חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יישור שיניים - גם למבוגרים ביננו

מאת: sharonkal80בריאות השן26/02/2013998 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
יישור שיניים למבוגרים

בעשור האחרון ניתן לראות מבוגרים רבים עם גשר על שיניהם. אלו החליטו כי הם מעוניינים להיראות במיטבם, ובדיוק כפי שעולם הניתוחים הפלסטיים משרת אותם נאמנה גם עולם האורתודנטיה צריך לשרת אותם באופן דומה. מאמר זה יגולל נקודות חשובות אודות יישור שיניים למבוגרים.

אחוזי הטיפול של יישור שיניים למבוגרים גדלים עם השנים

אם בשנות השבעים אחוזים בודדים של אנשים מעל לגיל 18 החליטו לעבור פרוצדורה של יישור שיניים, כיום, בשנת 2013 ניתן להציג כמות יפה של מבוגרים אשר מעוניינים לשפר את הנראות האסתטית של שיניהם ובהתאם הם מחליטים לעבור פרוצדורה של יישור שיניים למבוגרים. סקרים שנעשו מצביעים על יותר משלושים אחוזים של מבוגרים אשר מתעניינים או עוברים טיפול מיוחד של יישור שיניים. חשוב לציין כי ההיבט האסתטי חשוב מאוד, אך מבוגרים רבים אינם עוברים תהליך זה מסיבות אסתטיות בלבד, אלא משום סיבות רפואיות של לסת אשר אינה נסגרת כראוי ועוד.

הגדרת מבוגר

רבים טוענים כי צריכה להיות הפרדה או צריך להגדיר מחדש את המושג 'מבוגר'. הסיבה לטענה זו נובעת מהעובדה כי מצב הלסת וכן מצב השיניים של בני עשרים אשר נחשבים כמבוגרים אינו דומה לצב הלסת של אנשים בני חמישים ושישים ובהתאם גם סוגי הטיפולים והטכניקות של יישור שיניים לקהל המבוגרים. נוכל לומר כי כל עוד החניכיים בריאות וכן העצם התומכת  של הלסת תקינה, כל אדם יכול לעבור תהליך של יישור שיניים, אך רבים טוענים כי אמרה זו פשטנית או כוללנית מדי ודורשים לדעת את ההבדלים בין יישור שיניים למבוגרים מעל לגיל שלושים לבין יישור שיניים עד לגיל שלושים. בשורה התחתונה ניתן לומר כי מבנה הלסת  והצמיחה של עצמות הפנים כבר מקובעים אצל מבוגרים מעל לגיל 30 ולכן קיימות טכניקות שונות ולעיתים משולבות של יישור שיניים למבוגרים.

השיטות שונות ליישור שיניים אצל מבוגרים

יש לקחת בחשבון כי עולם המבוגרים שונה לחלוטין מעולם המתבגרים אשר הפכו יישור שיניים לילדים לטרנד אופנתי. המבוגרים צריכים להתמודד מדי יום עם מקום העבודה, מפגש עם קולגות, התנהלות באירועים שונים ושירות לקוחות החברה. דבר זה מוביל לכך שהצד האסתטי חשוב מאוד. משום כך, פעמים רבות טכניקות יישור שיניים למבוגרים כוללות יישור שיניים שקוף, או טבעות אמריקאיות הנמצאות בצידן האחורי של השיניים, אינן נראות לעין ובכך חוסכות את כל הקשור אל המבוכה שבתהליך זה בגיל מבוגר.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון קל לשירותכם,

אחלה יום!!!

הלבנת שיניים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharonkal80

מאת: sharonkal80קייטרינג02/09/141934 צפיות
אחת מהאופציות הפופולאריות העומדות לרשותכם היא קייטרינג חלבי. קייטרינג של מוצרי חלב הפך להיות פופולארי מאוד באירועים בשנים האחרונות ויש לכך מספר סיבות.

מאת: sharonkal80שיפוצים31/08/14885 צפיות
בנייה בעץ יכולה להיות בנייה של צימרים או בתי מגורים. הבנייה יכולה להיות בכל גודל והיא מתאימה לבתי צימרים קטנים, גדולים ולבתים של ממש שאפילו יכולים להיות בגודל של 200 מ"ר.

מאת: sharonkal80שיפוצים26/08/14908 צפיות
כמעט בכל אשר תפנה תתקל בריצוף הדק המקסים, בעל המראה הטבעי, העשוי לרוב מעץ או משילוב עץ עם חומרים סינטטיים, ושמקנה לכל מקום מראה ייחודי ומלבב. גם הדק בחיפה זוכה להצלחה מסחררת.

מאת: sharonkal80טבעות אירוסין ונישואין25/08/14968 צפיות
רכישת טבעת יהלום מעוצבת מתאימה גם להצעת נישואין, אך היא מתאימה מאוד גם בתור מתנה ייחודית ומקורית לאישה שאתם אוהבים. טבעות יהלום מאז ומתמיד הם אהבתה של כל אישה- העיצוב הייחודי של היהלום, הנצנוץ הבולט למרחקים... כל אלה הופכים טבעות יהלומים מעוצבות למתנה מושלמת כביטוי לאהבה או להערכה

מאת: sharonkal80טבעות אירוסין ונישואין25/08/14967 צפיות
כל זוג שיעמוד בחלון הראווה של חנות התכשיטים או יסתכל בחנויות התכשיטים באתרי האינטרנט, ימצא למעשה את אותו הדבר- ניתן לבחור בין טבעות אירוסין בסגנון קלאסי לבין טבעות בסגנון יוקרתי ומעוצב.

מאת: sharonkal80גינון09/08/141014 צפיות
מתגוררים ברמת השרון? זקוקים לפרח או עציץ? משתלה ברמת השרון הינה בית עסק המספק ללקוחות מגוון של סוגי פרחים ועצים וכן אביזרים דקורטיביים עבור הגינה

מאת: sharonkal80קוסמטיקה09/08/141063 צפיות
רגע לפני שאת בוחרת לעשות ניתוח עפעפיים ולפני שאת מחליטה איפה לעשות את הניתוח הזה, כדאי יהיה שתבררי מידע בנושא.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201580 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171375 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica