חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים לדעץ איך להגן על מוצרי המתכת שלכם מפני חלודה? בואו להכיר את ציפוי האבץ

מאת: דניאל מלמדשיפוצים04/04/20131295 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכל על ציפוי מתכות באבץ

ציפוי מתכות באבץ נועד על מנת להקנות למוצרי מתכת עמידות, להגן עליהם מפני נזקים, ולעזור להם להישאר מבריקים לאורך שנים רבות. כל תהליך כימי של ציפוי ברזל או פלדה באבץ חמצני, על ידי טבילה חמה או גלוון קר, מונע שיתוך וחלודה של עצמים.

האופן בו האבץ משיג את המטרה הוא בעזרת ציפוי, המייצר מעין שכבת מגן. בניגוד לחלודה, תחמוצת אבץ היא אבקה לבנה ועדינה, אשר אינה גורמת להתפוררות משטח המצע. גלוון חייב להתבצע במיומנות, על מנת לא לפגוע במתכת, ולא ליצור שכבה עבה מדי. ניתן למצוא הליכי גלוון מתקדמים במכוניות, בשלדות ואפילו במסמרים.

כדאי לבצע ציפוי מתכות באבץ בשל מספר סיבות מרכזיות:

א. שמירה על ערך המתכת – גלוון וציפוי מתכות הם הדרך היחידה לשמור על המתכת מפני צבירת חלודה. בין אם מדובר על ציפוי מתכות בחצר, בתוך הבית או על הגג, מטרת הגלוון היא לעזור לכם לשמור על המוצר שרכשתם, ולמנוע מכם תחזוקה יקרה או בזבוז משאבים על רכישות נוספות.

ב. מניעת סכנות – חלודה יכולה לסכן את העוברים והשבים, ונוטה לפגוע בעיקר בילדים. בעזרת ציפוי מתכות ניתן למנוע את הצטברות החלודה, וכך לשמור על שלומם של יושבי הבית.

ג. מניעת עוגמת נפש – מוצרי מתכת עתיקים לא יכולים להחזיק מעמד ללא ציפוי אבץ. במידה ויש לכם בבית מוצר מתכת בעל ערך סנטימנטלי גבוה, אל תתעכבו, והתחילו בציפוי אבץ.

ציפוי מתכות מתאים לקהלי יעד שונים. בענף התעשייה ניתן למצוא חברות רבות, אשר עורכות ציפוי מתכת עבור סורגים, גדרות, חלונות ומוצרי מלאכה. לעומת זאת, לקוחות פרטיים משתמשים בציפוי המתכת, על מנת להגן על החיפוי בחצר ובמרפסת. בתנאי מזג האוויר בישראל עשויה המתכת לצבור חלודה כבר לאחר מספר חודשים. בקרב לקוחות פרטיים, אשר מעוניינים למנוע מצב כזה, הצורך בציפוי מתכות הוא חיוני.

ציפוי עם אלקטרו כימי

בחברת אלקטרו כימי מבצעים הליך ייחודי של ציפוי מתכות באבץ. בתהליך הציפוי של אלקטרו כימי מביאים קודם כל את המתכות לגלוון, מנקים אותן באופן יסודי, ומסירים את שכבת השומן, את החלודה ואת התחמוצת, שנמצאת אליה, ולעיתים לא נראית לעין בלתי מזוינת. לאחר מכן, נעשית צריבה כללית של המתכת בעזרת חומצה, וזאת על מנת לאפשר לאבץ להידבק.

בשלב האחרון, מוצר המתכת, הנמסר לאנשי המקצוע של אלקטרו כימי, עובר פסיבציה, וזאת כדי למנוע היווצרות שכבת אבקה עליונה של האבץ. הציפוי מקנה למתכת מראה חלק, אסתטי ויוקרתי. במידה ובוחרים באבץ חשמלי העובי הוא 15 מיקרון בלבד, לעומת אבץ חם בו העובי הוא 80 מיקרון.

פנו אל אלקטרו כימי, ותוכלו לבחור בין אבץ בגוונים צהוב ולבן באורכים שונים. צרו עמנו קשר, ונוכל להבטיח את עמידות המתכת שלכם.

המאמר באדיבות אלקטרו כימי - גילוון חם וקר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מלמד

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222784 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: דניאל מלמדבנקאות17/05/201247 צפיות
כאשר אדם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו והוא מתמוטט כלכלית – הוא צריך להכריז על חדלות פירעון ולפתוח צו פשיטת רגל בבית המשפט. להמשך קריאה כנסו לפוסט >>

מאת: דניאל מלמדנדל"ן ומקרקעין16/02/201232 צפיות
מרבית תושבי מדינת ישראל רוכשים דירות למטרת מגורים. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין צמוד מקצועי ושמבין את התחום. עו״ד עמית ורד מתמחה בנדל"ן ומקרקעין.

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205505 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201189 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201456 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201031 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232607 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica