חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספייפון - תכנות האזנת סתר ומעקב לטלפונים סלולרים

מאת: Amirטלפונים סלולריים01/04/20139644 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמשווקים עתירי נסיון וידע בתחום התכנות להאזנות סתר בטלפונים סלולרים, יכולים אנו להעיד חד משמעית כי המודעות של ההורים בשנים האחרונות לתכנות מעקב בטלפונים הניידים של ילדיהם, הולכת וגוברת.
אנו ניזונים מאין סוף סיפורים ומכתבי תודה הן על השירות ובעיקר על ההתאמה האופטימלית של התוכנה שנרכשה לצרכים של ההורה וכל זאת כמובן, בהתאם לטלפון הסלולרי של הילד ולהגבלת התקציב.

תכנות האזנה לפלאפון, הן תוכנות מאד מתוחכמות ומתקדמות, המותאמות לכל טלפון סלולרי ולכל מערכת הפעלה באשר היא. התכנות בלתי ניתנות לגילוי על ידי משתמש רגיל ואף מתקדם, אלא רק על ידי מומחה לדבר. הן פועלות ברקע ואינן מותירות אחריהן כל סימן או רישום לפעלותיהן. התכנות מנצלות את יכולות החומרה הרבה המרוכזת בטלפון הסלולרי ואת העובדה שהטלפון הסלולרי הפך להיות מרכז התקשורת האנטימי של כל אחד מאיתנו.

תכנות האזנת סתר מספקות להורים אינפורמציה מגוונת הכוללת כמעט את כל הפעולות הנתנות לביצוע בטלפון הנייד של הילד.
החל מהאזנה בזמן אמת או הקלטה של שיחות הטלפון הנכנסות והיוצאות, האנזה בזמן אמת או הקלטה של חלל החדר והמתרחש בקרבת הטלפון הנייד של הילד, מעקב אחר הודעות הטקסט הנכנסות והיוצאות - SMS, מעקב אחר מיקום הילד בכל רגע נתון בעזרת מערכת ה GPS של הטלפון, מעקב אחר הודעות טקסט שנשלחות באפליקציות נפוצות אחרות כמו WhatsApp, Skype  ואחרות, מעקב אחר האתרים אליהם גלש הילד, רשימת אנשי הקשר, יומן הפגישות ורשימות ארועים.
בנוסף, מאפשרות התכנות לחסום אתרים לגלישה או מספרי טלפון לחיוג או קבלת שיחות.

ההתקנה מתבצעת על הטלפון הסלולרי ולא ניתנת לביצוע מרחוק או ללא מגע בטלפון. מומלץ שלא לשתף את הילד לאחר ההתקנה. מנסיוננו, מודעות לקיום התכנה גורמת לילדים להסתיר מידע ולהשתמש בטלפון באופן מוגבל ובכך, המטרה אינה מושגת כלל.

ענף נוסף במשק, הצורך תכנות להאזנה לפלאפון הם מעסיקים המעוניינים במעקב וביקורת לגבי עובדיהם. המעסיקים, על פי חוק, חייבים לידע את עובדיהם כי במכשירי הטלפון הנייד שלהם, מותקנת תוכנה מסוג זה. למרות הכול, נתפסו אין סוף מעילות וגנבות על ידי מעסיקים אסירי תודה.

החוק בישראל אינו מתיר האזנת סתר הפוגעת בפרטיות וחופש הפרט. הרוכש תוכנה זו למטרה שמחוץ לחוק, נוטל את מירב האחריות עליו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמיר - Spy2Protect.com
המומחיות שלנו - תכנות האזנת סתר לטלפונים סלולרים.
לייעוץ והכוונה אנא התקשרו: 054-7255233

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Amir

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205422 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196557 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187915 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181524 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162438 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163880 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica