חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה זה עולה ביטוח חובה לנהג חדש

מאת: משה יוניביטוח רכב19/02/2013991 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אצל ישראלים רבים יש הוצאות לא מעטות כל שבוע, החיים כאן בארץ ישראל עולים כסף רב אבל בין כל זה יש דברים שהם נחוצים למרות המחיר- לעשות ביטוח למשל. אם עוד לא עשיתם ביטוח- אתם צריכים פוליסה אצל סוכן מורשה.

אחת לכמה חודשים עלויות הביטוח מרקיעות שחקים אבל זאת לא גזרה משמים, פוליסת הביטוח מסתיימת החודש? כיצד נמצא ביטוח חובה השוואת מחירים? ריכזנו עבורכם מידע חשוב בכל הקשרו למחירי הביטוח בארץ, כיצד להוזיל מחירים ואיך לעשות השוואת מחירי ביטוח חובה בצורה נכונה?.

מחדשים בזמן- אם הפוליסה מסתיימת בקרוב כדאי לבקש הצעות מחיר לפחות 12 יום לפני שפוליסת הביטוח פוקעת. ככל שתבדקו מוקדם יותר תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר ולערוך השוואה נכונה.

היכן יהיה זול יותר לעשות ביטוח למכונית או לבית? קחו מספר הצעות ישירות מחברות גדולות וגם אצל סוכנים. לעתים מתגלים פערים גדולים ואתם יכולים ליהנות מהנחה גדולה במחיר מה שכן, בדקו גם את פרטי הפוליסה ולא רק את העלות.

אפשר לחסוך עוד? במקרים מסוימים יש סעיפים שיורידו את המחיר ויחסכו לכם הרבה כסף לדוגמה: האם אתם נוסעים בשבת? מהם אמצעי המיגון ברכב? האם אתם רוצים ביטוח לרכב חלופי? יש עוד סעיפים שעולים או חוסכים כסף ולכן כדאי לשקול האם אתם זקוקים להם.

לפשט את הדברים- שכל הביטוחים שלכם יהיו רק אצל סוכן אחד, כמו: ביטוח חובה לנהג חדש, עסק ביטוח לאופנוע או רכב פנסיה או קופות גמל וכל השאר. זה נוח בהרבה שמרכזים את הכל במקום אחד וגם אפילו זול יותר.

מומלץ לנסות לבדוק עם אנשים שאתם מכירים, אולי להם יש מכונית כמו שלכם? ואולי הם יוכלו להמליץ לכם על סוכן טוב? לא בטוח לא עולה לנסות. אנחנו גרים במדינה קטנה ותמיד יש מישהו שמכיר מישהו שיכול לסדר מחיר.

אם יש לכם התלבטות איזו פוליסה משתלמת האם לעשות גם ביטוח מקיף? צריך בכלל רכב חלופי? בגדול, תמיד כדאי ללכת על הטוב ביותר, אם זה ביטוח מכונית ואם זה בביטוח שיניים או בריאות או כל דבר אחר.

עצה לסיום: אל תתעצלו ודאגו לבדוק כמה חברות ביטוח, לבדוק היטב כל סעיף לעשות ביטוח מקיף ולעלות על הכביש בזהירות! מי שמשקיע חוסך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יוני

מאת: משה יוניחינוך ולימודים - כללי13/03/131466 צפיות
בשורה התחתונה לא כל אחת או אחד צריכים לקבל תעודת בגרות בשביל להרוויח בכבוד. תעודת בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מאת: משה יוניאימון אישי13/03/131219 צפיות
מעוניינים להתקדם בחיים? מעוניינים לעשות צעד למען עצמכם ולמען עתידכם? אולי באמת זה הזמן שלכם? בתקופתנו אין ספק כי לימודים גבוהים הם השלב הנחוץ ביותר לעתיד טוב. מי שמעדיף

מאת: משה יוניביטוח - כללי13/03/131180 צפיות
לא עומדים בעומס הכלכלי? כל דבר עולה יותר מדי? אולי זה באמת הרגע להתחיל לחסוך? רוב התושבים מנסים להתמודד עם ההוצאות האינסופיות,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131242 צפיות
מרגישים שהגוף כבר מזדקן? רוצים מראה צעיר יותר? זה הרגע הנכון! כיום יש מבחר טיפולים ובניהם:טיפול בצניחת עפעפיים,מתיחת פנים והצערת עור הפנים ועוד רבים.

מאת: משה יוניספרות13/03/131172 צפיות
יש רבים שאומרים שלא חייבים להשלים 12 שנות לימודים בשביל עבודה טובה. לרוב תעודות בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד המקצועי,

מאת: משה יונישיפוצים13/03/131247 צפיות
פתחתם קופת חסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם שוקלים לגור בבית משופץ ויחד עם להשביח את ערך הנכס בשוק,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131220 צפיות
על קוסמטיקה ועוד- לכל אחד ואחת מאיתנו יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בכך?

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164124 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163068 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica