חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס ניהול שליטה ובקרה- מהו ולמי הוא מיועד

קורס ניהול שליטה ובקרה- מהו ולמי הוא מיועד

עולם ההיי טק מתפתח בקצב מסחרר. בארץ ובעולם קמות מדי יום חברות רבות אשר מפתחות מגוון רחב של חידושים טכנולוגיים, אפליקציות לסלולר ולאינטרנט ומוצרים שונים ומגוונים בתחומים שונים ומגוונים. התפתחות מואצת זו דורשת טיפול מתמיד ושוטף של טכנאי מחשבים, אנשי תמיכה ומנהלי רשת.

נושאים כגון עדכוני אבטחה, ניהול קונפיגורציה של תחנות ושרתים, דורשים ערנות מקסימאלית ובקרה קפדנית ומתמדת, שאם לא כן תיאלץ המערכת להתמודד עם כשלים ותקלות מיותרים. בקרות אלו גובות זמן יקר, ועלולות להיות מנוהלות באופן לא מקצועי ולא מיומן.

מסלולי ניהול שליטה ובקרה או SCCM במכללות המיועדות ללימודי הייטק מכשירים מנהלי רשת ואנשי סיסטם להתקנה, הגדרה וניהול שוטף של מערכות שו"ב ארוניות מבוזרות, המבוססות על רשת System Center Configuration Manager.

למי מיועדים קורסי SCCM ?

קורסי  SCCM  מיועד למנהלי רשתות ואנשי System , שיש להם ניסיון בניהול מערכות משולבות Active Directory  ושרתי Windows Server 2003  ומעלה. מנהלי רשתות אמביציוזיים  מוזמנים להשתתף בקורס SCCM, להרחיב את הידע שרכשו, ולנצל את יתרונות הדור הבא של מוצרי הניהול והשליטה מבית Microsoft.

דוגמא לתוכנית לימודים של קורס SCCM

תכנית הלימודים של קורס הייטק במכללות יעודיות ללימודים אלו כוללת לימודי תכנון, התקנה, הגדרה וניהול שוטפת של מערכת השליטה SCCM.

היא מסגלת לסטודנטים בקיאות בפונקציות שהיא מאפשרת לבצע בתחומים כגון ניהול עדכונים, שליטה על תצורה רצויה, פריסת מערכות הפעלה ותוכנות, דיווח וביקורת על משאבים ועוד.

  • קורס SCCM  מקנה לכם כלי מקיף לניהול תצורת תחנות העבודה והשרתים באופן יסודי ומעמיק, והוא מועבר במכללת היי טק ע"י מיטב המרצים בישראל.
  • קורס SCCM מכשיר את הסטודנטים לקראת בחינות הסמכה מטעם Microsoft  , כאשר לאלו שיעברו את המבחן בהצלחה תוענק תעודת הסכמה בינלאומית.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133195 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132483 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132535 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132509 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195896 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189101 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183056 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181955 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171660 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171764 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171774 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica