חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הייתם משפרים?

מאת: zivניתוחים פלסטיים09/04/2013754 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרגישה לא נוח עם החזה? לכולנו {ולא משנה הגיל} יש איזה הרגשה שכל האנשים שאנחנו מכירים נראים ממש טוב- לעומתנו, נו? זה נכון? לא ממש, למה? מכיוון שאם כולם מרגישים כך כנראה שזאת רק תחושה. סנטר כפול, עור מקומט, קמטים במצח, ובעיות רבות אחרות שמהן סובלים מבוגרים וצעירים כאחד אבל היום יותר מתמיד אפשר לשפר משמעותית את המראה ובמחיר נוח לכל כיס.

בסיטואציות כאלה ואחרות יש בליבנו הרגשה שלא התברכנו במראה נוצץ אבל לרוב הגנים והזמן משפיעים עלינו לרעה. כך או כך, חושבים יותר על הרפואה שנותנת לנו אופציות די רבות לשיפור ושינוי האברים בגוף בעלות שפויה שיכול להתאים לכל אחד, רוצים לתקן ולשפר?.

מה אתם צריכים לשאול ששוקלים לעשות הגדלת חזה מתחת לשריר? מחפשים עוד פרטים על עולם הניתוחים הפלסטיים? למה לא עכשיו? הנה כמה עצות שימושיות אשר יאפשרו לכם להשכיל יותר.

שמתעניינים על ניתוח בחזה או ניתוח חזה לגברים צריך לעבור את הטיפול במקום הנכון, כיצד להתחיל? מתייעצים, שאלו שכנים וחברים אולי מישהו מהם עבר טיפול לאחרונה? קיימות עוד אופציה היא בדיקה של ביקורות באתרי אינטרנט ופורמים בתחומים. אתם צריכים לדעת שלניתוחים הפלסטיים יש השפעה על חיינו לכן בכל החלטה אתם חייבים לדעת שבחרתם נכון.

כמעט בכל מכון רפואי מאפשרים סקיצה בהדמיה ממוחשבת, שאתם הולכים לייעוץ בקשו מהרופא שיראה איך תוכלו להיראות מיד לאחר הניתוח ולאחר כמה חודשים, ככה תוכלי להרגיש בטוחה כי בחרת את המידות הנכונות שהן המתאימות לך.

לעולם אין לנסות לבדוק את תוצאת הטיפול או הניתוח רגע אחרי שמורידים את התחבושת, יש צורך להיות סבלניים ורגועים כי תוך זמן קצר תעלם הנפיחות והשדיים יקבלו את המראה שבו רציתם.

מומלץ מאד לבקש לקבל ולראות את תיק העבודות העדכני של הרופא המטפל אשר בחרתם, ורק כך יהיה אפשרי להתרשם מניסיונו ואף לראות הצלחות וניתוחים שנעשו על ידו.

מעוניינים לעבור סיליקון בחזה? חפשו מידע על הטיפול, שאלו את השאלות הנכונות, למשל על מגבלות ותרופות, עשו סקר שוק, נצלו את האינטרנט לקבל מידע ותעברו את הטיפול רגועים יותר ובטוחים יותר, בריאות והצלחה!.

לא מוצאים מנתחים מנוסים? הכנסו לפורטל שלנו ובואו לקבל את כל הפרטים החמים.

 



תגיות המאמר: ניתוח חזה לגברים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ziv

מאת: zivשיפוצים22/04/131041 צפיות
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ הבית? איך לשפר את חזות הדירה בלי להישאר עם חור בכיס? עם תוספות של גבס קבלן אמין ומספר גלונים של צבע אפשר להעלות ערך הבית ולהפוך את החלל למקום יפה ומטופח יותר.

מאת: zivבניין ואחזקה - כללי22/04/131150 צפיות
אחרי שנים רבות אתם נאלצים לעבור דירה? כעת מה שיהיה עליכם לעשות הוא לארוז את כל החפצים, לדאוג למובילים ולעבור בהצלחה לבית החדש.

מאת: zivבריאות גברים22/04/131912 צפיות
אין אנשים שלא רוצים להיות צעיר רענן ויפה בעיקר שחולפות השנים. ואתם? מפנטזים על לנצח את הגיל? לחדד את המראה שמאכזב?

מאת: zivבריאות גברים22/04/131263 צפיות
כולם רוצים להיראות טוב להיות צעיר רענן ויפה ולהרגיש ביטחון מהגוף. ואתם? מפנטזים על לגשת לטיפול אסתטי? לשפר במעט את מה שעשו השנים?

מאת: zivבריאות ורפואה כללי22/04/131084 צפיות
כל אחד מאיתנו שואף למראה מושלם לחוש רוח של נעורים ובטח שהשנים עוברות מהר. רגע, ומה אתכם רוצים? לשפר את המראה?

מאת: zivגינון19/04/131025 צפיות
מצפייה בסרטים וסדרות, ביקור אצל בני משפחה, שהייה בבתי מלון ועוד- אנו נחשפים ודאי בהרבה דרכים לתחום הגינון הרחב.

מאת: zivהדברה19/04/13979 צפיות
לא מעזים לעלות לעליית הגג כי יש עבר שמתרוצץ לו? הפחד והחשש אוחז בכם? הותקפתם ע"י מזיקים!,

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica