חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להעמיד מול ארגון אוהדי בית"ר חברת אבטחה גדולה

מאת: אל"מ במיל. בני טלאקטואליה12/02/2013836 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ארגון אוהדי בית"ר ירושלים "לה פמיליה" חצו קו אדום עם שרפת משרדי הקבוצה. כעת נדרשת משטרת ישראל לעלות שלב בטיפול בגורמים שהורסים לכולם את הספורט.

משטרת ישראל ומדינת ישראל קמו בצדק נגד האירועים האחרונים בבית"ר ירושלים. זו תקופה ארוכה שאנו עדים לאלימות וגזענות, אך האירועים האחרונים בעקבות נחיתתם של שני השחקנים ממוצא צ'צ'ני מוסלמי בקבוצה הגדישו את הסאה. הקללות הגזעניות, האלימות, שריפת משרדי הקבוצה בבית וגן היו חלק מהתופעות שהחמירו לאחר שמערכת השלטון, המשטרה והפרקליטות הקלו ראש בכל הנושא של אוהדי בית"ר ירושלים וכך גדלה לה מפלצת אנרכיסטית.

אוהדי בית"ר ירושלים מחליטים לגבי כולנו כיצד ייראה המשחק ודואגים להרוס חוויה שאמורה להיות ספורטיבית ותרבותית. התופעה הזו מכפישה את קהל אוהדי בית"ר ירושלים השפוי ואת עם ישראל כולו בעיני העולם. תופעה זו מסוקרת על ידי התקשורת העולמית בצורה שלא מחמיאה לנו מאחר ואנו מוצגים כמדינת גזענים ואנשים רעים. כעת סוף כל סוף מישהו קיבל החלטה ומתחילים להילחם בתופעה המכוערת.

בדיווח שראינו באתר ספורט 5 עושה רושם כי משטרת ישראל פעלה כמו שצריך וכעת נצטרך להמתין ולראות מה יהיו העונשים  שיספגו האוהדים האלימים.  המפכ"ל והשר לביטחון פנים פעלו יפה בשיתוף כוחות המשטרה. למרות שחזינו בקללות מכוערת לעבר קדאייב השחקן הצ'צ'ני מוסלמי כאשר עלה לשחק, אך מעבר לקריאות לא נתקלנו במשהו חמור יתר על המידה.

על מנת לטפל בארגונים האלה ביד קשה, חייבים לחדור אל ארגון לה פמיליה בצורה מקצועית כמו שהמוסד, המשטרה והשב"כ יודעים לעשות. להחדיר אליהם סוכנים שיתחזו לאוהדי הקבוצה, ינהגו בצורה קיצונית עד אשר יחדרו אל לב הארגון. באותו הזמן הם יתעדו את הפעילות. בעזרת התיעוד ניתן יהיה לסמן את המנהיגים של הארגון שמוליכים להתנהגות עבריינית, להפיל אותם וכך להכניס אותם למחבוש ארוך ולהוציא אותם מחוץ לפעילות פושעת שכזו.

לא ייתכן שבשנת 2013 לא נוכל לשחק כדורגל בצורה חופשית כפי שאנחנו רוצים. לא חסרות דוגמאות של קבוצות החיות בדו קיום ומשתפות בהרכבן שחקנים ערבים. קבוצות כמו מכבי חיפה, הפועל תל אביב מכבי נתניה ועוד ומנגד בבית"ר ירושלים האוהדים ישיגו את מה שהם רוצים באלימות.

ברגע שנעמיד מול ארגון האוהדים כוח אבטחה גדול, שיטות צילום, אפשר יהיה לפרק אותם. בעזרת אבטחה אלימה כנגד אותם גורמים עבריינים נוכל לטפל בבעיה שמטרידה כעת את עולם הכדורגל. בשיטות מקצועיות מעולם הטיפול בטרור אפשר תוך זמן קצר להוציא את הגורמים האלימים האלו החוצה ולהשאיר את בית"ר ירושלים נקייה ביחד עם הכדורגל הישראלי. גם באנגליה ידעו לנקות את תופעת החוליגנים, על ידי התערבות הממשלה שמיגרו את התופעה, אין שום סיבה שבבית"ר ירושלים לא יעשו זאת.

B.T.S היא חברה לאבטחה בניהולו של אל"מ בני טל, החברה מתמחה ב- אבטחה אלימה, שומרי ראש, אבטחה לפוליטיקאים, מאבק בדמי חסות, מאבטחים להוצאה לפועל, מבצעי אבטחה מסוכנים ועוד... ניסיון של 33 שנים!
התקשרו : 03-5272874/9

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בני טל - אל"מ במילואים, יו"ר חברת בי.טי.אס - בני טל סקיוריטי
לפרטים נוספים :

http://www.bts-security.com/company-profile

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אל"מ במיל. בני טל

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון25/07/139075 צפיות
עונת הקיץ עמוסה במטיילים ובנופשים בערי התיירות בישראל, ובראשן אילת וטבריה. אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור מלון הוא אבטחה קפדנית של שטחו. הדבר התחדד עוד יותר לפני יותר מעשור, לאחר הפיגוע הרצחני במלון פארק בנתניה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי17/07/131380 צפיות
המודעות לספורט גדלה ומבורכת, אבל האנשים שעושים ספורט בשעות הלילה חשופים יותר לפושעים פוטנציאליים שעלולים להסב להם נזק. במציאות שבה אנחנו חיים, הפעילות הספורטיבית נדחקת לשעות הלילה, אחרי שאנשים מסיימים את חובותיהם בעבודה ובמשפחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון12/07/132035 צפיות
הרצח המתועב שבוצע בסניף בנק הפועלים בבאר שבע יכול היה להימנע, אילו היו מטפלים בכשלי האבטחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון03/07/132265 צפיות
את הוראות הפתיחה באש, ישראלים רבים מכירים עוד מהשירות הצבאי בצה"ל, בין אם היו לוחמים או אפילו בתפקידים אחרים אשר דרשו שמירה על הבסיס או מקומות אחרים. עם זאת, ההוראות עשויות להשתנות מעט ממקום למקום וכן גם בהתאם למצבים של צפיפות קהל, אירועים וכדומה. אם כן, מה הם הנהלים המקובלים?

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון20/06/131919 צפיות
זה קורה להרבה אנשים בחיים, וסביר להניח שגם אתם מכירים את המקרים האלו – שכיחת המפתח לבית, והמתנה מחוצה לו עד שאחד מבני המשפחה מגיע עם המפתח שלו. בדיוק בגלל מקרים כאלו, וגם מתוך ניסיון ליצור פתרון אבטחה שיתמודד עם פורצים, הומצא מנעול טביעת אצבע לדלתות, המכונה מנעול ביומטרי.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי11/06/131228 צפיות
המצב בו אדם מוצא את עצמו מותקף ברחוב, עשוי להוביל לשיתוק עקב פחד או חרדה. שמירה על קור רוח, ושימוש באמצעים נכונים, יכולים לאפשר התגוננות טובה יותר מפני מצב של תקיפה בלתי צפויה ברחוב.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון21/05/131981 צפיות
כל חברת אבטחה יודעת שפתרון המיגון הטוב ביותר הוא אפוד המגן. תופתעו לשמוע שכיום השכפ"צים הכבדים והמסורבלים הופכים לקלים יותר, חסינים יותר ואפילו אפנתיים.

מאמרים נוספים בנושא אקטואליה

מאת: בנימין קלינגראקטואליה25/08/222272 צפיות
ניתן להגיש תכניות פינוי בינוי ישירות לאישור הוועדה המחוזית גם כשיש הסכמה של פחות מ-100% מהדיירים עו"ד אלעזר במברגר, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הבהיר לאחרונה כי ניתן להגיש תוכנית פינוי-בינוי ישירות לוועדה המחוזית, ללא צורך בהסכמתה של הוועדה המקומית דבר שיכול לסייע להזיז פרוייקיים תקועים.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה03/05/222245 צפיות
מי רשאי להגיש בקשה להיתר בניה? הנדסאי בנין, אדריכל, מהנדס , קונסטרוקטור או כולם? בקשות כעורך ראשי להיתר בנייה ובאילו מבנים? פסק דין שהתקבל בימים האחרונים בבית המשפט המחוזי בחיפה מפזר את הערפל ועושה סדר בסוגיה הבוערת. השופטת תמר שרון נתנאל, קבעה כי אדריכלים בלבד יוכלו לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר למבנים של ארבע קומות ומעלה. מהנדסים לעומתם, יהיו רשאים לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר רק כאשר מדובר במבנים פשוטים בשימושים מוגבלים, כשהכוונה היא למבני מגורים, אחסנה ומלאכה בני פחות מארבע קומות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה22/01/221654 צפיות
רישוי זמין ומידע חיוני בעניין הגשת בקשה לתיק מידע להיתר והליכי הרישוי: כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה16/09/211502 צפיות
בית המשפט לעניינים מנהליים בראשל"צ הורה לאחרונה לבטל שני כתבי אישום שהוגשו נגד עברייני בנייה, בנימוק שהמדינה התעלמה מתיקון מס' 66 לחוק סדר הדין הפלילי, המאפשר לסגור תיקים "קלים" בהסדר וללא מעורבות בית משפט.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה19/08/211479 צפיות
מהו רישוי הבנייה? תהליך רישוי הבנייה מלווה את הבונה משלבי תכנון הבנייה ועד לסיום הבנייה. התהליך מתבצע מול הועדה המקומית לתכנון ובנייה. ועדות לתכנון ובנייה נמצאות בפריסה ארצית, לכל ישוב ועדה מקומית לתכנון ולבנייה אליה הוא שייך. לרשימת הועדות והיישובים לחץ כאן תהליך רישוי הבנייה מרכב מ 5 אבני דרך מרכזיות: התקשרות עם עורך בקשה - קבלת מידע להיתר- תכנון - קבלת היתר בנייה - מהלך הביצוע האם תמיד צריך לבצע את כל תהליך הרישוי? לרוב עבודות הבנייה יש לבצע את כל תהליך הרישוי ולקבל היתר בנייה, המהווה אישור מהוועדה המקומית לכך שתכנון הבניין תואם לתוכניות המאושרות ולדרישות הוועדה. ישנן מספר עבודות בנייה שמצריכות דיווח בלבד - פטור מהיתר. גם בפטור מהיתר הבנייה חייבת להיות בהתאם לדרישות הועדה המקומית והתוכניות המאושרות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה01/06/211296 צפיות
אז מה זה אגרות בניה והיטלי פיתוח? אגרות בניה והיטלי פיתוח, הינם תשלומי חובה המוטלים על ידי רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב, לשם מימון התקנתם ורכישתם של תשתיות ציבוריות בתחומן המוניציפלי כגון: כבישים ומדרכות, תיעול, ביוב וצנרת מים. אגרות בניה והיטלי פיתוח אלו נדרש לשלם מי שהוא בעלים של קרקע ו/או מי שמבקש לבנות על קרקע ו/או בעלים המעוניין להוסיף בניה למבנה קיים. לצורך גביית אגרות בניה והיטלי פיתוח יש צורך בהתקיימותן של עילות (“אירועי מס”) המצויות ברוב חוקי העזר ובכללי דמי ההקמה, אשר במועד התממשות

מאת: אברהם פכטראקטואליה26/05/211151 צפיות
איפה ההסברה הישראלית – ישנה, מנמנמת, מגמגמת ובעיקר מפגרת בזמן אמת. למה אין בישראל – שר הסברה? אם יש מקום לשר מים- יש בוודאות מקום לשר הסברה במשרה מלאה. אבל משחקי אגו – מאבק בין משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה – מונעים זה שנים מינוי חיוני של שר הסברה בארץ, אך בעיקר בחו"ל, במיוחד בימים אלה של אנטישמיות מתגברת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica