חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רקע כללי בכל הנוגע לעולם הנפלא של ריהוט

מאת: Eli Levyריהוט 14/03/2013648 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
רקע כללי בכל הנוגע לעולם הנפלא של ריהוט מהות של ריהוט?

לא ניתן להעניק הגדרה חד משמעית למונח ריהוט, שכן בכל מקום בעולם, בהתאם לנסיבות לאופי ולתרבות משתנה התפקיד השימוש וכן המראה של הרהיטים. כך למשל, בהודו רהיטים יכולים להיות בצורת כריות, ואילו בישראל רהיטים יכולים להיות בדמות מסכי פלזמה דקיקים. העובדה שלא ניתן ממש להגדיר מהם הרהיטים מאפשרת לנו מרחב פעולה אדיר ומעוף יצירתי מבורך. בהתאם לכך אנו יכולים לתכנן ולחשוב על רהיטים שאולי לא בהכרח ייחשבו לכאלה במדינת ישראל בעוד שבשאר העולם אלו יהיו בגדר רהיטים לכל דבר.

ריהוט או יצירת אומנות?

מעוף מחשבתי ופריצת הגבולות יכולים להניב פירות והישגים עיצוביים מרשימים במיוחד. רהיט שאולי היה זוכה לתואר "מכוער" ואלי בכלל לא היה זוכה לתואר "רהיט" בישראל, ייתכן מאד שבמדינה אחרת בעולם הוא יזכה ללא מעט תשבחות והתפעלות ולעתים אף ישתווה לרהיטי יוקרה.

ניתן להביא לדוגמא אמנים אשר מייצרים ריהוט מעוצב באמצעות איסוף של רהיטים ישנים, שעבר זמנם, מפרקים אותם ולאחר מכן מפיקים מהחלקים המופרדים יצירות אומנות של ממש, כאשר לעתים כלל לא יהיה מדובר ברהיטים אלא בפריטים מעוצבים. זוהי דוגמא נהדרת ליכולת לפרוץ גבולות להשתחרר ממוסכמות והכול בזכות ההבנה שלרהיטים באופן כללי אין ממש הגדרה.

יצירה של רהיטים מעוצבים באמצעות תיקון חפצים ישנים

דוגמא נוספת יכולה להיעשות דרך תיקון חפצים עתיקי יומין על מנת למכור אותם בעתיד בסכומים כלל לא מועטים של כסף. מדובר בחפצים שרובנו כלל לא היינו שמים אליהם לב, ואם כבר היה יוצא לנו להבחין בהם, לא היינו מאמינים שאיזה שהוא דבר יכול לצאת מהם, בטח שלא רהיט. אך באופן די מפתיע ניתן לייצר רהיטים מעוצבים די מדהימים מאביזרים ופריטים שעד לא מזמן שימושם העיקרי היה להיערם בפח האשפה. אנשים אשר בוחרים לייצר רהיטים בצורה הזו, למעשה מוציאים את הפוטנציאל הטמון בכל דבר שהוא מן הכוח אל הופעל באמצעות תושייה וחזון אומנותי.

כמו בכל תחום אחר בחיינו, אפשר לומר שגם בענף הרהיטים הגבול הוא המחשבה, ובשורה תחתונה אין דבר כזה רהיט מכוער אלא רהיט שפשוט נמצא בזמן הלא נכון או במקום הלא נכון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133195 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132482 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132534 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132509 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica