חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גני אירועים: אנשים שאוהבים חתונות (ואנשים שממש לא)

מאת: אביב יועציםהפקות אירועים28/03/2013880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש אנשים שמקבלים הזמנה לחתונה ופותחים אותה בחרדת קודש. "איזה יופי, חתונה!" הם מכריזים באושר וכבר מתחילים לדמיין מה הם ילבשו לאירוע המרגש. אחרים, לעומת זאת, פותחים את המעטפה המהודרת ומגיבים כאילו שלחו להם צו מילואים. הם נאנחים בייאוש ומתלוננים. "אויש!!! עוד חתונה. למה הם לא יכלו להתחתן בקפריסין ולחסוך לנו ת'כאב ראש הזה?"

אם אתם עומדים להתחתן, לפניכם כמה סוגי אנשים שאוהבים חתונות וגם אנשים שממש ממש סולדים מהן:

אנשים שאוהבים חתונות:
אנשים שאוהבים לצאת מהשגרה
- מי שיש לו חיים מנומנמים למדי ישמח מאוד להשתתף בחתונה, במיוחד אם היא נערכת במקום יפהפה כמו גן אירועים בשרון. איך אפשר לא לשמוח לקראת ערב שכולו ריקודים, אלכוהול ואוכל מצוין.

אנשים שאוהבים לשתות - מאחר ומדובר בגן אירועים בשרון, מקום שמציע מאגר בלתי נדלה של אלכוהול, זה ממש חטא לא לנצל את הזדמנות הפז הזו ו"לשתות ככל יכולתך". כן, במיוחד לאור העובדה שכל פאב לוקח היום חמישים שקל פלוס על כוס קטנטנה של רוד בול וודקה.

רווקים - גן אירועים בשרון הוא המקום המושלם להכיר את בני המין השני. האווירה נפלאה, יש הרבה אנשים. כולם שתויים ומחוייכים וזונחים את המגננות הטבעיות.

יפיופות - חתונה זו הזדמנות נפלאה בשביל כל היפהפיות באשר הן, להשוויץ ביופיין ולסובב את ראשם של כל המוזמנים במקום (ולפעמים לנסות ולגנוב את תשומת הלב מהכלה).

חולות שופינג - חתונה היא הזדמנות מצוינת להתחדש ברכישה של שמלה חדשה. כמובן, לשמלה צריך להתאים ולקנות גם נעליים, תיק, חגורת מותן, שרשרת ועגילים. הלבשה תחתונה כבר הזכרנו?  

קרובי משפחה מדרגה ראשונה - האחים והאחיות, האימהות והאבות של בני הזוג המתחתנים, יהיו מאושרים להזדמנות לחגוג אירוע כל כך מרגש ולהשתתף בשמחה הגדולה.

אנשים שממש לא אוהבים חתונות:
מי הם האנשים שמגיעים לחתונה (אם בכלל) רק כדי לעשות "וי" ולברוח מהר ככל האפשר?

פנסיונרים - אנשים מבוגרים רבים סובלים ממוסיקה של חתונות, שלטעמם חזקה מידי. הם מתלוננים כי האוכל של גני אירועים בשרון כבד מידי, הכיסא נמוך מידי והשמלה של הכלה חשופה מדי.

נשים בהריון - לא כולן, אך יש נשים רבות שאין להן חשק להגיע אל גן אירועים בשרון. הן לא יכולות לעשן, לשתות, לנשנש סושי, לאכול קינוחים שאינם אפויים וכו'. ולגבי ריקודים - כשאת בחודש תשיעי ומרגישה כמו לוויתן שנסחף מים - הדבר האחרון שבא לך הוא לפזז על הרחבה, שלא להזכיר את העובדה שבהריון את מותשת ועייפה וצריכה להחזיק את עצמך ערה הרבה מעבר לשעת השינה הרגילה שלך - שמונה בערב.

תפרנים - היום צ'ק לחתונה משמעו הוצאה רצינית, שמסתכמת ב-250 שקל למוזמן, לפחות. כשמדובר בקרוב משפחה מדרגה ראשונה או בחברים קרובים, תיאלצו לשרבט סכום נפוח יותר על הצ'ק.  

הורים לילדים - הורים שלא ממש קרובים לחתן והכלה ונאלצים לבוא רק כדי להראות נוכחות. לא מספיק שהם צריכים להביא צ'ק, הם גם צריכים לשלם לבייביסיטר על כמה שעות טובות...

קרובי משפחה רחוקים - כאלה שלא דיברתם איתם כבר שנים על גבי שנים, ובאים רק בגלל שמרגישים חובה לבוא.

עמיתים לעבודה - בכייף הם היו מבריזים מהחתונה שלכם, אבל הם צריכים להתמודד עם הפרצוף החמוץ שלכם יום אחרי יום, ולכן מעדיפים לבוא כבר אל גן אירועים ולגמור עם "כאב הראש" שהפלתם עליהם.

***

מוגש בחסות גן אירועים ערוגות בושם - אירועים בניחוח אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162095 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162437 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161951 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161583 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161617 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161407 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161464 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195901 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182282 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181475 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181571 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181596 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181716 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica