חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לעצב את העסק עם קנבס

מאת: קוקי סעדעיצוב27/02/2013895 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדפסת תמונות על קנבס הפכה בעת האחרונה לטרנד עיצובי, וניתן לראות תמונות מודפסות מעטרות כמעט כל קיר, בין אם מדובר בבית או במשרד. היופי שבדבר הוא שכל מי שמעוניין יכול לבחור את התמונות האהובות עליו ולהפוך אותם ליצירת אמנות בעיצוב אישי.ההדפסה על בד הקנבס מקנה לתמונות מראה אמנותי וייחודי.

כשאנו חושבים על מראה טיפוסי של משרד, לרוב עולה בדמיוננו תמונה של משרד אפור וחסר צבע וחיים. אנו מאמינים כי משרד לעיתים מהווה כבית שני לאנשים הנמצאים בו, וחבל שלא הסיבה לקשט את המשרד בתמונות של נופים ומראות מיוחדים, או אפילו תמונות של נושאים הקשורים לתחום המשרד. מראות אלו יאירו את חדר המשרד באור אחר לחלוטין.

הדפסה על קנבס

הדפסה על קנבס

חנויות צילום שונות ובתי דפוס מתמחים מציעים כיום את האפשרות לבחור קובץ תמונה ולהפוך אותה לתמונה מודפסת על קנבס. זהו תהליך פשוט מאוד שמתבצע כיום באופן ממוחשב, על הלקוח רק לבחור את התמונה המועדפת לשלוח אותה להדפסה. ההדפסה נעשית באמצעות מדפסות לייזרמתקדמות, ולאחר מכן בד הקנבס נמתחועל גבי קורות עץ המשמשות כתומכות ומייצבות את התמונה.

חברת פיק פונג מזמינה אתכם לגשת לחנויות הרשת שלנו, אשר מיקומם יפורטו בהמשך הפוסט, או לנוחיותכם לבצע את ההזמנה בצורה וירטואלית דרך אתר הבית שלנו.

בשונה מתמונות אמנות הנרכשות אצל אמנים מפורסמים, לתמונות קנבס מודפסות יש אפשרות להוסיף טאץ' אישי לעיצוב המשרד על פי טעמכם ורצונכם. כפי שציינו קודם, ניתן לשלב תמונות המציגות את התחום בו עוסק המשרד (למשל, חברה המתמחה בייצור מכשירי ספורט – תמונות מרהיבות של אתלטים ברגעי שיא, של ספורט בחיק הטבע וכו'), ניתן אף לשלב הדפסים של צורות גיאומטריות בצבעים שונים, העיקר שהתמונה תכניס צבע ואור למשרד.

קנבס

מחיר קנבס

מחירי תמונת הקנבס שמציעים החברות השונות מושפעים מפרמטרים שונים, החל מאיכות ההדפסה ואיכות המכשור, ועד גודל בית העסק והצלחתו. חברת פיק פונג, הנחשבת כמובילה בתחום ההדפסה על קנבס, שמחה לבשר כי המחירים שמציעה לקהל לקוחותיה מושפעים בלבד מגודל התמונה בה אתם מעוניינים.

ניתן להדפיס תמונות בגודל מיני 15X20 במחיר של 60 ₪ בלבד דרך האתר, עד גודל מירבי אשר נקבע בהתאם לאיכות התמונה, שכן תמונות שמגיעות אלינו באיכות ירודה אינן מומלצת להדפסה בגודל רחב. באופן כללי, תמונה גדולה ברוחב של 90 ס"מ וגובה 70 ס"מ, מוצעת לכם במחיר של 337 ₪ בלבד דרך האתר (הנחה של 30% לעומת הזמנה בחנות).

היתרון שמציעה פיק פונג ללקוחותיה הוא השירות באתר האינטרנט, שמלבד ההנחות הגדולות שניתן לקבל בהזמנה וירטואלית, ניתן לשחק בגודל התמונות ככל שרוצים ולקבל את המחיר המותאם לגודל.

הדפסה על קנבס בדיזנגוף

קנווסעם יתרונות אתר האינטרנט, יש כאלו המעדיפים להגיע לחנות ולהתייעץ עם נציגינו. מובן כי נשמח לקבל אתכם בכל אחד מסניפינו, שם נציגי המכירות שלנו ישמחו לסייע בכל שאלה ובקשה. הינכם מוזמנים להגיע לאחת מבין חנויות הרשת: תל אביב (דיזנגוף סנטר, קומה 3), ראשון לציון (רח' ההגנה 40) והוד השרון (קניון שרונים).

פיק פונג.

 



תגיות המאמר: הדפסה על קנבס, קנבס, קנווס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קוקי סעד,

פיק פונג בע"מ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קוקי סעד

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172517 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175138 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172609 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172368 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172291 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162221 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162263 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica