חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוץ הבית: תכנון הוא השלב הראשון

מאת: מיכלשיפוצים27/03/2013710 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להעסיק צבע מקצועי זה עניין יקר הרבה יותר מלהכין דלי של צבע ולצבוע את הבית באופן עצמאי, אך כששוכרים איש מקצוע כזה - כל העניין מסתיים מהר מאוד ללא עיכובים ומאמץ פיזי מיותר.

מה שאתה תצטרך שיהיה ברשותך זה מחשבון בסיסי, מחברות ספיראלה ועטים, יומן אלקטרוני, בגדים שעבר זמנם ונוחים, ואת מה שלא אפשר לוותר עליו בשום מצב - דפי זהב.

בשלב הבא תגדיר לעצמך אזורים בבית המגורים שזקוקים לפי דעתך לצביעה מחודשת, ולפני הצביעה קח בחשבון האם קיימים עוד דברים שברצונך לשנות: שיפוצים של הקיר גבס, תלייה של דלתות או אולי עיצוב מחדש של כל בית המגורים?

תערוך התייעצות עם משפחתך אלו צבעים מועדפים אתם מעוניינים לראות מדי יום ביומו בבית. רק שתדע שאם תצבע את כל הדירה בצבעים חזקים מדי כמו שחור או כחול כהה, זה יכול קצת להציק, בגלל זה השיקול חייב להיות כבד ביותר. בגלל זה, כדאי לערב שכנים, מעצבים, קבלני שיפוצים בירושלים ושאר אנשים שיש ברשותם חושים חדים שעשויים לראות דברים מעבר.

כאשר ותחליט לשכור קבלן שיפוצים בירושלים , אחרי שיבחן את כל הבית ויסיק מסקנות אודות הימים שבאים - הוא ינקוב עבורך עלות, אך שים לב שהוא מונה בהגיון את כל האזורים שאמורים להיצבע, ואת הכמות של השכבות הנכונה. כשתפנה לחברה של שיפוצים בירושלים, תבקש לראות מכתבי המלצה כאלה ואחרים מקליינטים מרוצים, ואל תתבייש ליצור עימם קשר למקרה שיש לך ספקות כלשהם. תלמד ממה שעבר זאת לפניך.

בין אם זה שיפוץ חדרי אמבטיה בירושלים או שיפוץ מטבח, כאשר תחתום בעתיד על החוזה, תוודא שהוא מפורט בהרחבה לגבי המחיר הסופי, זמן התשלום, תאריך ההתחלה והסיום. ואל תשכח שכתוב שם גם את שמות המותגים של מיכלי הצביעה, הצבעים השונים שיהיו בשימוש, ומספר השכבות כפי שהוזכר פה.

דאג בשבילך שיהיה רשום בהסכם שהצבעי יהיה מחויב לנקות את כל הבית ולהסיר צבע שהותז בטעות על חלונות ורהיטים שונים. לפני שהצבעי יבוא לדירה שלך, תנסה לרכז את כל חלקי הריהוט, והחפצים הניידים השונים לתוך חדר אטום אחד. כל מה שאיננו ניתן להזזה - תעטוף בעיתונים וניילונים שונים, ובכמה שיותר מאמץ תרכז למרכז החדר.

שיהיה לך המון בהצלחה, כולנו מקווים שתהנה מהתוצאות הסופיות. מגיע לך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151946 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151863 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151720 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152581 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151335 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232607 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica