חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון סמארטפונים

מאת: טומי רןטלפונים סלולריים27/03/2013934 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השימוש בסמארטפונים הפך לנפוץ ביותר בשנים האחרונות. ויחד עם זאת גם הטיפול במכשירים אלו. כל אחד הפך ל"מומחה" בתחום היודע לטפל ולתקן את המכשירים. עם זאת, בעת תיקון מסך גלקסי למשל או תיקון אייפון 5 או גם בעת תיקון בלקברי, יש לשים לב כי אלו מכשירים מאוד רגישים ועדינים ולכן חשוב ביותר בעת תיקונם לפנות לאנשי מקצוע על מנת שלא ליצור נזק גדול יותר.

ההשלכות העלולות להתקיים בעת תיקון אייפון 5 למשל הן גדולות ועל כן מאוד מומלץ לגשת למעבדה מקצועית המתקנת מכשיר זה בעדינות וברגישות על ידי טכנאים מוסמכים ומקצוענים.

ישנן כיום מעבדות תיקונים רבות או "טכנאים" המגיעים לתיקון מכשירכם עד הבית. לכאורה, הדבר נראה נוח ביותר כי אם פתאום יש צורך לבצע תיקון מסך גלקסי – אתם זקוקים לשירות זה באופן מיידי ומה הכי נוח אם לא טכנאי המגיע עד לביתכם?

הבעיה מתחילה כאשר לאחר חודש התקלה חוזרת ואין לכם אחריות. אתם לא יודעים מה נעשה במכשירכם, וכן איבדתם כסף שלא יחזור. מעבר לכך, תצטרכו להשקיע כסף נוסף על תיקון המכשיר, בתקווה שלא נגרם לו נזק בלתי הפיך.

בעת תיקון סמארטפון כגון תיקון אייפון 5 או תיקון מסך גלקסי, יש לשים לב למספר גורמים מהותיים על מנת שלא ייגרם נזק למכשיר העדין:

1. להגיע למעבדת תיקונים מורשית.

2. לוודא שהטכנאים בה מוסמכים לעבודה זו.

3. לוודא כי ישנה אחריות לכל תיקון שנעשה במעבדה למספר חודשים.

4. לבצע השוואת מחירים בין המעבדות הקיימות.

5. לקבל חוות דעת על המעבדות השונות.

6. לוודא שחלקי החילוף הינם מקוריים ולא חיקוי – מרבית המעבדות לא מחזיקות מסכים מקוריים היות והללו נמכרים רק בכמויות גדולות למעבדות רציניות המחליפות עשרות חלקים ביום. למשל החלפת מסך מקורי לעומת חליפי למכשיר האייפון יקרה בכשלושים אחוזים ועדיין – עדיף להחליף לחלק מקורי בגלל איכותו וכן חווית המשתמש.

לסיכום, מכשירי הסמארטפון הינם מכשירים די יקרים. נכון שרבים מחזיקים סמארטפון, אך עדיין מבחינה טכנולוגית – הינם יקרים לעיתים יותר ממחשבים. ועל כן, היות וזהו מוצר שבו אתם משתמשים רבות, כדאי וחשוב לשמור עליו ולתחזקו נכון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131431 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131404 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131164 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131245 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132101 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131268 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131493 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205447 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196584 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187940 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181529 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163158 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162444 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica