חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"בעלי ביקש שאחלוק את חדר המיטות שלי עם אישה שניה" וידוי שהושמע בטיול נשים של מסע נשי"

 

"אחרי 11 שנות נשואים בהיותי בהריון עם ילדנו השביעי ביקש בעלי שאסכים לקבל  לביתנו "אשה שניה" -  צעירה ממני ב- 10 שנים. " סיפרה  תמרה בקול שלו, בוטח וצופן הפתעות.

איך הגבת?

-איך בכלל  יכולת לשמוע בקשה כזאת?

מה, לא נעלבת מעצם השאלה?

לא הרגשת ניבגדת?

הקינאה,... הקינאה לא הרגה אותך באותו רגע.?

הסכמת? סרבת?

האם יכולת  בכלל לסרב?

אלו מקצת התגובות שנזרקו בחלל החדר בו ישבו  50 נשים שהגיעו עם  "מסע נשי" לפורום  נשים  בחברת שלוש  "אחיות" מקרב קהילת הישראליות   העבריו ת -  כהות  העור -  בדימונה.   

תמרה  אשה שחורה נאה,  בשנות ה-40 לחייה, מנשות הקהילה של  הישראלים  העבריים בדימונה - לבושה בשמלה ארוכה שחורה שזורה  בהדפסי פרחים גדולים בצבעים בוהקים של  ירוק  וצהוב - ישבה נינוחה, חייכה  לכל עבר וענתה  בשקט לכל שאלה ושאלה .

-" כן  הסכמתי.          הסכמתי שבעלי יתחתן עם אשה שניה שחומת עור  כמוני וזאת רק לאחר שימולאו כל התנאים שאני הצבתי. "

רינה סטודנטית צעירה למשפטים שבאה למפגש "מסע נשי" עם אמה,  לא יכלה לשבת  בשקט על כסאה.            כל הזמן העירה הערות לנשים שישבו לצידה  ולבסוף התפרצה לדבריה של תמרה המארחת ואמרה:  

- "  לא יתכן,  לא יכול להיות שבמדינת ישראל לגבר תהינה שתי נשים , אסור לשאת יותר מאשה אחת, זו היא פוליגמיה, ופוליגמיה אסורה על פי חוק.  ותאמינו לי, אני מכירה את החוק.     פוליגמיה נאסרה  בחרם דרבנו גרשום  בסביבות שנת 1000 לספירה,  והיא אסורה כיום גם בדין הרבני גם בדין האזרחי".

תמרה הפנתה מבטה לעבר רינה הסטודנטית המלומדה , הקשיבה בסבלנות רבה לכל מילה ומילה ,איפשרה לה להביע את מחאתה ואז הביטה לעבר קבוצת הנשים שישבה מולה והמשיכה בשקט לספר את סיפור חייה .

- "עליכן להבין , בעיני זה מאוד טבעי לחיות במשפחה שבה לגבר אחד יש מספר נשים, כי כך גדלתי גם אני ,  גדלתי כאן בדימונה עם שלוש אמהות ואב אחד.    הגעתי לארץ עם  אימי שעזבה את קהילת הכושים בדטרויט שבארה"ב לפני כ- 30 שנה והצטרפנו לקהילת הישראלים העבריים.  אימי  נישאה כאשה שלישית לאבי החדש.         כילדה יש לי רק זכרונות נעימים משלושת האמהות שהיו לי ובכלל תקופת הילדות שלי היא תקופה חיובית  בחיי.  היינו הרבה ילדים 12 במספר והיה לנו  ביחד כף גדול,  בבית לא שמענו מריבות ולא חווינו כעסים בין הנשים- האמהות שלנו.

אנחנו - שבעבר קראו לנו  הכושים העבריים והיום אנו נקראים הישראלים העבריים -מקפידים לחיות על פי הכתוב בתנ"ך.  כידוע לכם לפי התנך מותר לשאת מספר נשים כמו דוד המלך שלמה המלך ויעקוב אבינו .

 ומכאן שכאשר בעלי  ביקש להכניס לביתנו אישה שניה היה לי ברור שאסכים בתנאי כמובן שהיא  תקבל את התנאים שאני אציב.  

- ומה הם התנאים?

עליה לעבוד את "אדוננו" בדיוק כמוני . "אדונינו" הוא כינוי חיבה לבעלי. כלומר עליה לסייע לי להכין לבעל שלנו  אוכל, לכבס לו, לגהץ,לטפל בילדים שלי ושלה(לכשיהיו לה?) וכל שאר עבודות הבית.

ורדה אישה בשנות ה-50 לחייה, לקחה חלק במספר טיולי נשים של "מסע נשי" בארץ ואף בהודו , ישבה  בקצה החדר ושאלה  בהיסוס....

- "אז איך אתן שתיכן  מסתדרות ב"חדר המיטות" ?

    איך  שתי נשים מתחלקות עם  בעל אחד?"  

  • - " אין כל בעיה ענתה תמרה, החלטנו ש 3 ימים הוא ישן אצלי ו- 4 ימים הוא ישן אצלה , ובשבוע הבא אנו מיתחלפות.

     זה ממש פשוט.  תאמינו לי,  לשיטה הזאת  יש כל כך הרבה

    יתרונות שלוא  הייתן מודעות לכך, אני משוכנעת שהייתן

     מאמצות גם אתן את ה"שיטה" שלנו" .

רינה הסטודנטית הצעירה- שלא מכבר נישאה לבחיר ליבה - התפרצה לדבריה ואמרה:
-" את לא מרגישה שיש כאן ניצול ורמיסה של מעמד האישה?  הגברים שלכם  דואגים רק לעצמם, הם שיכנעו אתכן שזה בסדר כאשר הם שוכבים  כל לילה עם אישה אחרת."

-"  מה פתאום שיכנעו אותנו - פתחה תמרה  בשטף דיבור בוטח ופסקני-   אנחנו בוחרות מרצון בשיטה הזאת , אתן לא מבינות כאשר אנו  שתי נשים נשואות לגבר אחד -אנחנו הן אלו שמרוויחות   בגדול  .

כיצד?  

תקשיבו היטב אמרה תמרה:

אתן הנשים  הנשואות , לכן אין  עצמאות מלאה מהבעל

 ואילו   לנו   יש     חופש   מלא  מהבעל,   כל  פעם   שהוא  נימצא    עם  האישה   השניה   אני עושה מה שמתחשק לי .

 כאישה נשואה אף אחת מיכן  לא יודעת עם מי הבעל שלכן  שוכב  

  מלבדכן.

אנחנו  יודעות גם   יודעות   עם   מי   הבעל    שלנו    שוכב , הרי אנחנו אישרנו את האישה הזאת .

 

 

ברגע זה אפשר היה לחתוך את האויר בסכין .......ולא היו יותר שאלות

תאור מפגש  עם הכושיות העבריות אחד מסידרת מפגשי נשים במסגרת טיולי  נשים  של  "מסע נשי"

תאור מפורט  באתר www.masanashi.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירה שנער

טיולי נשים-"מסע נשי"

mira@travelingwomen.net

http://www.masanashi.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת mira shinhar "מסע נשי"

מאת: mira shinhar "מסע נשי" זוגיות ואהבה10/11/091247 צפיות
העונג מסקס משפיע על חיזוק הזוגיות. כאשר הסקס הופך להיות שיגרתי גם הזוגיות דואכת. בסיור נשים עם "מסע נשי" נענה על מספר שאלות,כיצד מחדשים בסקס? כיצד מעוררים מחדש את התשוקה? . שם הסיור של ה נשים בנושא: "סקס בעיר הורודה" .

מאת: mira shinhar "מסע נשי" בריאות נשים10/11/092298 צפיות
סקס "משפר את הבריאות" הידעת זאת? מלבד העונג , ההנאה, ושמחת החיים הסקס משפר את בריאותינו. זו סיבה נוספת מדוע כדאי לחדש ולרענן את הסקס גם בין זוגות בני עשרות שנים. נעסוק ביחד בסוגיה זו בסיור של "מסע נשי" www.masanashi.com

מאת: mira shinhar "מסע נשי" משפחה וזוגיות - כללי10/11/091329 צפיות
"קחי את הסקס בידיים" , אל תוותרי, גם אם הזוגיות בת עשרות שנים, יש מה לעשות כדי לחדש, ולרענן את הקשר והתשוקה.. נצא ביחד ללמוד מה ניתן לעשות ולא לוותר על שמחת החיים "מתחת לסדינים" .נשמע הרצאות על מיניות האשה ונבקר ב,מחוזות העונג, יחד עם ,מסע נשי"

מאת: mira shinhar "מסע נשי" העצמת נשים14/07/092309 צפיות
,מסע נשי" היא שותפות שהוקמה ביוזמתה של ריקי כהן במטרה ליצור "מקום" להתפתחות נשים בעזרת נשים אחרות. לשותפות הצטרפו ניצה דוידוב ומירה שנער. יחד שלושתן מארגנות בהנאה רבה טיולים מיוחדים לנשים . לכל טיול יש נושא מרכזי שסביבו נבנים התכנים , הסיורים ומיפגשים עם נשים מיוחדות.באתר שלהן אפשר לראות את מגוון התכנים, הטיולים, הסדנאות וחוגי הבית שהן מקיימות . www.masanashi.com .

מאת: mira shinhar "מסע נשי" העצמת נשים05/06/091615 צפיות
אומרים שבגליל הנשים הן אחרות !!! אומרים שהמרחק מהמרכז משפיע ... המרחק מהעיר הגדולה מחזק .. אומרים החיים בפריפריה "מייצרים" נשים חזקות ומיוחדות.... . האם נכון הדבר???? יצאנו צוות "מסע נשי" ריקי, מירה וניצה לבדוק ומצאנו אישה מיוחדת שבנתה חווה בודדה ומתגוררת בה לבדה.

מאמרים נוספים בנושא העצמת נשים

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204827 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: גילת אפריםהעצמת נשים09/07/1710957 צפיות
האם את נוהגת לומר לעצמך מילים חיוביות ומפרגנות? או אולי את שיפוטית וביקורתית כלפי עצמך...? קראי את המאמר הבא, על-מנת ללמוד כיצד להפוך את הדיבור העצמי שלך לחיובי ומיטיב.

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133368 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: עמי אלבזהעצמת נשים23/01/138549 צפיות
ברוב המקצועות העצמאיים יש צורך לאחר קבלת התעודה המקצועית להשקיע את מלא המרץ והכסף בפרסום, לא כך בתחום בניית הציפורניים, לאחר קבלת תעודת ההכשרה בוגרת הקורס תמצא את עצמה מקבלת לקוחות המגיעות מפה לאוזן, מחברות, שכנות, ומשפחה.

מאת: מרדכי שרםהעצמת נשים09/10/128600 צפיות
חולמות על ערב מושלם עם חברה שלכן? רוצות לערוך ערב לכול החברות הקרובות שלכן? במאמר זה תקבלו טיפים רבים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/129917 צפיות
רבים מכירים את תל אביב כמרכז התרבות, ההווי והעסקים של מדינת ישראל, אך רוב האנשים המתגוררים בעיר זו אוהבים להזכיר כי תל אביב היא "מעוז" שירותי הליווי בישראל. העיר מציעה מגוון דירות דיסקרטיות ושירותים של נערות ליווי בכל יום ובכל שעה בה הלקוחות מעוניינים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/128755 צפיות
ישנן טענות רבות בישראל כי קיים סחר בנשים וכי רוב נערות הליווי אשר עובדות במדינה, עובדות בניגוד לרצונן או משום שהן נמצאות במצב בריאותי אשר אינן מאפשר להן להתפרנס בשום צורה אחרת. בשנה האחרונה נתקלנו בחוק הזנות החדש, שעיקרו הוא הענשת כל אדם אשר עוסק בסחר בנשים וכן כל אדם אשר נתפס עם נערות ליווי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica