חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לנסוע עם הילדים בלי להשתגע

מאת: GEARהורות28/02/20131686 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם הורים שנוהגים לנסוע לפעמים עם הילדים לטיולים או אפילו סתם נסיעה של רבע שעה לקניון בתל אביב, אתם מכירים את המצב הזה: אתם מנסים להתרכז בנהיגה, כשמצד אחד הילדה רוצה שתעשו לה צמה ושתשירו איתה את השיר שהיא למדה בגן, מהצד השני – הבן הגדול מקניט את בן ה3 כשהאחרון לא מפסיק לשאול מתי מגיעים. המצב הזה יכול לשגע פילים.

אם מתכוננים מראש, אפשר להפוך את הנסיעות הקצרות והארוכות לחוויה –

אז מה אפשר לעשות כדי לשעשע את הילדים בזמן הנהיגה?

כמובן שהכל תלוי בילדים שלכם ובאופי שלהם, אך לכל אחד יש תחביב שהוא נורא אוהב – בין אם זה ציור, ספרי צביעה, קריאת ספר או משחק באייפון. כדאי לעשות תיק-אוטו מיוחד שבו יהיו כמה פתרונות שיוכלו לעזור לכם בנסיעה. נקודה חשובה – אם הילדים נוטים לקבל בחילות במהלך הנסיעות, הפתרון הזה לא מומלץ – כאשר מתרכזים במשהו אחר בזמן נסיעה הבחילה מתגברת והסחרחורת חוגגת.

הצטיידו בכמה דיסקים כיפיים של שירים שהילדים ואתם אוהבים לשיר ביחד, ותהפכו את הנסיעה למקהלה – הרבה יותר כיף לשיר ביחד וזה גם יעביר את זמן הנסיעה בקלות. אפשר גם לעשות משחק שירה שבו כל ילד שר שורה אחת ונותן לבא בתור את ה"במה".

תחשבו מה עשו איתכם כשאתם הייתם ילדים בנסיעות, יש כמה משחקים מוכרים – חושבים על חיה או על משהו שרואים בסביבה הקרובה וכל שאר הנוכחים באוטו צריכים לנחש על מה חשבתם בעזרת שאלות של כן או לא – המשחק מעביר את הזמן וגם מפתח את החשיבה על הדרך. אפשר גם לעשות משחק מכוניות – אם הילדים הם גברברים צעירים, למשל – "הראשון שרואה רכב של טויוטה שיצעק אני!" או וריאציות אחרות.

אם הילדים מאוד טכנולוגיים, כמו כל הילדים כיום, תוכלו להשקיע ולקנות נגן דיוידי ולהקרין להם סרטים שהם אוהבים. תוכלו גם להשתמש במחשב הנייד שלכם, במקום לקנות נגן מיוחד.

אוכל טעים כמו סנדוויצ\'ים מיוחדים או פירות גם מעבירים את הזמן. ידוע שילדים מאוד מרוכזים שהם אוכלים, אז למה לא לשלב את הריכוז עם הויטמינים מהפירות?

בכל מקרה, מה שלא תחליטו לעשות כדי להעביר את הזמן, חשוב מאוד לשים לב שלכל אורך הנסיעה הילדים ואתם חגורים כמו שצריך, ושאתם לא עושים שום פעילות שמסכנת את הנסיעה ואת חייכם.

נסיעה נעימה!

ילדה צורחת מחוץ לרכב חדש

 



תגיות המאמר: ילדים, רכב, נסיעה, רכבים, גיר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Gear - קטלוג הרכב החזק בישראל לאוהבי הרכב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת GEAR

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214010 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204593 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204639 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201446 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201490 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica