חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות - מחסה ומסתור בחום ובקור

פרגולות מאפשרות להרחיב את מתחם הבית או העסק באופן המאפשר ניצול מרבי ומיטבי של השטח מבלי להזדקק לאישורי בנייה, אשר עצם המאמץ להשיגם עלול לרפות ידיים... הפרגולות, בצורות ומחומרים שונים, מעניקות מענה ומחסה הן מפני השמש ובחלקן גם מפני גשם. הפרגולה  מעניקה הצללה טובה ובכך מאפשרת ניצול שעות השמש לשהייה מתחת לה. היא מהווה פתרון מצוין בקיץ ופתרון סביר בחורף.

נציגי שירות מקצועיים של חברה המתמחה בייצור ובהתקנה של פרגולה יסייעו לכם לבחור את הפרגולה היותר מתאימה לשימושכם. בהיותה גג או גגון הפרגולה משמשת מסתור לכביסה. כאשר היא מותקנת במבואה לבית היא מהווה קישוט דקורטיבי. חשוב לציין, כי פרגולה מהווה אלמנט דקורטיבי. פרגולות קטנות מעל דלת הכניסה לבית המהוות מעין וילון קשיח מעצימות את האפקט החזותי שלו, כמו גם פרגולה קטנה במרפסת, שתפקידה הוא עיצובי.

פרגולות אפקטיביות ואטרקטיביות

פרגולה מאלומיניום עם יריעות בד - הפרגולות עשויות להוות לא רק גימיק שיווקי אלא אמצעי יעיל, אפקטיבי ואטרקטיבי. ניתן לנצל את שטח הפרגולה כסוג של חלון ראווה או ככרטיס ביקור של עסק, הנושא את הלוגו ופרטים על אודותיו.

פרגולה של מסעדה או בית קפה, לדוגמה, מאפשרת הרחבת שטח העסק באופן ניכר, ובימים שבהם השמש קופחת ניתן לשבת מתחת לפרגולה המצלה ולבלות בנעימים. גם בחורף, ניתן לשבת מתחת לפרגולה, אף כי בהעדר קירות היא אינה נותנת מענה מלא.

פרגולה מוצעת ומותקנת בצורות גיאומטריות שונות על פי דרישה. על מנת למקסם את היתרונות ואת התועלות, מומלץ להזמין איש מקצוע למתחם הבית או העסק, שבהם אתם מתכוונים להתקין פרגולה. היכולת לבדוק את השטח באופן יסודי תוך לקיחה בחשבון של מכלול הפרמטרים והשיקולים תאפשר לכם לקבל את הפרגולה המבוקשת והמועדפת.

כאשר אתם שוקלים ומתלבטים בבחירה מבין סוגים שונים של פרגולות חשוב לקחת בחשבון שמדובר בתוספת חשובה ומשמעותית. ניתן לבחור בפרגולה שניתן לפתוח ולסגור אותה באמצעות מנגנון ידני או חשמלי. השימוש הנשלט והמבוקר בה מאפשר שמירה עליה מפני חשיפה מתמדת לפגעי מזג האוויר ובכך מאפשר שמירה עליה לאורך זמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עודד ברק

מאת: עודד ברק רפואה סינית11/06/131300 צפיות
זוגות רבים מנסים להביא ילדים לעולם ונתקלים בקשיים להיכנס להריון. הלחץ לא תורם לכך ואיתו סיבות נוספות לכך שזוג אינו מצליח להרות, כאשר אחת מהסיבות הנפוצות היא רירית רחם דקה. רירית הרחם בעובי של פחות משישה מילימטרים נחשבת לדקה והדבר מפחית את הסיכוי שלה לקליטת עוברים. מדוע רירית הרחם דקה? מה גורם לכך? ודרכי הטיפול - בכתבה שלפניכם.

מאת: עודד ברק תקליטנים29/04/13962 צפיות
הצעת הנישואין הוצעה זה מכבר ונענתה לא רק בחיוב אלא בהתרגשות. קבעתם תאריך, סגרתם מקום. זה הזמן לדאוג לנושאים חשובים רבים לקראת החתונה ואחד המרכזיים שבהם הינו תקליטן לחתונות. מוצע לכם כאן, זוג יקר, שירות מקצועי שמתחיל בתיאום פגישת היכרות ראשונית, שבה תוכלו לפרט על אודות הרצונות, הטעמים, ההעדפות, השירים האהובים והמרגשים. בפגישה יתוכנן וייקבע יחד אתכם הסגנון המוסיקלי. ייבחרו השירים הרצויים. התכנון המוקדם המוקפד חשוב ביותר כדי לא להותיר מקום וחללי-זמן בלתי מנוגנים.

מאת: עודד ברק קוסמטיקה28/04/13940 צפיות
מי מאתנו אינו רוצה שכל מה שבא עמו במגע יהיה טבעי בלבד? חברת קוסמטיקה ביו רפואית טבעית ואורגנית מציעה סל גדוש ועשיר במגוון מוצרי קוסמטיקה טבעיים לטיפוח העור והשיער, לשיקומם ולהעשרתם, ומוצרים טיפוליים לשורה של תופעות ותסמינים. המוצרים, כפי שתיווכחו לדעת ולחוש, לא מחוללים נסים אבל הם בהחלט עושים נפלאות...

מאת: עודד ברק אופנה25/04/131043 צפיות
הקיץ בישראל חם מאוד, השמש יוקדת ויש להיערך בהתאם מפני נזקי השמש. קרם הגנה גבוה, כובע מצחייה וכמובן משקפיים. רצוי שלא תהיינה פשוטות, אלא משקפי שמש איכותיות. איך מבדילים בין משקפי שמש באיכות שהיא ירודה לבין אלו האיכותיות? לא כולנו אופטיקאים ואין לנו את הכלים להבחין באיכויות, אולם יש מספר טיפים שיכולים לסייע לכל אחד מאיתנו לבחור משהו ברמה נאותה ולהימנע מרכישת משקפיים שיכולות להזיק לראיה.

מאת: עודד ברק תחביבים25/04/13906 צפיות
רבים מתלבטים בין כניסה חד פעמית או מנוי למקומות שונים בניהם קולנוע, תיאטרון, מועדוני ספורט, קאונטרי קלאב, פארק מים ועוד אטרקציות שונות לילדים ולמבוגרים. נשאלת השאלה 'מה משתלם יותר', אז כמובן שהכי משתלם להיות חבר מועדון מנויים מאחר ומקבלים הטבות והנחות משמעותיות עבור כניסה בודדת למקום, בעוד אורח שמגיע באופן חד פעמי אינו זוכה להטבות אלו ומשלם הרבה יותר לכניסה בודדת ואולי אפילו פי שניים.

מאת: עודד ברק רהיטים25/04/13964 צפיות
מנהלים נדרשים לקבל החלטות. קבלת החלטה מחייבת על פי רוב שיקול דעת, מחשבה, ריכוז. חברה ותיקה לייצור רהיטים ולהתקנתם מציעה להם כסא מנהלים איכותי ובטיחותי לישיבה נוחה וממושכת, אשר התפקיד התובעני שהם ממלאים כרוך בה.

מאת: עודד ברק שיפוצים24/04/13890 צפיות
מעקות אינם רק אלמנט דקורטיבי לבית בכלל ולמדרגות בפרט אלא חלק בלתי נפרד מאמצעי ההגנה והביטחון בהם. מי מכם שמתגוררים בבית דו או תלת מפלסי שבו מתגוררים גם ילדים קטנים ודאי מודעים לחשיבות העצומה הגלומה בהם.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222810 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223119 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211332 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211591 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211566 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica