חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולים עם ילדים בחו"ל

מאת: נוריתטיולים משפחתיים23/02/20131081 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיול עם ילדים יכול להיות חוויה משפחתית מדהימה, אך זה יכול להיות סבל מתמשך לכל המשפחה, הכל תלוי באיך מכינים את הטיול ומה מידת השיתוף של הילדים בכנת מסלול הטיול. לא צריך ללכת לטיפול משפחתי אצל מטפל מוסמך כדי להכין טיול בחו"ל אבל כן צריך לשבת עם הילדים (ילדים מגיל 5-6) ולהקשיב למה שהם מצפים מהטיול, מה הם המקומות אותם הם רוצים לבקר, איזה תחומי עניין הם רוצים לשלב בטיול. יכול להיות שאתם מכירים את ילדיכם טוב מאוד, אבל מספיק שאחד מחבריהם לכיתה יספר להם על חוויה שחווה בחו"ל וזה ידליק גם אותם. לכן אני ממליץ לשבת איתם ולשמוע.

בשלב השני לתכנן מסלול ראשוני שיכלול את מה שאתם רוצים לראות ולהראות לילדים, לא צריך לרדת לדקויות במסלול. אלא אתרים ונקודות עניין שאתם מתכננים לבקר בהם במהלך הטיול.

השלב השלישי הוא שוב לשתף את הילדים עם מקומות שהם לא העלו בהצעה הראשונית ואם יש נסיעות ארוכות גם כאן יש להגיד לילדים מראש שידעו שיש נסיעה של שעה שעתיים או יותר כדי שגם הם יתכוננו לזה ויגידו מה הם חושבים על זה, דבר שיקטין את ה"קיטורים" תוך כדי נסיעה. "אתם זוכרים? דיברנו על הנסיעה הזו כשתכננו את הטיול". מומלץ בחום לשבת איתם ולהראות להם את נקודות העניין. מכיוון שמדובר באתרים תיירותיים כמעט בטוח שתמצאו תמונות של המקום סרטונים ביוטיוב ובטוח שיש חומר קריאה. מפגש ראשוני עם מקומות הביקור יכול לעורר סקרנות אצל ילדים לרצות לראות איך זה במציאות. תלוי בגיל הילד, אבל ילדים שמשתמשים במחשב לצורך שעורי בית, עדיף שהם יבצעו את החיפושים ואילו אתם ההורים תראו שהם בכיוון הנכון.
שלב זה חשוב מאוד. הוא יוריד מתח ולחץ בטיול. עצם ההכרות המוקדמת עם מסלול הנסיעה ושיתופם של הילדים ייתן להם תחושת שיתוף שהם חלק מהטיול ולא "נגררים" בטיול.

כאשר מדברים עם הילדים על הנסיעות בטיול מומלץ לשאול אותם איך הם חושבים להעביר את הזמן בנסיעה? אם הם רוצים לקחת איתם ספר, משחק, מחשב, או כל דבר שהם רגילים אליו. ילד שיישב במשך שעתיים ברכב ויראה נוף ועוד נוף, כמה שהוא יהיה מדהים, זה מעייף ואז ישנן שתי אפשרויות: האחת, או שהוא ישן ברכב ואפשרות שניה היא שהוא יציק למישהו. תכנון נכון ומראש של הנסיעה יכול להקטין את הסיכוי שהילדים יציקו אחד לשני ואם תהיה להם תעסוקה משותפת או שכל אחד מהם יעשה משהוא עצמאי יקטין את החיכוך בנסיעה וגם היא תעבור בשלום.

דבר נוסף שמומלץ לעשות עם ילדים צעירים בני 6-10 (אם ילדכם מחוץ לתחום הגילאים הזה ואתם חושבים שזה מתאים לו, אתם מוזמנים להשתמש ברעיון) הוא יומן מסע, לכל יום טיול יש עמוד או שניים שמכינים מראש בבית עם פרטים ראשונים על המקום ומקום לענות על שאלות כמו:
מדורדם:
העיר המיניאטורית נמצאת ב________
בישראל יש לנו את ___________ שמזכיר לנו את מדורדם.
וכו......

את יומן במסע ניתן לאתר בתמונות ולעשות ממנו חוויה לילדים שימלאו את זה בזמנם החופשי בין הנסיעות או תוך כדי הנסיעות. יומן המסע ישמש להם כמזכרת נוספת מהטיול.

לסיכום, טיסות לחו"ל עם ילדים יכולה להיות חוויה מהנה לכל בני המשפחה, הכל תלוי איך נכין את המסלול ואת בני המשפחה הלוקחים חלק בהכנה ובטיול, לא חייבם לצאת לטיול מאורגן למשפחות אפשר פשוט לארגן טיול למשפחה.

נסיעה טובה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב תוכן גם לאתר התיירות טריפדיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נורית

מאת: נוריתמשפחה וזוגיות - כללי18/09/13803 צפיות
זוגות רבים מלינים כי חיי הזוגיות שלהם נשחקו עם השנים והתשוקה, הסבלנות, הסובלנות ההדדית ומרכיבי זוגיות אחרים כבר לא כפי שהיו. אחד הסימנים בשחיקה בזוגיות הוא היעדר תקשורת בין בני הזוג, דבר הגורם בין היתר לחוסר כבוד הדדי וחוסר הערכה של האדם איתו אתם גרים תחת קורת גג אחת.

מאת: נוריתמשפחה וזוגיות - כללי10/09/13827 צפיות
משפחות רבות מתמודדות עם אי הסכמה ואי מציאת דרך משותפת לשאלות יום יומיות באשר לתהליך הגידול המשותף של הילד. לפעמים מדובר על דברים יום יומיים קטנים, אבל מה קורה כשאחד מבני הזוג מתווה דרך אחת וההורה השני לא משתף פעולה, ובמקרים מסוימים אף הולך בדרך הפוכה להורה השני.

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196163 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172045 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171452 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171338 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161890 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162077 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica