חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לעונג מחודש מסקס, יום עם "מסע נשי"

  טיפים ל"חידוש הסקס" לשיפור הזוגיות עם ,מסע נשי"

1.אל תתביישי לשאול מתחת לסדינים (גם אם לא שאלת עשרות שנים)- איך אתה אוהב? איך אפשר לענג אותך?   ובהמשך  תלחשי באוזנו  ותנחי אותו מה עליו לעשות  כדי לענג אותך.

2. פנקי אותו תכיני לו כל מה שגורם לו הרגשה טובה, (גם אם פינקת אותו בעבר והוא לא החזיר לך פינוק).  רכשי מתנות קטנות, כיתבי מכתבי אהבה, שילחי  sms לוהטים, הביאי פרחים, הדליקי נרות ריחניים, הגישי קפה למיטה, בשלי אוכל שאוהב.וכד' . לחשי לו –מה ייפנק  אותך ומה יגרום לך אושר.(גם אם אמרת לו כבר עשרות פעמים בעבר )

3"לדעת לגעת"  - תיזמי חיבוקים, נשיקות, שבי צמודה אליו בזמן צפיה בטלביזיה, לטפי אותו בכל הזדמנות שאפשר. .  (גם אם הוא מזמן הפסיק ליזום מגע עימך) .                      זיכרי!  בזמן הליטופים והנשיקה משתחררים במוח חומרים דמויי מורפין ודמויי חומרי הרגעה (אנדורפינים ואנקפלינים) – וזה נוסך רגיעה וגם מעורר את התשוקה.                       צייני כמה את נהנית מכל מגע שלו , והזכירי לו בכל  הזדמנות ובכל מקום כמה אושר המגע שלו מעניק לך ובקשי שיזום גם מגע.

4. "עשי לו כבוד"  כבדי את בן זוגך והתיחסי לדעותיו (גם אם אינך מסכימה עם דעותיו ). אל תרדי עליו בכלל ובמיוחד אעל תעירי לו ובעיקר אל תשמיעי עליו ביקורת באוזני אחרים, אל תבטלי  אותו ואל תבטלי את מעשיו. ההפך , צייני בכל הזדמנות את תכונותיו וכישוריו המצוינים.(תמיד אפשר למצוא משהו טוב אצלו) . אם הוא תיקן משהו או עזר בענייני הבית צייני זאת בכל הזדמנות ובאוזני בפני כל אורח. .

5. זירקי  את הכותונת הישנה, וקני כותנת סקסית ומגרה. אל תכנסי למיטה עם רולים,וכותונת מסמורטטת) .

טיפים  נוספים תשמעי בסיור "על סקס בעיר הורודה" עם "מסע נשי" . .

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירה שנער

טיולי נשים-"מסע נשי"

mira@travelingwomen.net

http://www.masanashi.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת mira shinhar "מסע נשי"

מאת: mira shinhar "מסע נשי" בריאות נשים10/11/092298 צפיות
סקס "משפר את הבריאות" הידעת זאת? מלבד העונג , ההנאה, ושמחת החיים הסקס משפר את בריאותינו. זו סיבה נוספת מדוע כדאי לחדש ולרענן את הסקס גם בין זוגות בני עשרות שנים. נעסוק ביחד בסוגיה זו בסיור של "מסע נשי" www.masanashi.com

מאת: mira shinhar "מסע נשי" משפחה וזוגיות - כללי10/11/091329 צפיות
"קחי את הסקס בידיים" , אל תוותרי, גם אם הזוגיות בת עשרות שנים, יש מה לעשות כדי לחדש, ולרענן את הקשר והתשוקה.. נצא ביחד ללמוד מה ניתן לעשות ולא לוותר על שמחת החיים "מתחת לסדינים" .נשמע הרצאות על מיניות האשה ונבקר ב,מחוזות העונג, יחד עם ,מסע נשי"

מאת: mira shinhar "מסע נשי" העצמת נשים14/07/092309 צפיות
,מסע נשי" היא שותפות שהוקמה ביוזמתה של ריקי כהן במטרה ליצור "מקום" להתפתחות נשים בעזרת נשים אחרות. לשותפות הצטרפו ניצה דוידוב ומירה שנער. יחד שלושתן מארגנות בהנאה רבה טיולים מיוחדים לנשים . לכל טיול יש נושא מרכזי שסביבו נבנים התכנים , הסיורים ומיפגשים עם נשים מיוחדות.באתר שלהן אפשר לראות את מגוון התכנים, הטיולים, הסדנאות וחוגי הבית שהן מקיימות . www.masanashi.com .

מאת: mira shinhar "מסע נשי" העצמת נשים05/06/091615 צפיות
אומרים שבגליל הנשים הן אחרות !!! אומרים שהמרחק מהמרכז משפיע ... המרחק מהעיר הגדולה מחזק .. אומרים החיים בפריפריה "מייצרים" נשים חזקות ומיוחדות.... . האם נכון הדבר???? יצאנו צוות "מסע נשי" ריקי, מירה וניצה לבדוק ומצאנו אישה מיוחדת שבנתה חווה בודדה ומתגוררת בה לבדה.

מאת: mira shinhar "מסע נשי" העצמת נשים18/02/093157 צפיות
"אחרי 11 שנות נשואים בהיותי בהריון עם ילדנו השביעי ביקש בעלי שאסכים לקבל לביתנו "אשה שניה" - צעירה ממני ב- 10 שנים. " סיפרה תמרה בקול שלו, בוטח וצופן הפתעות לקבוצת הנשים שהגיעה אליה על ידי "מסע נשי" .

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206362 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204884 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204671 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192799 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182744 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica