חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על הקשר בין זוגיות טובה לסקס עשיר בטיול נשים עם "מסע נשי "

"קחי את  הסקס  בידיים"!!!

 מתכונים לשיפור חיי האהבה

 בסיור עם "מסע נשי" .

תשוקה בהגדרה היא תכונה נזילה, היא מחזיקה בין 3-4 חודשים ועד לשנה.     התשוקה בשיאה יוצרת נכונות של כל אחד מבני הזוג לענג אחד את השני ובכל מיפגש "נוצצים הכוכבים" . עם השנים התשוקה נשחקת עד שנמוגה  והסקס הופך להיות שיגרתי עד משעמם. בשלב הזה כל התכונות וההתנהגויות שבעבר עוררו את התשוקה הופכים את עורם והם הם אלה המעוררים כעס ועצבים בין בני הזוג .                                                            

                 נשים !                          

האם ניכנע?    

 האם נסתפק רק בפנטזיות על העבר?

האם נוותר על  "שמחת החיים בין הסדינים" ?

לא!

 לא מאוחר  "להצית את האש מחדש"!!!

עם "מסע נשי" נצא להכיר את "מחוזות העונג".

נישמע כיצד ניתן לעורר מחדש את התשוקה ומה עלינו לעשות כדי להמשיך להנות ולהתענג.

נילמד  כיצד משמרים את "שמחת חיים בין הסדינים" לאורך שנים.

ונברר כיצד ניתן להגשים חלומות ופנטזיות.

מקצת ה"מתכונים"  לעונג מחודש מהסקס  

1.אל תתביישי לשאול מתחת לסדינים (גם אם לא שאלת עשרות שנים)- איך אתה אוהב? איך אפשר לענג אותך?     ובהמשך  תלחשי באוזנו  ותנחי אותו מה עליו לעשות  כדי לענג אותך.

2. פנקי אותו תכיני לו כל מה שגורם לו הרגשה טובה, (גם אם פינקת אותו בעבר והוא לא החזיר לך פינוק).  רכשי מתנות קטנות, כיתבי מכתבי אהבה, שילחי  sms לוהטים, הביאי פרחים, הדליקי נרות ריחניים, הגישי קפה למיטה, בשלי אוכל שאוהב.וכד' . לחשי לו -מה ייפנק  אותך ומה יגרום לך אושר.(גם אם אמרת לו כבר עשרות פעמים בעבר )

3"לדעת לגעת"  - תיזמי חיבוקים, נשיקות, שבי צמודה אליו בזמן צפיה בטלביזיה, לטפי אותו בכל הזדמנות שאפשר. .  (גם אם הוא מזמן הפסיק ליזום מגע עימך) .                                                                                                                          זיכרי!  בזמן הליטופים והנשיקה משתחררים במוח חומרים דמויי מורפין ודמויי חומרי הרגעה (אנדורפינים ואנקפלינים) - וזה נוסך רגיעה וגם מעורר את התשוקה.  צייני כמה את נהנית מכל מגע שלו , והזכירי לו בכל  הזדמנות ובכל מקום כמה אושר המגע שלו מעניק לך ובקשי שיזום גם מגע.

4. "עשי לו כבוד"  כבדי את בן זוגך והתיחסי לדעותיו (גם אם אינך מסכימה עם דעותיו ). אל תרדי עליו בכלל ובמיוחד אעל תעירי לו ובעיקר אל תשמיעי עליו ביקורת באוזני אחרים, אל תבטלי  אותו ואל תבטלי את מעשיו. ההפך , צייני בכל הזדמנות את תכונותיו וכישוריו המצוינים.(תמיד אפשר למצוא משהו טוב אצלו) . אם הוא תיקן משהו או עזר בענייני הבית צייני זאת בכל הזדמנות ובאוזני בפני כל אורח. .

5. זירקי  את הכותונת הישנה, וקני כותנת סקסית ומגרה. אל תכנסי למיטה עם רולים,וכותונת מסמורטטת) .

טיפים  נוספים תשמעי בסיור "על סקס בעיר הורודה" עם "מסע נשי" . .

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירה שנער

טיולי נשים-"מסע נשי"

mira@travelingwomen.net

http://www.masanashi.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת mira shinhar "מסע נשי"

מאת: mira shinhar "מסע נשי" זוגיות ואהבה10/11/091244 צפיות
העונג מסקס משפיע על חיזוק הזוגיות. כאשר הסקס הופך להיות שיגרתי גם הזוגיות דואכת. בסיור נשים עם "מסע נשי" נענה על מספר שאלות,כיצד מחדשים בסקס? כיצד מעוררים מחדש את התשוקה? . שם הסיור של ה נשים בנושא: "סקס בעיר הורודה" .

מאת: mira shinhar "מסע נשי" בריאות נשים10/11/092296 צפיות
סקס "משפר את הבריאות" הידעת זאת? מלבד העונג , ההנאה, ושמחת החיים הסקס משפר את בריאותינו. זו סיבה נוספת מדוע כדאי לחדש ולרענן את הסקס גם בין זוגות בני עשרות שנים. נעסוק ביחד בסוגיה זו בסיור של "מסע נשי" www.masanashi.com

מאת: mira shinhar "מסע נשי" העצמת נשים14/07/092309 צפיות
,מסע נשי" היא שותפות שהוקמה ביוזמתה של ריקי כהן במטרה ליצור "מקום" להתפתחות נשים בעזרת נשים אחרות. לשותפות הצטרפו ניצה דוידוב ומירה שנער. יחד שלושתן מארגנות בהנאה רבה טיולים מיוחדים לנשים . לכל טיול יש נושא מרכזי שסביבו נבנים התכנים , הסיורים ומיפגשים עם נשים מיוחדות.באתר שלהן אפשר לראות את מגוון התכנים, הטיולים, הסדנאות וחוגי הבית שהן מקיימות . www.masanashi.com .

מאת: mira shinhar "מסע נשי" העצמת נשים05/06/091615 צפיות
אומרים שבגליל הנשים הן אחרות !!! אומרים שהמרחק מהמרכז משפיע ... המרחק מהעיר הגדולה מחזק .. אומרים החיים בפריפריה "מייצרים" נשים חזקות ומיוחדות.... . האם נכון הדבר???? יצאנו צוות "מסע נשי" ריקי, מירה וניצה לבדוק ומצאנו אישה מיוחדת שבנתה חווה בודדה ומתגוררת בה לבדה.

מאת: mira shinhar "מסע נשי" העצמת נשים18/02/093154 צפיות
"אחרי 11 שנות נשואים בהיותי בהריון עם ילדנו השביעי ביקש בעלי שאסכים לקבל לביתנו "אשה שניה" - צעירה ממני ב- 10 שנים. " סיפרה תמרה בקול שלו, בוטח וצופן הפתעות לקבוצת הנשים שהגיעה אליה על ידי "מסע נשי" .

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215130 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204651 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201167 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201459 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201419 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173096 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173399 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica