חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגים של נעלי ספורט

בשנים האחרונות, הטכנולוגיה סביב נעלי הספורט התפתחה באופן משמעותי והגיעה לפיתוחים ייחודיים של משקל קל במיוחד, נוחות לרגל ואף התאמה על פי פלטפוס וסוגי קשתות בכף הרגל. לכן, כאשר ניגשים לרכוש נעלי ספורט, כדאי לבחור את סוג הספורט אותו ניגשים לעשות ורק לאחר מכן לעבור לשלב המדידות וההתאמה לרגל. אם כן, אילו סוגים של נעלי ספורט קיימים והאם בכלל יש דבר כזה נעל ספורט סטנדרטית?

נעלי ריצה

בכדי לבחור את נעלי הריצה המתאימות ביותר, כדאי ראשית לענות על כמה שאלות פשוטות שיסייעו במציאת הנעל המתאימה: האם המטרה מאחורי רכישת נעל ספורט או נעל ריצה היא אכן לריצה? באיזו תדירות יהיה שימוש בנעליים? ובאיזה שטח? רק המענה על התשובות הללו יסייע בבחירה של נעל ריצה, אם בכלל.

במידה והשימוש יהיה יום יומי ובאופן קבוע, לא רק שכדאי לרכוש נעלי ריצה איכותיות, אלא כדאי גם להשקיע בבחירת נעל הריצה עצמה. כך למשל, במידה והשימוש יהיה בעיקר בריצה על האספלט שבאזור המגורים, עדיף לבחור בנעלי ריצה המתאימות לכך. מצד שני, אם המטרה היא דווקא לריצת שטח, חשוב להכיר כי ישנן גם נעלי ריצה המתאימות במיוחד לריצה במקומות סלעיים וכדומה, אשר מתאימות יותר בצורתן ועמידותן לריצות שכאלה.

כמו כן, חשוב לציין שרק לאחר ההבנה כי הנעל הטובה ביותר תהיה נעל ריצה ולשימוש ספציפי ניתן להתחיל ולחפש נעל שתהיה גם נוחה על פי הצרכים הרלוונטיים. במהלך המדידות, כדאי לחפש נעליים המתאימות לכף הרגל על פי המפרט הבסיסי ולאחר מכן גם למדוד את הנעל עצמה, כמובן.

נעלי ספורט

נעל ספורט מתאימה לסוגים שונים של ספורט, כאשר מומלץ לרכוש נעל שכזו גם להליכה יום יומית לעבודה ולכל מקום אחר. בין אם עושים הרבה ספורט, עומדים בכל היום או אפילו יושבים ברובו, עדיף להשתמש בנעל ספורט איכותית ומתאימה לרגל שתשפר משמעותית את התחושות בגב והרגליים. כמו כן, מעבר לשימוש היום יומי, ניתן להשתמש בנעליים גם לכדורסל, כדורגל, טניס וריצה בהתאמה אופטימאלית. בשנים האחרונות הושקעה מחשבה רבה בעיצוב נעלי הספורט במותגים המובילים בעולם ובכך הנעליים הפכו לפריט אופנתי של ממש.

 



תגיות המאמר: נעלי ספורט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חנות אנאירובי פלוס

חנות ספורט מקצועית הנותנת שירות של התאמת נעלי ספורט למבנה כף הרגל שלך.
באנאירובי תמצאו את המותגים המובילים בעולם בתחום הספורט:
Nike, Saucony, Brooks, Asics, Mizuno
בנוסף בחנות בגדי ספורט, בגדי ים ואביזרי שחייה.

לפרטים:
077-5620351
www.anerobi.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעלי ספורט

מאת: נעלי ספורטספורט וכושר גופני - כללי19/05/131026 צפיות
נעלי הספורט הקלאסיות כבר ממזמן אינן בגדר מותרות אלא חובה של ממש, בין אם מדובר באנשים אשר עובדים בעבודה משרדית, כאלו אשר עומדים באופן ממושך או כאלה שמבצעים ספורט באופן יום יומי. כיום, ניתן למצוא מגוון רב של נעלי ספורט איכותיות מאוד של חברות מובילות במשק העולמי. אם כן, כיצד מזהים נעל איכותית והיכן ניתן לרכוש אותה?

מאת: נעלי ספורטספורט וכושר גופני - כללי28/04/131289 צפיות
נעלי ריצה אסיקס משווקות במאות בתי עסק בכל רחבי הארץ וכיום מוצעים לקהל הרחב מאות דגמים מהמותג המובחר הזה. כחברה שמתמחה בהנעלה ספורטיבית, מושם דגש רציני בפיתוח המוצרים על מבני הרגל ועל המשקל של הלקוחות. כנהוג, מחולקות הנעליים לשלוש קטגוריות עיקריות (טבעיות או ניטרליות, יציבות ובקרת תנועה).

מאת: נעלי ספורטספורט וכושר גופני - כללי17/03/132516 צפיות
ריצה היא אחד התחביבים הספורטיביים הנפוצים ביותר שיש. לריצה יתרונות רבים שכן, היא עוזרת לשמור על הכושר הגופני שלנו, היא ספורטיבית ומאתגרת אותנו כל פעם מחדש

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204870 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205427 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172860 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173424 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173883 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173686 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163115 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica