חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קצת על בתי השקעות

מאת: אבי ישראלהשקעות05/06/20131236 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתי השקעות הם הדרך הטובה ביותר כיום לניהול השקעות אופן מיטבי. ישנם כל כך הרבה אפיקי השקעה בשוק, וכדי לבחור את האפיק המתאים ביותר בשבילך, בין אם אתה משקיע פרטי או חברה, יש להיעזר באנשי מקצוע המיומנים ביותר. בתי השקעות הם אלו המציעים את השירות הזה בדיוק - הם מעסיקים את מנהלי התיקים הטובים ביותר, ועוד יתרון גדול בבית השקעות הוא שכל מנהלי התיקים המתמחים בנושאים שונים עובדים יחדיו וישנו שיח ענף בניהם. כך שגם אם הטיפול בתיקך נופל על יותר מנושא מקצועי אחד- תוכל להיות שקט שהוא מטופל מכל הכיוונים.

כיצד בוחרים בית השקעות

כדי לבחור את בית ההשקעות תוכלו להיכנס לשלל אתרים באינטרנט המציעים את כל המידע הנדרש בנושא. בדקו מיהם בתי ההשקעות הרלוונטיים לעניינכם (פעמים רבות ישנה חלוקה מאוד ברורה בין בתי השקעות בנושאים כמו טווח ההשקעות, המוצרים בהם משקיעים ועוד), היכן נמצאים האנשים המקצועיים ביותר ומהם דמי הניהול אותם דורש כל בית השקעה. אמנם מדובר כמעט תמיד באחוזים בודדים מסכום ההשקעה, אך לעיתים דמי ניהול מצטרפים לעוד הפרשות אחרות ובסוף הסכומים מצטברים והופכים לקריטיים.

העבודה מול בית ההשקעות

לאחר שבחרתם את בית ההשקעות העדיף עליכם, חשוב לוודא שהעבודה מולו נעשית בצורה מיטבית, כזו שתשרת גם את הלקוח וגם את בית ההשקעות. כך, למשל, דאגו לערוך פגישה אישית פנים אל פנים עם מנהל התיק הבכיר שיעבוד מולכם. הגיעו לפגישה עם ידע מקדים נרחב ככל האפשר, כך שתדעו גם לבדוק את רמת המקצועיות של האדם היושב מולכם.

איגוד בתי השקעות

ממש לאחרונה (מרץ 2013), לאחר שנים רבות של מאמצים אדירים מצד בתי ההשקעות השונים, הוקם איגוד בתי השקעות שאמור לייצג את האינטרסים של אלו אל מול הרגולאטורים השונים. בין התפקידים השונים של איגוד בתי ההשקעות יהיו חיזוק מעמד בתי ההשקעות אך מול הציבור הרחב, רשות ניירות הערך, משרד האוצר והבורסה לניירות ערך; תיאום בין האיגודים השונים בתחום; הסברה ופעילות בתחום החינוך הפיננסי וכן פעולות שונות לפיתוח וחיזוק שוק ההון הישראלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי ישראל

מאת: אבי ישראלהשקעות05/05/131213 צפיות
תחום ההשקעות הינו תחום כל כך רחב וסבוך, ונראה שהסיכוי לצלוח ניהול תיק השקעות בצורה נכונה ויעילה הוא כמעט בלתי אפשרי. אנו הגענו למסקנה שבעזרת כמה עצות מועילות ניתן להתקדם בצורה משמעותית ולהגיע למצב בו ניהול נכון יביא לרווחים ותשואות רחבות. במאמר זה נסקור נושא אחד המעסיק כלכלנים רבים, והוא ניהול תיק השקעות באג"ח לטווח ארוך.

מאת: אבי ישראלאימון עסקי08/04/131129 צפיות
כולם מחפשים לבצע שינוי בחייהם, יש לא מעט אנשים אשר חשים שחיקה נוכח השנים הרבות שהם עוסקים באותו תחום, הגיע הזמן לשנות דברים? מסתבר שכן.

מאת: אבי ישראלהשקעות03/04/131091 צפיות
IRA הוא כלי פיננסי חדש אשר הובא לישראל מארצות הברית ואירופה, לאחר ששם הוא אפשרי כבר עשרים שנה, ואנשים רבים מצטרפים אליו ורואים בו אפיק חיסכון משמעותי וכדאי ביותר.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי03/04/131239 צפיות
לאחרונה הגיעה לישראל שיטת תגמול עובדים שכבר מקובלת שנים רבות בארצות הברית. שיטת תגמול זו מקובלת ביותר בעולם ההייטק ובחברות הזנק (חברות START UP), הן בחברות שכבר נסחרות בבורסה, והן בחברות שעדיין לא עשו פריצת דרך משמעותית, אך הן מאמניות שמצפה להן עתיד כלכלי שיהיה ריווחי במיוחד.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי03/04/135838 צפיות
לאחרונה הגיעה לישראל שיטת תגמול עובדים שכבר מקובלת שנים רבות בארצות הברית. שיטת תגמול זו מקובלת ביותר בעולם ההייטק ובחברות הזנק (חברות START UP), הן בחברות שכבר נסחרות בבורסה, והן בחברות שעדיין לא עשו פריצת דרך משמעותית, אך הן מאמניות שמצפה להן עתיד כלכלי שיהיה ריווחי במיוחד.

מאת: אבי ישראלהשקעות17/02/131245 צפיות
אם בעבר הידע של ניהול מסחר בבורסה היה נחלתם של בודדים, ואם בעבר המסחר בבורסה עבר כולו דרך פקיד הבנק, הרי שהיום המצב שונה לחלוטין בזכות הטכנולוגיה המודרנית שמנגישה את הידע ואת הפרקטיקה של המסחר בדרך קלה לכל אחד. אין עוד קושי לנהל לבד את תיק ההשקעות ולעסוק באותו מסחר עצמאי בבורסה.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי17/02/131113 צפיות
עובדים צעירים בחברות רבות, בעיקר חברות הייטק או חברות הזנק, מקבלים, במקרים רבים, כחלק מתנאיי העסקתם אפשרות לרכוש בעתיד מניות של החברה במחירים מוזלים. מתן האופציות מעוגן בחוזה מחייב בין העובד למעביד, ונושא איתו מספר יתרונות ומספר חסרונות לכל אחד מהצדדים. במאמר זה נתייחס לצד של העובד בהקשר של אופציות לעובדים.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181561 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171703 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171765 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161748 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161595 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161464 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica