חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדיח לא עובד?

מאת: משה יוניבית חכם18/02/2013856 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צריכים טכנאי? גם אצלכם לפתע פקק החשמל קפץ? האם גם לכם המקרר לא מקרר? זה מעצבן ולא נעים בכלל, מה צריך לעשות ואיפה למצוא נותני שירותים? כל הפרטים לפניכם.

ישראלי ממוצע זקוק לאיש מקצוע יותר מפעם אחת בשנה, אם זה לצורך שירות בעסק או בבית אם זה אינסטלטור או טכנאי מדיח כלים. ולמען האמת, אנחנו לא מבינים בתיקונים של מוצרים משוכללים או עבודות תחזק בבית לכן כדאי לדעת ולכן מומלץ לקרוא מספר דגשים לפני שתזמינו שירות.

קודם כל, אם מזמינים איש שירות כמו טכנאי מייבש כביסה למשל, חשוב ביותר לוודא שיש לבעל המקצוע הסמכות מתאימות לעבודה במקצוע. אם אתם חוששים בקשו לראות תעודות, אתם מזמיני השירות ולכן אתם צריכים לקבל רק את הטוב ביותר.

מחפשים בנרות אנשי מקצוע טובים? כמו בכל פעם אחרת, הכי מומלץ לקחת בעל מקצוע על סמך המלצות של אדם שעליו אתם סומכים. הרימו טלפון קצר ונסו לבדוק עם מכרים וחברים, במדינתנו הקטנה קל יותר למצוא מישהו שיכול לתת לכם המלצה טובה.

חייבים חלקי חילוף למכונות כביסה? כדאי לברר האם המכשיר שלכם עדיין באחריות היצרן, לא ממש בטוחים? נסו למצוא את תעודת האחריות, אם המכשיר לא באחריות התשלום יהיה לפחות 200 ש''ח על ביקור של טכנאי ועוד תמורת עלות התיקון והחלקים.

אם מחפשים אנשי שיפוצים אופן ההתרשמות הטוב ביותר הוא מעיון בתיק העבודות, שיפוצניק אמין ישמח להציג לכם את עבודותיו, אם אתם עדיין מתלבטים הגיעו כשבידכם רעיונות ברורים ככל האפשר לגבי השינוי שאתם רוצים לעשות ותבקשו מאיש המקצוע פתרונות מתאימים.

פקק החשמל נפל? לפני שתחייגו לחשמלאי כדי שתוכלו לאתר איזהו המכשיר שיוצר את התקלה יש לנתק את כל המכשירים המחוברים ולחבר אותם בחזרה בנפרד עד שיתגלה המכשיר הגורם לתקלה.

קניתם מוצר חשמלי חדש ואתם צריכים התקנה? לא חשוב איזה מותג קניתם גם אם היא הטובה שיש בתחום, בסופו של דבר חשוב להקפיד על ההתקנה. חפשו אנשי שירות שיש להם ניסיון, בקשו לקבל תעודת אחריות על המוצר ובדקו שאתם מקבלים מוצר טוב ואמין.

לסיכום: חשוב להשוות מחיר והמלצות על נותני שירות ורק שתהיו בטוחים הזמינו בעל מקצוע בהצלחה!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יוני

מאת: משה יוניחינוך ולימודים - כללי13/03/131466 צפיות
בשורה התחתונה לא כל אחת או אחד צריכים לקבל תעודת בגרות בשביל להרוויח בכבוד. תעודת בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מאת: משה יוניאימון אישי13/03/131220 צפיות
מעוניינים להתקדם בחיים? מעוניינים לעשות צעד למען עצמכם ולמען עתידכם? אולי באמת זה הזמן שלכם? בתקופתנו אין ספק כי לימודים גבוהים הם השלב הנחוץ ביותר לעתיד טוב. מי שמעדיף

מאת: משה יוניביטוח - כללי13/03/131180 צפיות
לא עומדים בעומס הכלכלי? כל דבר עולה יותר מדי? אולי זה באמת הרגע להתחיל לחסוך? רוב התושבים מנסים להתמודד עם ההוצאות האינסופיות,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131242 צפיות
מרגישים שהגוף כבר מזדקן? רוצים מראה צעיר יותר? זה הרגע הנכון! כיום יש מבחר טיפולים ובניהם:טיפול בצניחת עפעפיים,מתיחת פנים והצערת עור הפנים ועוד רבים.

מאת: משה יוניספרות13/03/131173 צפיות
יש רבים שאומרים שלא חייבים להשלים 12 שנות לימודים בשביל עבודה טובה. לרוב תעודות בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד המקצועי,

מאת: משה יונישיפוצים13/03/131247 צפיות
פתחתם קופת חסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם שוקלים לגור בבית משופץ ויחד עם להשביח את ערך הנכס בשוק,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131220 צפיות
על קוסמטיקה ועוד- לכל אחד ואחת מאיתנו יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בכך?

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica