חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על ריהוט ואומנות

מאת: Eli Levyריהוט 28/03/2013685 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
על ריהוט ואומנות

כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחייו רכש רהיטים לביתו או לדירתו. בחירה של רהיטים צריכה להיעשות בקפידה ואין להמעיט מערכה ולבצעה בחופזה, שהרי הרהיטים משחקים תפקיד מאד מרכזי בחיינו, הן ברמה השימושית שלהם והן מבחינת המראה והעיצוב. כיום, תעשיית הרהיטים ובפרט עיצוב רהיטים נחשב לתחום בתאוצה ומדי שנה ניתן להבחין בסגנונות עיצוב חדשניים ומתוחכמים.

בחירה של ריהוט לבית- דגשים מרכזיים

כאשר אנו רוכשים רהיטים לבית עלינו להתחשב בכך שאלו עשויים לשמש אותנו לאורך שנים רבות, וכדי להימנע מרכישה חוזרת ונשנית יש לבחור ברהיטים אשר אכן יוכלו למלא את תפקידם ברמה הפונקציונאלית והוויזואלית לטווח הארוך. כמו כן חשוב להתייחס לתהליכי הייצור של כל רהיט, לאיכות שלהם דרך בחינת חומרי הגלם מהם הם נבנו וכמובן למחיר.

ריהוט לבית- דרכים שונות לרכישה

ניתן לחלק את סך כל הרהיטים בהתאם למקומות אשר אליהם מיועדים, בהתאם לכך ניתן להבחין ברהיטים למטבח, רהיטים לחדרי שינה, ריהוט לסלון וכיוצא בזה. בחירה טובה ומתאימה של ריהוט לבית יכולה להיעשות באמצעות דרכים רבות, כך למשל רכישה של רהיטים מעוצבים בסגנון אומנותי, עשויה להבטיח לנו שאכן העיצוב שלהם יישאר רלוונטי ואקטואלי במרוצת השנים. מאידך, אם נבחר לרכוש רהיטים בעיצוב פוסט מודרני, ייתכן שלאחר מספר שנים בודדות המראה שלהם כבר לא יהלום את הטרנד העכשווי.

ריהוט- סגנונות שונים של עיצוב בהתאם לתקופה

ראשית, אנו ממליצים לבחור רהיטים כאלו שישמשו אותנו לאורך מספר רב של שנים, דרך התייחסות לעיצוב ולסגנון שלה, לאיכות ולעמידות של חומרי הגלם. בשנים עברו הטרנד העיצובי היה בסגנון כפרי, והיה מלווה ברהיטים בעלי עיטורים ואלמנטים מגוונים, מה שלמעשה גרם לתחושה של כבדות ועומס. בעידן המודרני לא ניתן יותר להבחין ברהיטים מהסוג הזה, ואם כן אז בוודאי שלא בסדר גודל נרחב, ומה שלמעשה תופס כיום את מרכז הבמה הינו הסגנון התעשייתי אשר מתאפיין ברהיטים מינימליסטיים בעלי קווים ישרים וחדים.

שילוב בין עיצוב מודרני תעשייתי לבין עיצוב בעלי אופי קצת יותר ייחודי ואומנותי המזכיר מעט סגנונות שהיו מקובלים בעבר עשוי להניב ריהוט בעל אמירה חזקה ואופי שיישאר אקטואלי ורלוונטי לאורך שנים רבות.

 



תגיות המאמר: ריהוט, ריהוט לבית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133195 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132481 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132533 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132509 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191581 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica