חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברות נסיעות שמותאמות ללקוח העסקי

אין ספק, שכל אדם שמעוניין לצאת לחופשה בחו"ל - פונה לסוכנות נסיעות על מנת לרכוש כרטיס טיסה, ולעתים קרובות גם מקום בבית מלון וכניסה לאטרקציות נוספות. עם זאת, חשוב להבין כי יש הבדל משמעותי מאד בין הלקוח הפרטי לבין הלקוח העסקי. הלקוח העסקי שטס לחו"ל, עושה זאת למטרות של עבודה ועסקים. לכן, עליו למצוא טיסות תוך זמן קצר, שמגיעות בזמן קצר יחסית, ומציעות לו את הנוחות של מחלקות העסקים. לצורך כך, עליו לפנות אל חברות נסיעות אחרות, אשר מותאמות מראש ללקוח העסקי. מדובר כאמור על צרכים אחרים לחלוטין, שדורשים מענה שונה. אחד מהמאפיינים הייחודיים של הנוסע העסקי, היא חברות במועדוני נוסע מתמיד. אבל איך בדיוק המועדונים הללו מתנהלים? ומה חשוב לדעת עליהם? ומהן ההטבות שאדם מקבל כשהוא חבר במועדון הנוסע המתמיד?

כל מה שחשוב לדעת על מועדון הנוסע המתמיד


הקונספט של מועדון הנוסע המתמיד הוא חדש למדי. הוא קיים כבר 30 שנה, והוא החל בארה"ב. עם זאת הוא החל להיות נפוץ במהרה בקרב חברות תעופה ברחבי העולם. הקונספט הראשוני הוא כזה: אדם טס, וככל שהוא טס יותר, כך הוא צובר יותר נקודות. בשלב מסוים, כשהוא ממלא מכסה מסוימת שנקבע מראש - הוא זכאי לקבל את הטיסה הבאה בחינם.
את הקונספט הבסיסי הזה, שכללו מועדוני נוסע מתמיד לאורך השנים, והיום כבר יש הטבות שונות שאפשר לקבל, וגם שיטות הצבירה השתנו. חשוב לציין, שלרוב המועדונים הללו רלוונטיים יותר לנוסעים העסקיים משתי סיבות. ראשית בגלל הכמות - הם טסים הרבה יותר מהאדם הממוצע, ולכן הצבירה הזו באמת מתרחשת עבורם, והחברות במועדון מבחינת התשלום של דמי החבר מתקזזת והדבר נעשה משתלם. עם זאת, יש עוד סיבה נוספת לכך שמדובר על תהליך משתלם למדי - חברות נסיעות יוכלו להציע על כך, שטיסות עסקים צוברות יותר נקודות מאשר טיסות במחלקת תיירים. רוב חברות התעופה מקפידות לעשות דירוג של ממש בין המחלקות, ואכן טיסה במחלקת עסקים גורמת לצבירה מהירה יותר של הנקודות.
חשוב מאד לציין, כי ההטבות השונות שאדם יכול לקבל, היא גם מעבר לטיסה חינם. לעתים מדובר על שדרוגים מסוימים. כך לדוגמה, אפשר שתקבלו שדרוג ממחלקת עסקים למחלקה ראשונה ללא כל תוספת תשלום - וזה בהחלט שינוי משמעותי מאד. לעתים אתם תקבלו הטבות נוספות - אפשרות להעלות חיות מחמד אתכם למטוס, אפשרות ליהנות ממתקנים רבים יותר בטרקליני האירוח של חברות התעופה, ועוד הטבות ייחודיות.

חשוב מאד להבין גם כי המועדונים אינם בלעדיים אך ורק לכל חברת תעופה בנפרד. כדי להפוך את המועדונים ליותר אטרקטיביים, קיימים היום מועדונים אשר משותפים למספר חברות. במילים אחרות - כשאתם טסים באל על, אתם לא צוברים רק נקודות לטיסות באל על, אלא לעוד חברות תעופה זרות, אשר מקיימות הסכם עם אל על. הדבר נכון לקבוצות נוספות של כל חברות התעופה בעולם. חשוב לציין כי לעתים השיטה היא בצבירת נקודות שמומרות מהק"מ שהמטוס עבר, ולעתים מדובר על צבירה פשוטה של נקודה על כל ק"מ שהמטוס עבר.

ואיפה חברת הנסיעות נכנסת?

אז אם קל כל כך לצבור נקודות דרך מועדוני נוסע מתמיד, מדוע בעצם אתם צריכים את הסיוע של חברות נסיעות המתמחות במגזר העסקי? משום שאתם תרצו תמיד לנצל בצורה כמה שיותר טובה את הנקודות שצברתם! סוכנויות הנסיעות יוכלו לבחור עבורכם את המועדונים המשתלמים ביותר, וזאת בהתאם ליעדים הקבועים שאליהם אתם טסים. החברות יוכלו להצביע ולהשיג עבורכם את המבצעים הטובים ביותר שיש ואת ההטבות האיכותיות ביותר, ומכאן יש להן תפקיד רב בנושא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172066 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162252 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165714 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164612 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164295 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163497 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162516 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205159 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205046 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195505 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195704 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196453 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182459 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181714 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica