חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וילונות לחדרי שינה

מאת: אסף יהלומיריהוט 03/03/2013737 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם היום בעידן בו כל בית מתחדש לו בתריסים חשמליים עדיין יש צורך בוילונות, זה לא רק אנחנו אומרים, אלא גם הנתונים מלמדים אותנו. מחזור של מאות מיליוני שקלים בשנה לענף מספרים את הסיפור. עשרות חנויות וילונות וכן רשתות שיווק, רשתות עשה זאת בעצמך והכי חשוב חנויות עיצוב הבית, מלמדים אותנו, שהוילונות לא ייעלמו מחיינו כל כך מהר

כאשר מדברים על וילונות לחדרי שינה הורים או ילדים, צריך לקחת בחשבון שיש מספר פרמטרים שמשפיעים על סוג הוילון ואופיו. הסוג נקבע על פי המבנה שלו וסוג הבד, כאן אנחנו יכולים למצוא בחנויות השונות, וילונות כגון:

  • וילונות בד
  • וילונות רינג
  • וילונות לולואות
  • וילונות האפלה
  • וילונות רומאים
  • וילונות גליליים
  • ועוד

מדובר על וילונות עשויים משי, כותנה, צמר, עץ ועוד. מן הסתם לכל וילון אופי משלו גם כן וכאן אנחנו מדברים על גודל הוילון (תלוי באביזר אותו הוא מכסה, חלון, ויטרינה, חדר ועוד), על עיצוב החדר הכולל, סוגי הפתיחה והסגירה של הוילון ועוד.

כאשר בוחרים וילונות לחדרי שינה, במיוחד אצל הורים, נהוג לבחור וילונות מעוצבים בהתאמה, במילים אחרות, הוילונות צריכים להיות מותאמים לריהוט, לצבע הקירות, לגודל החדר, ולאביזרי עיצוב אחרים. אם לא ננהג כך מה שנקבל זה פסטיבל של צבעים, מה שעלול ליצור אי נעימות בחדר וכאוס עיצובי.

שני אלמנטים נוספים שישפיעו הם, גודל הוילון. חדר שהוא מואר (חלון גדול או שני חלונות) אז נשתמש בוילונות שיאפשרו כיסוי אופטימלי. אחרת הם לא יעשו את העבודה כנדרש. אלמנט נוסף שישפיע על בחירת הוילון, היא הסגירה שלו. יש אפשרות להשתמש בוילון בסגירה ידנית (קשירה או משיכה), בוילונות חשמליים יש אפשרות להשתמש בסגירה חשמלית. אופציה זו נחשבת פחות עיצובית אך יותר קלה.

בחנויות וילונות ברחבי הארץ, נוכל למצוא מגוון וילונות לחדרי שינה, כאשר מרבית החנויות נוהגים לבצע חלוקה הן על פי סוג הוילון, סוג הבד ואף גודלו. אנחנו ממליצים לגשת לחנות רק לאחר שמדדתם את גודל החלון, הדלת או הויטרינה שאתם מבקשים לכסות בוילון ואחרי שסיכמתם על אלמנטים עיצוביים כוללים, ובתוכם של הוילונות עצמם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי

מאת: אסף יהלומישיער24/03/131132 צפיות
אי שם בשנות התשעים החל להיכנס לחיינו המושג, החלקת שיער. שנים ידענו ודיברנו על החלקה אבל זה לא קיבל את המינוח הזה, עד שפתאום מעצבי שיער מובילים יותר ומובילים פחות החלו לפרסם החלקות שיער מסוגים שונים שהם עושים, ומה אתם יודעים בנות ישראל רצו להחליק את שיערן. עד היום אגב מעצבים מחליקים שיער.

מאת: אסף יהלומיגינון24/03/13946 צפיות
כשהיינו צעירים, בני 15-16, נהגנו לעבוד בחופשות בגינון, זה נראה לנו עבודה פשוטה וקלה, גוזמים ענפים, מקצרים עשבים קצת חם , אבל בגדול זו עבודה טובה למי שאוהב לעבוד בשטח. כשגדלנו הבנו שגינון זו עבודה לאנשים רציניים, שמוכנים להשקיע קצת יותר מחודש חודשיים בתחום. אז התחלנו להעסיק גננים.

מאת: אסף יהלומיקורסים וסדנאות24/03/131472 צפיות
אם תמיד סיפרו לכם שיועצי השקעות זו עבודה משתלמת - הם צדקו. למרות שהשוק לא פשוט, ולמרות שהלקוחות לא תמיד מרוצים, העבודה כיועץ השקעות היא עבודה שמכניסה לא מעט כסף, בעלת תנאים מעולים וקביעות. חולמים להיות יועצי השקעות? החלום לא רחוק. היום כל אחד יכול לקחת קורס בנושא מבלי כל תואר אקדמי או ידע קודם בתחום.

מאת: אסף יהלומילימודי שפות24/03/131030 צפיות
תארו לעצמכם שאתם הולכים לראיון עבודה או לפגישה חשובה עם לקוח עסקי בינלאומי פוטנציאלי שיכול להניב לעסק שלכם עשרות ואולי מאות אלפי שקלים, ואולי - יותר. כל הראיון מתקיים באנגלית, ובמהלך השיחה אתם משתמשים במילה שנראית לכם תמימה למדיי

מאת: אסף יהלומירשלנות רפואית24/03/131159 צפיות
במהלך שני העשורים יש הכפלה של כמות התביעות כנגד רופאים ומוסדות רפואיים בגין רשלנות רפואית, זה לא שהרופאים הפכו פחות טובים או שהמוסדות הפכו מרושלים יותר, אלא זה העיקרון הצרכני והתודעתי. אחנונ למדנו יותר על הזכויות שלנו כמטופלים ואנחנו עומדים על הדרישות שלנו לקבל טיפול איכותי ונכון.

מאת: אסף יהלומיריהוט 24/03/131051 צפיות
בסקר שנערך בשנת 2004 על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה, 70% מהנשאלים ענו כי סובלים מחום במשך רוב חודשי השנה. קיימות שלוש דרכים להעברת חום: העברה- ממוצק למוצק (לא כל כך רלוונטי לגבינו כיוון שלרוב אנו מרכיבים נעליים, המבודדות אותנו טוב מהאדמה), הסעה- דרך מעבר גזים (רוב רובו של החום המעיק עלינו, והפיתרון היחיד לבעיה זו הוא מיזוג אוויר), וקרינה (חלק נכבד, כחמישית מהחום שאנו מקבלים מהסביבה).

מאת: אסף יהלומיניקיון06/03/131022 צפיות
נדמה שאחד המקצועות הכי מעניינים בתחום הניקיון הוא ניקוי חלונות בגובה. מי לא היה רוצה לרחף מדי יום בין שמיים לארץ, כמו ציפור, לעשות סנפלינג, ולהשקיף על העולם מגבוהה. טוב, יש מי שמפחד מזה אבל מי שלא יכול ליהנות מעבודה מאתגרת ומעניינת.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201163 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191588 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica