חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס אימון עסקי

מאת: אבי ישראלאימון עסקי08/04/20131129 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולם מחפשים לבצע שינוי בחייהם, יש לא מעט אנשים אשר חשים שחיקה נוכח השנים הרבות שהם עוסקים באותו תחום, הגיע הזמן לשנות דברים? מסתבר שכן. היכולת להניע ולפעול בפן אחר, הינה האופציה לגעת בנישה העסקית בין אם הנכם שכירים המחפשים לצאת ממעגל השכירים ובין אם אתם מחפשים שינוי אמיתי בחייכם. באמצעות קורס אימון עסקי תוכלו גם אתם להניע את חייכם למקומות שלא ידעתם על קיומם.

על הנעה ועל קורס אימון עסקי

אז כיצד ניתן להניע אדם הרוצה להפוך משכיר לעצמאי? כיצד ניתן לסייע בתחום העסקי ולפתח חלום ישן שעלול להיוותר בגדר חלום. קוראים לזה קורס אימון עסקי וזה בא לידי ביטוי ביכולת להניע, להעז. גם מנהלים בכירים ועובדים בעלי פוטנציאל, ירצו לממש את יכולתם באמצעות הדרכה של קורס אימון עסקי. אנשים בעלי חזון ירצו להגיע רחוק יותר ואת המשימה הזו ניתן ליישם רק באמצעות כלים נכונים הקשורים בנישה של אימון עסקי.

על אימון עסקי ועל יתרון

בשביל מה צריך קורס אימון עסקי? כשם שהייתם בוחרים אימון אישי לחיים, כך גם הייתם בוחרים קורס אימון עסקי. קורס זה יקנה לכם תרגילים דינמיים המשלבים עבודה מעשית ולימודית. כמו כן תוכלו להקנות לעצמכם את כל האפשרויות באם הנכם מנהלים, צוותים או בעלי עסקים קיימים. באמצעות אימון עסקי נכון, תוכלו לגעת במטרה הנכספת ולהגשים אותה באמצעות פעילות קבוצתית או אישית.

כיצד לאתר מאמן עסקי טוב? טיפים

1.       ערכו סקר שווקים בהקשר לבחירת מיקום בו תוכלו ללמוד. אתר האינטרנט יסייע לכם לבצע פילוח מדויק על פי מיקום ועל פי נישת המסחר, המנהל או העסקנות העצמאית.

2.       היעזרו בהמלצות של חברים או קרובים, הם יקצרו עבורכם את היגיעה בדרך אל הבחירה הנכונה.

3.       בדקו את סגל המדריכים והמורים, מה תחום השכלתם? האם הם מתאימים עבור מה שאתם מחפשים?

4.       מה תכנית הלימודים המועברת? בכמה שעות מדובר? שאלות כאלה ואחרות יש לשאול שנייה לפני שתבחרו מוסד בפן העסקי ובפרט בתחום האימון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי ישראל

מאת: אבי ישראלהשקעות05/06/131237 צפיות
בתי השקעות הם הדרך הטובה ביותר כיום לניהול השקעות אופן מיטבי. ישנם כל כך הרבה אפיקי השקעה בשוק, וכדי לבחור את האפיק המתאים ביותר בשבילך, בין אם אתה משקיע פרטי או חברה, יש להיעזר באנשי מקצוע המיומנים ביותר.

מאת: אבי ישראלהשקעות05/05/131213 צפיות
תחום ההשקעות הינו תחום כל כך רחב וסבוך, ונראה שהסיכוי לצלוח ניהול תיק השקעות בצורה נכונה ויעילה הוא כמעט בלתי אפשרי. אנו הגענו למסקנה שבעזרת כמה עצות מועילות ניתן להתקדם בצורה משמעותית ולהגיע למצב בו ניהול נכון יביא לרווחים ותשואות רחבות. במאמר זה נסקור נושא אחד המעסיק כלכלנים רבים, והוא ניהול תיק השקעות באג"ח לטווח ארוך.

מאת: אבי ישראלהשקעות03/04/131091 צפיות
IRA הוא כלי פיננסי חדש אשר הובא לישראל מארצות הברית ואירופה, לאחר ששם הוא אפשרי כבר עשרים שנה, ואנשים רבים מצטרפים אליו ורואים בו אפיק חיסכון משמעותי וכדאי ביותר.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי03/04/131239 צפיות
לאחרונה הגיעה לישראל שיטת תגמול עובדים שכבר מקובלת שנים רבות בארצות הברית. שיטת תגמול זו מקובלת ביותר בעולם ההייטק ובחברות הזנק (חברות START UP), הן בחברות שכבר נסחרות בבורסה, והן בחברות שעדיין לא עשו פריצת דרך משמעותית, אך הן מאמניות שמצפה להן עתיד כלכלי שיהיה ריווחי במיוחד.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי03/04/135838 צפיות
לאחרונה הגיעה לישראל שיטת תגמול עובדים שכבר מקובלת שנים רבות בארצות הברית. שיטת תגמול זו מקובלת ביותר בעולם ההייטק ובחברות הזנק (חברות START UP), הן בחברות שכבר נסחרות בבורסה, והן בחברות שעדיין לא עשו פריצת דרך משמעותית, אך הן מאמניות שמצפה להן עתיד כלכלי שיהיה ריווחי במיוחד.

מאת: אבי ישראלהשקעות17/02/131245 צפיות
אם בעבר הידע של ניהול מסחר בבורסה היה נחלתם של בודדים, ואם בעבר המסחר בבורסה עבר כולו דרך פקיד הבנק, הרי שהיום המצב שונה לחלוטין בזכות הטכנולוגיה המודרנית שמנגישה את הידע ואת הפרקטיקה של המסחר בדרך קלה לכל אחד. אין עוד קושי לנהל לבד את תיק ההשקעות ולעסוק באותו מסחר עצמאי בבורסה.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי17/02/131113 צפיות
עובדים צעירים בחברות רבות, בעיקר חברות הייטק או חברות הזנק, מקבלים, במקרים רבים, כחלק מתנאיי העסקתם אפשרות לרכוש בעתיד מניות של החברה במחירים מוזלים. מתן האופציות מעוגן בחוזה מחייב בין העובד למעביד, ונושא איתו מספר יתרונות ומספר חסרונות לכל אחד מהצדדים. במאמר זה נתייחס לצד של העובד בהקשר של אופציות לעובדים.

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193608 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173751 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173778 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174125 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162625 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163051 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162591 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica