאת: משה יוניספרות13/03/131170 צפיות
יש רבים שאומרים שלא חייבים להשלים 12 שנות לימודים בשביל עבודה טובה. לרוב תעודות בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד המקצועי,

מאת: משה יונישיפוצים13/03/131245 צפיות
פתחתם קופת חסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם שוקלים לגור בבית משופץ ויחד עם להשביח את ערך הנכס בשוק,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131216 צפיות
על קוסמטיקה ועוד- לכל אחד ואחת מאיתנו יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בכך?

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232603 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223274 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica