חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתרגלים זיכרון

מי אתם? איך קוראים לכם? מה התאריך של יום הנישואין שלכם? לאן אתם נוסעים?איפה שמתם את המפתחות של הבית? כל אלה שאלות שראוי כי תהיה לכם תשובה אליהן מכיוון שכל אלה דברים שמאוחסנים בצורה שצריכה להיות זמינה לשליפה מיידית ותלויה בתפקודים של המודעות, של הזיכרון.

יש מחלות רבות שמעלות אל סדר היום את הבעיה של הזיכרון, בפרט בגילאים מאוחרים כאשר את אלה ניתן לראות עם כל מיני איתותים של פעולות שהאדם מבצע בצורה שונה מן הרגיל ואותה ניתן לאבחן בצורה מקצועית בעיקר. אבל, החדשות הטובות הן שכל הזמן הרפואה מתקדמת אל עבר מציאה של תרופות למחלות שלא היה להן כל טיפול טרם לכן, ועד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.


מתאימים את אורח החיים

הרבה ממה שמייעצים במכונים השונים מצריך אדפטציה אל חיים בסגנון שונה לחלוטין כדי שיהיה אפשר לאמץ את הסגנון הזה מוקדם ככל האפשר ולקדם את היכולות המנטאליות שנמצאות בירידה ככל שמתקרבים אל גילאי השישים ומעלה. מה זה כולל למעשה?

אוכל למחשבה - לבחור בקפידה כל מה שאוכלים ולהעדיף את כל אותם המזונות שעשירים בכל מה שהמוח אוהב כדי לפעול בצורה יעילה. באותה ההזדמנות מקבלים גם כל מה הגוף זקוק לו כדי להיות במשקל טוב שאינו מעמיס על הלב והמפרקים העייפים, לכן בחרו בפירות וירקות טריים ואכלו מהם מידי יום.

התעמלות - לא רק התעמלות פיזית שממריצה את הדם והחמצן אל המוח ויתר הגוף תעשה לכם טוב, אלא גם בחירה בתרגילים של שיפור זיכרון שכוללים פתירה של תשבצים, סודוקו ושאר פעילויות שמאמנו את המוח ומונעות ממנו להתנוון ללא כל עבודה יומיומית חשובה זו.

 



תגיות המאמר: שיפור זיכרון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213580 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213823 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213954 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204892 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205451 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172871 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173431 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173887 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/163811 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica