חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי מרקיזה?

מאת: zivבניין ואחזקה - כללי09/04/2013914 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגיע הזמן להשקיע גם בגינה ? מעוניינים לעשות שדרוג? מומלץ לרכוש פרגולות ודקים. כמעט כל הישראלים משתוקקים לבית עם חצר אבל לא לכולם זה מתאפשר, אם אתם הצלחתם להגיע לכך כדאי לנצל את ההזדמנות. עם השקעה לא גדולה גם אתם תוכלו להשוויץ ברכישת מרקיזה.

כל הזמן אנחנו משקיעים זמן רב בטיפוח הגינה והבית לפעמים מוסיפים צמחייה ולפעמים שוברים ובונים. תכנון וחשיבה מקורית יעזרו לכם להפיק את המיטב מהגינה שלכם. כל המידע כולל מחירים ועוד במאמר שלפניכם.

אז כיצד להוסיף סוככים מחירים? איך להגשים את החלום ולהוסיף סוכך זרועות? אילו פרגולות ודקים מומלצים לרכישה ומדוע? הנה מספר טיפים שימושיים.

שאתם חושבים לקנות פרגולות ודקים כדאי ללמוד על המוצר, הדבר החשוב ביותר לבקש חומר שהעבירו אותו תהליך של שימור. זהו תהליך שמסנן חרקים ומזיקים שעלולים לגרום להתיישנות העץ אפילו אם זה עולה יותר זה משתלם בטווח הארוך.

בכדי להגן על הדק למספר שנים כדאי פעם-פעמיים בשנה למרוח את הדק קצת חומר סיכה, החומר מסייע לשמירה על העץ ומאריכה את חייו למספר רב של שנים. עם מעט עבודה ותיהנו מדק חדש.

את הברור מומלץ לעשות באינטרנט שם תוכלו לדעת יותר על הסוגי החומר השונים למבחר דוגמאות ואפילו לקבל רעיונות. ובאותה הזדמנות קראו המלצות על אנשי שירות וסמנו לכם 3-4 חברות מובילות ובקשו הצעות מחיר.

במידה ואתם יכולים לעשות עבודות בבית לבד תוכלו לקנות את כל הרכיבים מחנויות לחומרי בניית הבית ולחסוך סכום לא קטן באמצעות הרכבה עצמית. אך זכרו- עבדו בצורה בטיחותית והשתמשו בכלים מתאימים.

רוצים לקנות סוככים ודקים במחיר שפוי? בדקו מחירים! לפני שקונים מוצר לבית או לגינה משתלם לבקש כמה הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל התקנה והובלה. לעתים קרובות לפעמים שווה לשלם עוד קצת בשביל שער טוב שישרת אתכם שנים רבות.

רוצים להתקדם? בקשו בנוסף לראות מספר עבודות של אנשי המקצוע בשביל שתוכלו לקבל רקע על עבודתו ועוד לפני תחילת העבודה התמקחו על המחיר ואת כל הפרטים הכניסו להסכם כולל זמני הביצוע וגם תנאי תשלום. בהצלחה.

 



תגיות המאמר: מרקיזה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ziv

מאת: zivשיפוצים22/04/131041 צפיות
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ הבית? איך לשפר את חזות הדירה בלי להישאר עם חור בכיס? עם תוספות של גבס קבלן אמין ומספר גלונים של צבע אפשר להעלות ערך הבית ולהפוך את החלל למקום יפה ומטופח יותר.

מאת: zivבניין ואחזקה - כללי22/04/131150 צפיות
אחרי שנים רבות אתם נאלצים לעבור דירה? כעת מה שיהיה עליכם לעשות הוא לארוז את כל החפצים, לדאוג למובילים ולעבור בהצלחה לבית החדש.

מאת: zivבריאות גברים22/04/131912 צפיות
אין אנשים שלא רוצים להיות צעיר רענן ויפה בעיקר שחולפות השנים. ואתם? מפנטזים על לנצח את הגיל? לחדד את המראה שמאכזב?

מאת: zivבריאות גברים22/04/131263 צפיות
כולם רוצים להיראות טוב להיות צעיר רענן ויפה ולהרגיש ביטחון מהגוף. ואתם? מפנטזים על לגשת לטיפול אסתטי? לשפר במעט את מה שעשו השנים?

מאת: zivבריאות ורפואה כללי22/04/131084 צפיות
כל אחד מאיתנו שואף למראה מושלם לחוש רוח של נעורים ובטח שהשנים עוברות מהר. רגע, ומה אתכם רוצים? לשפר את המראה?

מאת: zivגינון19/04/131025 צפיות
מצפייה בסרטים וסדרות, ביקור אצל בני משפחה, שהייה בבתי מלון ועוד- אנו נחשפים ודאי בהרבה דרכים לתחום הגינון הרחב.

מאת: zivהדברה19/04/13979 צפיות
לא מעזים לעלות לעליית הגג כי יש עבר שמתרוצץ לו? הפחד והחשש אוחז בכם? הותקפתם ע"י מזיקים!,

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223094 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica