חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבדל ניכר במחירים?

מאת: משה יוניבית חכם13/02/2013799 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחר תקופה ארוכה אתם עוברים לבית חדש? עכשיו כל שעליכם לעשות הוא לארוז את כל חפצי הבית, להתקשר ולהזמין מוביל ולעבור למחוזכם החדש. איך בוחרים נכון? הכנה מוקדמת, בחירה מוצלחת של אנשי מקצוע ומחירים שפויים יסייעו להצלחתו של המעבר.

מעבר דירה הינו פרויקט לא קל. מעוניינים לדעת מהי הדרך הנכונה כשמחפשים שירותי הובלות קטנות? איך מתכוננים להובלה ועל אילו פרטים יש לשים דגש? כל הטיפים וההמלצות לפניכם.

מתכננים להוביל בעצמכם? כדאי להיעזר במוביל מאשר לעשות זאת לבד. נניח ומדובר בכמה מוצרים לא כבדים במיוחד וכמה ארגזים, בטוח ומומלץ לשכור שירות של חברת הובלות מקצועית. בדרך הזאת למעשה תוכלו לקבל אחריות על העבודה ותתפנו לעבור את התהליך בתחושת ביטחון.

אריזת הבית- עליכם לארוז מראש במשך כמה ימים בארגזים ולציין על הארגז מה בתוכו. אם זמנכם יקר, תמיד תוכלו לשכור את השירות הנ"ל מהחברה שתארוז את החפצים, זה כידוע מייקר את התהליך אך מוריד נטל רב. אבל כאשר אורזים לבד הרבה יותר קל לפרוק הכול בבית החדש ובנוסף אתם היחידים אשר יכולים לתת לחפצים שלכם את היחס המובטח.

לתרום במקום לזרוק- כשעוברים לדירה חדשה זאת הזדמנות פז לרענן את תכולת הבית ולתרום את המיותר. נצלו את ההזדמנות לעשות סדר, למיין ולהיפטר מכל מה שלא זקוקים לו.

טווח מחיר- אל תתפתו למחירים זולים מדי, הובלה ממוצעת של הובלות קטנות תל אביב עולה בערך 2000 שקלים, הכול תלוי במספר פרמטרים: מרחק המעבר, כמות התכולה ודרישות מיוחדות כמו שימוש במנוף. מומלץ בחום לבחור במובילים מנוסים גם אם המחיר קצת יותר גבוה.

ביטוח תכולה- יש לשים לב שההובלה שהזמנתם כוללת ביטוח. זאת למען שקט נפשי וגם הגנה לרכושכם. וודאו מה כולל בתוכו הביטוח והאם הוא בתוקף..

ההובלה יוצאת לפועל- סגרו מבעוד מועד יום לתהליך ההעברה, בקשו לדעת כמה עובדים יגיעו ודאגו שיום קודם הבית ותכולתו יהיו כבר ארוזים. רכזו את כל הארגזים בפתח הבית ואל תשאירו עבודה לרגע האחרון. הובלה והצלחתה תלויה בכם ובהיערכותכם.

- השוואת מחירי הובלת מיטה- כידוע יש כל כך הרבה חברות בתחום ההובלה, השוו בין 4 חברות שונות וערכו סקר מקיף. חשוב לא פחות להתחיל בחיפוש אחר החברה כחודש לפני התאריך למעבר. ולא לפעול מתוך לחץ של זמן. לא בטוחים בבחירתכם? חפשו ביקורות טובות והמלצות על איש המקצוע ברשת. תתצליחו!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יוני

מאת: משה יוניחינוך ולימודים - כללי13/03/131466 צפיות
בשורה התחתונה לא כל אחת או אחד צריכים לקבל תעודת בגרות בשביל להרוויח בכבוד. תעודת בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מאת: משה יוניאימון אישי13/03/131220 צפיות
מעוניינים להתקדם בחיים? מעוניינים לעשות צעד למען עצמכם ולמען עתידכם? אולי באמת זה הזמן שלכם? בתקופתנו אין ספק כי לימודים גבוהים הם השלב הנחוץ ביותר לעתיד טוב. מי שמעדיף

מאת: משה יוניביטוח - כללי13/03/131180 צפיות
לא עומדים בעומס הכלכלי? כל דבר עולה יותר מדי? אולי זה באמת הרגע להתחיל לחסוך? רוב התושבים מנסים להתמודד עם ההוצאות האינסופיות,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131242 צפיות
מרגישים שהגוף כבר מזדקן? רוצים מראה צעיר יותר? זה הרגע הנכון! כיום יש מבחר טיפולים ובניהם:טיפול בצניחת עפעפיים,מתיחת פנים והצערת עור הפנים ועוד רבים.

מאת: משה יוניספרות13/03/131173 צפיות
יש רבים שאומרים שלא חייבים להשלים 12 שנות לימודים בשביל עבודה טובה. לרוב תעודות בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד המקצועי,

מאת: משה יונישיפוצים13/03/131247 צפיות
פתחתם קופת חסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם שוקלים לגור בבית משופץ ויחד עם להשביח את ערך הנכס בשוק,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131220 צפיות
על קוסמטיקה ועוד- לכל אחד ואחת מאיתנו יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בכך?

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica