חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזה השקעה בעולם הנדלן תביא רווחים גם בטווח הארוך?

עולם הנדל"ן, הוא אולי לא תמיד המשתלם ביותר עבור משקיעים מזדמנים, מכיוון שניתן להרוויח הון עתק גם בכניסה להשקעות בורסה אטרקטיביות, אך הוא משמעותית יציב ונוח יותר לעומת מניות שעלולות לאבד אחוזים רבים מערכן בין לילה. אם כן, איך להשקיע נכון בעולם הנדל"ן?

נכסים

הנכסים השונים המוצעים לרכישה, בין אם מיד שנייה או אפילו מקבלן, הם הנפוצים ביותר וניתן לראות עסקאות רבות הנעשות ברחבי הארץ והעולם בכל שנה. רכישה נכסים מיד ראשונה, מבטיחה נכס חדש שמחירו יהיה גבוה ואטרקטיבי באופן אוטומטי ובכך ירים את הסיכויים למכירה במחיר גבוה יותר עוד לפני הכניסה למגורים. עם זאת, רכישת נכס שכזה, אינה מניבה כל הכנסה עד להשלמת הבנייה בזמן שרכישת נכס מיד שנייה אולי תהיה יקרה יותר אך גם תקנה אפשרות לרווחים אוטומטיים בשל השכרת הנכס והכנסת רווחים באופן מיידי וחודשי.

בכל אחת מן הבחירות, בין אם בנכס מיד שנייה או ראשונה, ניתן לסמוך על רווחים נאים בטווח הארוך, בעיקר אם האזור אטרקטיבי. כך למשל, ניתן לראות בפרויקטי יוקרה במרכז תל אביב, הרצלייה או רמת השרון, אשר אטרקטיביים במיוחד ביחס לערים אחרות, ובכך מבטיחים הכנסה משמעותית שתמשיך לעלות במרוצת הזמן.

אדמות חקלאיות

אדמות חקלאיות גם הן השקעה נדלנית לכל דבר, אך פועלות באופן מעט שונה. אדמה חקלאית דומה יותר לנכסי יד ראשונה, אך גם שונות באיזה שהוא אופן מכיוון שהן יכולות להיות זולות יותר אך גם בעלות סיכון גבוה יותר. רכישת אדמות חקלאיות עובדות בעיקר על אלמנט ההפקעה. אדמה חקלאית באשר היא, יכולה להימכר במחירים נמוכים יחסית מכיוון שהיא אינה מוגדרת להקמת נכסים, אך לאחר זמן מה, תוכניות בניין עיר משתנות ומפשירות אדמות חקלאיות רבות להקמת בנייני מגורים. באופן הזה, מחיר האדמה קופץ באחוזים רבים ומבטיח לבעל הקרקע הכנסה משמעותית ביום המכירה.

אם כן, קשה להגדיר מה היא השקעת נדלן משתלמת, מכיוון שלכל אחת מההשקעות יש את היתרונות והחסרונות שלה - אדמה חקלאית נרכשת בזול ונמכרת ביקר אך לעיתים גם מפתיעה ומקשה על מכירה במחירים גבוהים, דירות יד שנייה יציבות יחסית אך מאפשרות הכנסה קבועה של רווחים מהשכרה ופרויקטי יוקרה מעלים את הסיכוי לרווח אך לוקחים זמן עד לסיום הבנייה. בכדי לבחור באופן הטוב ביותר, כדאי לפנות אל חברת נדל"ן, להתייעץ עם מומחיה ולהתאים את ההשקעה המתאימה והטובה ביותר על פי אופי ותקציב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב ע"י חברת טריגו השקעות נדלן - חברה לשיווק קרקעות ושטחים בשרון ובמרכז.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חברת טריגו השקעות נדלן

מאת: חברת טריגו השקעות נדלןנדל"ן17/02/13678 צפיות
רבים מהמשקיעים הפרטיים-חדשים ואף העסקיים-וותיקים, מכירים את אפשרות הרכישה של קרקע חקלאית וההנאה מרווח משמעותי בעת ההפקעה והמכירה מחדש. עם זאת, לא כדאי לרכוש כל קרקע חקלאית שמוצעת לכם ולא כל מחיר. ישנן כמה סוגיות שכדאי לבדוק ולוודא לפני שמבצעים את הרכישה.

מאת: חברת טריגו השקעות נדלןנדל"ן17/02/13729 צפיות
שיטת התאגדות רוכשים פרטיים לקבוצת רכישה אחת, הגיחה לישראל לפני כמה שנים טובות וחוותה שגשוג משמעותי עד ממש היום. כיום, ניתן למצוא קבוצות רכישה רבות המחפשות להוסיף אליהן כמה שיותר משקיעים שיוזילו משמעותית את העלות הכוללת בנכס. השאלה היא, עד כמה זה בטוח והאם זה עדיין כדאי?

מאת: חברת טריגו השקעות נדלןנדל"ן17/02/13624 צפיות
רבים שואפים למצב אידיאלי בו יצברו סכום מספיק של כסף בכדי להשקיע אותו בקרנות חסכון, בורסה או אפילו נדלן. כיום, ידוע שאופציית הנדל"ן היא פעמים רבות הטובה ביותר, מכיוון שהיא פחות תלולה ומאפשרת יציבות יחסית. כעת, לאחר הבחירה ברכישת נכס נדלן לשם השקעה, נותרת השאלה היכן? האם בארץ או בחו"ל? ומה כדאי לדעת לפני שמתחילים בתהליך בכל אחת מן הבחירות?

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222737 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202526 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183256 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183230 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183259 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182616 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182266 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica