חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזרן לחיי הבריאות והאהבה

מאת: Eli Levyמשפחה וזוגיות - כללי20/03/20131134 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מזרן לחיי הבריאות והאהבה

בארצות הברית לא משאירים דבר בספק. כל תחום נחקר עד תום וכך גם תחום השינה והיחסים האינטימיים, והקשר בין אלו לבין איכות וטיב המזרן עליו ישנים בני הזוג. לא תופתעו לגלות כי בארה"ב יש אפילו גוף שנקרא "מועצת השינה הטובה" והוא פרסם סקר צרכנים שמטרתו לבדוק מה משפיע על חיי האהבה של זוגות.

ובכן, מתברר כי אחד מתוך כל שני זוגות שהשתתפו במחקר, הצביע על המזרן הישן בחדר השינה כגורם האחראי לשנת הלילה הגרועה שלהם וגם כדבר שתורם להגברת המתח והעצבנות במערכת היחסים הזוגית.

ועוד מחקר, הפעם בבריטניה, גילה כי ניתן למדוד את קצב ההתדרדרות במצבו של מזרן משומש. איגוד תעשיית הרהיטים הבריטית (FIRA) פרסמה את מסקנותיה מבדיקות, שהעלו כי אחרי עשר שנות שימוש, רוב המזרנים מתבלים בכ-70% ממצבם המקורי. בעצם, מזרנים שנמצאים בשימוש מעל שש שנים, תומכים הרבה פחות בגוף ובעיקר בגב, לעומת מזרנים חדשים.

קרדית האבק וחיות אחרות

עוד גורם משמעותי בנושא התבלות מזרנים הוא ההימצאות של קרדית האבק (בעל חיים מיקרוסקופי שניזון מתאים מתים הנושרים מגופנו בזמן השינה. קרדית האבק מתרבה בסביבה שעשירה בחום ובלחות). פרט לקרדית האבק, נמצאים על מזרנים ישנים אלרגנים אחרים בכמויות עצומות וגם תאי עור מתים, חיידקים, נבגי פטריות, קשקשים, שערות, אבק רב וסיבי בד. את כל אלה לא ניתן לראות בעין בלתי מזוינת אך זה לא אומר שהם לא שורצים גם על המזרן שלכם, ובכמות משמעותית!

הרשימה הזאת לא מעוררת תיאבון, בלשון המעטה והיא מאד מאד לא בריאה...אז תעשו טובה, הסירו את המצעים, בדקו האם המזרן שלכם מתגורר איתכם כבר יותר משמונה שנים. אם התשובה חיובית – רוצו להחליף!

להגן ולשמור על המזרן

כאשר בשעה טובה יגיע לביתכם המזרן החדש והאיכותי אותו החלטתם לרכוש, הקפידו על ניקיונו ותקינותו. דאגו להחליף מצעים בתכיפות, לצפות את המזרן במגן מזרן או ריפודית אבל בכל מקרה, אל תשכחו. שמונה שנים קדימה, שוב תצטרכו להחליף גם את החדש הזה, בחדש הבא!

עוד טיפ חשוב לשמירה על מזרן חדש הוא להפוך אותו בכל מספר חודשים, לפי הוראות היצרן. מומלץ לנקות מזרנים על ידי שואב אבק וכן להגן עליהם מפני רטיבות שעלולה גם לחדור לקפיצים (במקרה של מזרן קפיצים כמובן) ולצפות אותם בחלודה. לחות יוצרת טחב  וריח רע ואת זה אתם בטח לא רוצים אצלכם בחדר השינה!

 



תגיות המאמר: מזרנים, מזרן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132520 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133198 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132484 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132536 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132512 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215174 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204683 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201463 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173103 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173406 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica