חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיפורי חשפניות

מאת: stasevichריקוד05/04/20131170 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום אני אספר לכם סיפור מאחת העבודות שלי שקרה לא מזמן . כרגיל עבדנו ביום שישי מהערב עד הבוקר ובהזמנה אחרונה נכנסה עוד הזמנה למודיעין , וזה דאי רחוק מהמרכז , אבל מה לעשות , כולנו צריכות כסף . החלתנו עם כל החשפניות והינו שלוש , כן לעשות את ההזמנה הזאות . דרך היתה רחוקה ולכך לנו זמן להגיעה למקום . שהגענו למודיאין עוד הרבה זמן חפשנו את הלופט הזה איפה שהיתה החגיגה . כמובן שבדרך שנסענו לחברי שהזמינו הם התקשרו אלינו הרבה פעמים לוודה שאנו באים .

כשסוף סוף מצאנו את המקום יצאו אלינו שלושה חברי לפגוש ודיברו בצד עם הנהג שלנו כמה דקות . על מה הם דיברו אי אפשר היה לשמועה אבל אנו הבנו שהם לא רוצים כי או שאנו לא הינו מתאימות להם ( וזה סיכוי מאוד קטן , כי אנחנו בנות מאוד יפות ומתופחות ) או שלהם פשוט כבר לא היה את הסכום הדרוש . אבל לאחר הדיבור שלהם אנו בכל זאות נכנסנו לחד הלבשה וחקינו לנהג שלנו עד שהוא יעסוף את הכסף .

בסוף התברר שלא היה להם סכום שבעל הבית שלנו ביקש והם ניסו להוריד את המחיר . חלק מהם בכלל לא רצו חשפניות וחלק כן רצו . באותו זמן שהם רבו ביניהם האם להשאיר אותנו או לא נהג שלנו לקח אותנו מהלופט הזה כי גם כך בזבזנו אליהם הרבה זמן וזו היא היתה אמורה להיות הזמנה אחרונה וכול החשפנית וחשפנית רצתה הביתה , הוא פשוט לקח כסף החזר על הדלק ולקח את כל הרישיוני הנהיגה שלהם ומפתחות של האוטו בזמן שהם לא ראו כדי לנקם . וזרק כל זה בדרך הנסיעה שלנו .

 



תגיות המאמר: חשפניות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"?rotik-dance" חשפניות חשפן סוכנות


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת stasevich

מאת: stasevichריקוד01/09/131542 צפיות
הרוב אנשים חושבים שאם בן אדם מעיז ללכת למועדון חשפנות או להזמין חשפנית עד הבית אז משהו איתו לא בסדר והוא חייב להיות איזה שהוא בן אדם סוטה וחולה למין . זה לא נכון לחשוב כך כי כל גבר בריאה רוצה לראות נשים שונות וזה לא אומר שהוא חייב לעשות איתן משהוא פשוט הוא כזכר נמשך לנקבות וזה כך בראה אותנו ה' .

מאת: stasevichריקוד12/04/131522 צפיות
רקדניות ברזילאיות לכל סוגי הירועים ! קרנבל אמיתי אצלכם באירועה ... מארגנים אירועה ? באה לכם לעשות משהו מיוחד שישמח את האורחים? אנו מציעים לכם לארגן קרנבל ברזילאי ישר אצלכם באירוע... צוות רקדניות ברזילאיות יעשו את הערב מיוחד ועשיר במגוון תלבושות יפיפיות שיעבירו אותכם לערב קסום של קרנבל ברזילאי

מאת: stasevichריקוד09/04/131268 צפיות
רקדניות שלנו יטריפו לכם את הערב ויעירו את כל אורחים הביישנים במסיבות רווקים ולא רק... אתה מתחתן?אילי החבר שלך הוא החתן ואתה מחפש מתנה מיוחדת שתעשה את מסיבת רווקים שלו בלתי נשכחת? סוכנות חשפניות "סטריפרס—שואו" שולחת צוות חשפניות למסיבות רווקים,מסיבות חוף,מסיבות פרטיות ועוד.. הבחורות רקדניות במקצוע מגיעות עם תוכנית מטריפה של מופעים ארוטיים,שואו עם אביזרים ותחפושות חושניות. חשפנית עושה אווירה בכל סוג של מסיבות פרטיות,או יומי הולדת.

מאת: stasevichריקוד09/04/131227 צפיות
סוכנות חשפניות "ארוטיק דאנס" –רק בחורות הכי יפות וסקסיות. מסיבת רווקים שלכם תיזכר לתמיד עם מופעים חמים של חשפניות מקצועות. בחורות כאלה לא תפגשו ברחוב.הן מטופחות,שזופות ויפיופות עם חזה סיליקון...—"אין דברים כאלה!-אתם תגידו-הזמנתי כבר!והגיעה שכנה שלי בכפר סבא, רותי הגמדה,רק בפייה..." .. אז אתם לא הזמנתם מ"ארוטיק-דאנס",בטוח!בסוכנות שלנו רק בנות ברמה בינלאומית והתמונות הן אמיתיות.

מאת: stasevichריקוד09/04/131187 צפיות
חשפניות למסיבת רווקים -מסיבת רווקים נערכת לכבוד הרווק לפני החתונה ובה חוגגים החתן לעתיד וחבריו את היום האחרון של חיי הרווקות שלו. ארגון מביסת הרווקים מוטל בדרך כלל על אחיו או חברו הטוב ביותר של החתן. טקס זה מאוד פופולרי בארה”ב ובאירופה ובשנים האחרונות התחילו לחגוג אותו גם בארץ. המסיבה הזאת נועדה לאפשר לחתן להרגיש בפעם האחרונה את רווקות ולחגוג יחד עם חבריו בבילוי גברי בלבד. המסיבה מסמנת את המעבר מחיי הרווקות להתמסדות ומשפחתיות ולכן, החתן צריך לחגוג את המעבר הזה כך, שלא ישכח לעולם.

מאת: stasevichריקוד09/04/131377 צפיות
אני חשפנית . אני יכולה אכשיו להגיד את זה בלי בושה כי אני לא מתפדחת מזה אכשיו . בהתחלה שהתחלתי לעבוד בחשפנות בשבילי זה היה קשה לקבל את זה כי אני לפני היתי רקדנית מכובדת ולא היתי קשורה לחשפנות בכלל אבל , גירושין אם בעלי הראשון ודרישה בכסף ואיך שהוא להחזיק את עצמי הביאה אותי לתחום הזה של חשפנות . הביאה אותי לתחום בחורה שכמה פעמים עשיתי הופעות של ריקוד עצלה במועדון ריקודים ושום דבר לא קשור לחשפנות . היא חיפשה בשביל מישהוא שהיא מקירה בחורה רקדנית כדי להופיעה איתו ביחד במופעה ארוטי . אני כרקדנית מאוד התעניינתי בזה והרגנו לנו בגישה . לאחר בגישה הראשונה התחלנו להתאמן על המופעה הארוטי שאיתה הינו אמורים להופיעה במסעדות ומועדונים .

מאת: stasevichריקוד09/04/131051 צפיות
הרבה חשפניות שמרוויחות הרבה כסף ( ואין חשפנית שמרוויחה לא הרבה כסף ) בעונה טסות לחו”ל כדי לנוח מעבודה הרגילה שלהן ובנוסף לזה לנסות לעבוד כחשפנית במדינה אחרת כדי להרוויח כסף בזמן החופשה וגם להקיר את התהליך העבודה בחשפנות במדינה שהיא באה לבקר . הטיסה כזאות יוצאת מאוד מעניינת כי חשפנית באצם עושה שני פעולות ביחד . גם עובדת וגם נימצאת בחופשה בחו”ל . הרבה בנות עושות את זה כדי לשנות את המקומות העבודה שלהן ובנוסף להקיר מדינות אחרות . כמובן שלאחר עונה הן תמיד חוזרות לארץ ישראל וממשיכות לעבוד בישראל . זאות היא חוויה מאוד כיפית כדי לשנות את האווירה אבל זה לא פטרון לעבוד כך תמיד אלא רק פעם ב אפשר לעשות נסיונות כאלה .

מאמרים נוספים בנושא ריקוד

מאת: חיים נויריקוד04/07/172797 צפיות
יצירה מרהיבה על חייה של האמנית המקסיקנית- תיאטרון הבימה

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoריקוד08/08/152919 צפיות
מהי למעשה משמעות המילה גלויות? שהן מגלות. שגלויים בהן כל הפרטים שהן חושפות את העין לכל מה שנמצא עליהן, שהן נגישות וזמינות לעיון בכל עת. אי לזאת גלויות יכולות לשמש כל בית עסק חברה או עצמאי פרילנס כפריט שיווקי נהדר וכאמצעי לפרסום.

מאת: רוי ורלריקוד10/03/152666 צפיות
There are a lot of people out there who claim to real-estate gurus, but do they always make the best decisions? These are the very same people who were presiding when the market crashed after all. Read these tips if you navigate real estate.

מאת: stasevichריקוד30/01/152192 צפיות
גם אני לא הייתי אומר ש-- חשפניות למסיבת רווקים השפיל את ראשו במהירות. - אבל אני אומר לך שאני מרגיש כמו שניתנתי לי הזדמנות שנייה. אני עדיין אוהב אותך ורוצה אותך להיות אשתי. האם אתה מרגיש לי כלום?

מאת: פרדי DJ ריקוד25/01/152103 צפיות
על חשיבות בחירת התקליטן לאירוע שלכם אין עוררין. תקליטן מקצועי מהשורה הראשונה בתחום יגרום לאירוע שלכם להיות הכי שמח ומיוחד בעוד בחירה פזיזה מדי באיש מקצוע שרק בתחילת דרכו עלולה לעלות לכם ביוקר.

מאת: stasevichריקוד28/05/145102 צפיות
בכל אירועה של רווקים מתאימות חשפניות . זה לא חייב להיות מסיבת רווקים לפני הנשואים אלא גם מתאים יום הולדת של חבר או פשוט באיזה שהוא ערב החלטתם להפגש עם החברים ולעשות לאצמכם ערב גברים ולשכוח מהבעיות שיש בחיים , ולרגעה לחשוב שאתם רווקים אפילו אם זה כבר הרבה זמן לא כך . . . לכל מפגש כזה תמיד אקטואלי להזמין חשפניות כי הן תמיד ידעו איך לגוון את האירועה שלכם ולעשות ממנו ערב נפלאה ובלתי נשכח .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica