חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליות מתקפלות ויתרונותיהן

כל מי שבקיא בעולם התחבורה ולו במעט, לא יוכל לפספס אותן. האופניים החשמליות רק הופכות לפופולאריות יותר ויותר מדי יום, משאירות מאחור את המכוניות הפרטיות ואמצעי התחבורה הציבורית למיניהם. הסוג הנפוץ ביותר של אופניים חשמליות הוא אלה המתקפלות- אנחנו ננסה להסביר מדוע.

כשהחיסרון מתבטל לו בשישים

לא צריך להשקיע מחשבה רבה מדי כדי להבין את יתרונות האופניים החשמליות: הן זולות הרבה יותר מהאלטרנטיבות, מאפשרות לנו להימנע מפקקים או לשמור על הכושר הגופני שלנו, ואף תורמות למען הסביבה. המנוע החשמלי שלהן, כשהוא טעון, יאפשר לנהגים לגמוע מרחק של עשרות קילומטרים בנסיעה, ולהגיע למהירות של כ-25 קמ''ש.

אולם, מה קורה כאשר זקוקים לנסיעה ארוכה מעט יותר? במצב  כזה, היעילות של האופניים עלולה להיפגע. אלא אם בוחרים באחד הדגמים של אופניים חשמליות מתקפלות. בתוך לא יותר מאשר חמש שניות, ניתן לקפל אותן, כך שייכנסו לתא המטען של הרכב שימשיך את הנסיעה, או שניתן יהיה לעלות איתן לאוטובוס או לרכבת. שילוב נסיעות, אם כך, הופך לפשוט פי כמה בעידן האופניים המתקפלות, דבר שמקל על כל רוכב.

הסבה, או רכישה?

חשוב לזכור כי הזמינות של אופניים חשמליות רק גוברת לה עם השנים, יד ביד עם הביקוש להן. כיום, אפשר למצוא במקומות נרחבים בישראל חנויות אשר מציעות את הדגמים המתקדמים ביותר בעולם לרכישה, כשהמחיר שווה לכל נפש. בהתאם לצרכי הנסיעה אפשר לבחור בדגם הרצוי, שכמעט בכל המקרים יהיה מתקפל.

אפשרות אחרת, שימושית לא פחות, היא לבצע הסבה של אופניים "רגילות", כלומר, הוספה של קיט מנוע חשמלי, אשר מתחבר למערכת ההילוכים של האופניים. מדובר בהליך שאינו מורכב יתר על המידה, ומתבצע תוך פרק זמן קצר. הוא מאפשר לחסוך מעט בעלויות הרכישה, ולכן רבים בוחרים בו- מה גם שערכת ההסבה נוטה להגיע עם אחריות מלאה.

הכול מתחיל בבחירה

טרם הרכישה או ההסבה, רצוי לשאול שאלות מהותיות בנוגע לאנשים שעתידים להשתמש באופניים, במרחקים שאמורים לעבור, בתנאי השטח וכן הלאה. בהתבסס על אלה, הרי שגורם מקצועי אליו פונים יוכל בוודאי להעניק ייעוץ מלא על הדגם המתאים ביותר לצרכים. במצב כזה, יתרונות האופניים הופכים למרכזיים אפילו יותר.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עם ידע רב וניסיון של שנים בתחום, הייחודיות שלנו היא היכולת להתאים לכם אופניים חשמליות לצרכים המיוחדים שלכם. ב-E-BIKE מגוון עצום של דגמי אופניים חשמליים בעלי מנועים האמינים והעמידים בשוק!

לפרטים:

054-5575555

www.e-bike.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופניים חשמליות למכירה

מאת: אופניים חשמליות למכירהאופניים16/05/13824 צפיות
הטכנולוגיה המתקדמת הביאה איתה לא מעט המצאות לאחרונה, ובעיקר גם כאלו המספקות מענה נקודתי לצרכים שונים. אופניים חשמליות, הנחשבות לאחד הפיתוחים החמים בתחום התחבורה, מוצעות בחנויות השונות ויכולות להתאים כמעט לכל אחד. הן עוזרות לשמור על הסביבה והן מוצעות במגוון רחב של דגמים שונים. למי מתאימות אופניים כאלו? הנה, התשובה.

מאת: אופניים חשמליות למכירהאופניים25/04/131078 צפיות
אופניים חשמליות הם כלי תחבורה מצוין לסוגים רבים של אנשים. יש שמשתמשים בהם לנסיעה יומיומית לעבודה, אחרים נוסעים איתם לסידורים, ויש שמשתמשים בהם לטיולים של סופשבוע. היתרונות שטמונים באפשרות לקפל את זוג האופניים לפני או אחרי נסיעה, מאפשרים לרוכב יתרונות יוצאי דופן.

מאת: אופניים חשמליות למכירהאופניים17/03/13798 צפיות
במבט ראשון, הם נראים כמו אופניים "רגילים". אולם, כאשר מתמקדים טוב יותר, מבחינים פתאום במנוע החשמלי, שיוצר למעשה אמצעי תחבורה חדש, יעיל בהרבה.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151880 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151857 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151569 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142001 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143892 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: עידואופניים30/06/143947 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica