חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה יעלה אינסטילטור

מאת: zivבניין ואחזקה - כללי25/03/2013578 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המים לא יורדים בשירותים? זקוקים לאינסטלטור? לפעמים נדמה ש יש נזילות בשירותים ברגע הכי לא צפוי? זה נופל עלינו בשבת או בזמן אירוח משפחה וחברים. בעיות בדוד הן הבעיות שהכי נפוצות בבתי מגורים ובניגוד לתקלות אחרות הן לא סובלות דיחוי. אז מה לעשות? חייב להזמין שירות של פתיחת סתימות בצנרת במהירות.

המים לא נקיים? הדוד נוזל? יש תקלות במערכת החימום? איזה המלצות ומידע שימושי אנו יכולים לתת בתחום של פיצוץ בצנרת? ריכזנו עבורכם כמה עצות שימושיות.

הדוד חדל לפעול? לפני הזמנת אנשי מקצוע ודאו האם קניתם את הדוד לפני 5 שנים או פחות, אם כן אז עדיין הדוד נמצא באחריות חפשו את תעודת האחריות והזמינו טכנאי, אם לא הזמנת שירות עולה עד 300 שקלים.

איך למצוא בעל מקצוע? כמו תמיד, עדיף לשכור איש מקצוע על פי המלצה מאדם שאתם סומכים על דעתו יחד עם זאת כדאי לבדוק גם בחוברות שונות ובכל מקרה חשוב מאוד לוודא ש יש בידיו של איש המקצוע אישורים והסמכה בכדי להעניק שירות בתחום.

קיבלתם בדואר חשבון מנופח של מים? יתכן שיש לכם בעיה של נזילה בקיר או בריצוף, גם אם קירות הבית נראים יבשים נורא חבל על המים וודאי שעל הכסף, במקרים שאלה התקשרו במהרה לשירות בדיקת נזילות לפתרון הנזילה וזאת בגלל הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בתקלות שכאלו לרכושם.

החליפו לכם צנרת? במקרה שרכשתם דוד שמש או שהתקינו לכם חלקים חדשים, חשוב לבקש תעודת אחריות על העבודה. בשוק קיימים טכנאי דוד שמש רבים אך רק מעטים גם הוסמך מקצועית כאינסטלטור לכן בכל סוגי העבודות חייבים להזמין מומחים לתחום.

השוואת מחירים- גם אם יש סתימה בשירותים וגם אם זה לא בוער יש להשוות מחירים, אם זה תיקון נזילה בשירותים או סתימה בכיור, אתם יכולים למצוא 3 אינסטלטורים לפחות בעזרת אתרים ברשת בזמן מאוד קצר. בנוסף שאלו שאלות בשביל למנוע תקלות דומות בעתיד.

לסיכום: בכלל לא משנה אם זה ביום חול או שבת שיש נזילות מים אתם צריכים למצוא בעלי מקצוע מנוסים והכי חשוב להשוות מחירים. אחרי בדיקה קצרה תזמינו שרברב ותשיגו פתרון לבעיה בקלות ובמהירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ziv

מאת: zivשיפוצים22/04/131041 צפיות
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ הבית? איך לשפר את חזות הדירה בלי להישאר עם חור בכיס? עם תוספות של גבס קבלן אמין ומספר גלונים של צבע אפשר להעלות ערך הבית ולהפוך את החלל למקום יפה ומטופח יותר.

מאת: zivבניין ואחזקה - כללי22/04/131149 צפיות
אחרי שנים רבות אתם נאלצים לעבור דירה? כעת מה שיהיה עליכם לעשות הוא לארוז את כל החפצים, לדאוג למובילים ולעבור בהצלחה לבית החדש.

מאת: zivבריאות גברים22/04/131909 צפיות
אין אנשים שלא רוצים להיות צעיר רענן ויפה בעיקר שחולפות השנים. ואתם? מפנטזים על לנצח את הגיל? לחדד את המראה שמאכזב?

מאת: zivבריאות גברים22/04/131262 צפיות
כולם רוצים להיראות טוב להיות צעיר רענן ויפה ולהרגיש ביטחון מהגוף. ואתם? מפנטזים על לגשת לטיפול אסתטי? לשפר במעט את מה שעשו השנים?

מאת: zivבריאות ורפואה כללי22/04/131083 צפיות
כל אחד מאיתנו שואף למראה מושלם לחוש רוח של נעורים ובטח שהשנים עוברות מהר. רגע, ומה אתכם רוצים? לשפר את המראה?

מאת: zivגינון19/04/131025 צפיות
מצפייה בסרטים וסדרות, ביקור אצל בני משפחה, שהייה בבתי מלון ועוד- אנו נחשפים ודאי בהרבה דרכים לתחום הגינון הרחב.

מאת: zivהדברה19/04/13979 צפיות
לא מעזים לעלות לעליית הגג כי יש עבר שמתרוצץ לו? הפחד והחשש אוחז בכם? הותקפתם ע"י מזיקים!,

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222777 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223084 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211365 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211322 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211583 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211555 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica