חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרגילי מוח לטיפול בהפרעות קשב וריכוז

מאת: SEOMרפואה משלימה11/04/20131421 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בקינסיולוגיה ההתפתחותית שפותחה בשנת 1983 ע"י דר' פול וג'ייל דניסון אחד הכלים הם BrainGym – תרגילי מוח.

תרגילי מוח הם תרגילים היוצרים אינטגרציה של כל חלקי המוח והגוף כדי לשפר את הלמידה והריכוז בכל תחומי החיים. דר' דניסון הבין שהתנועה הכרחית ללמידה והוא טבע את המשפט: "התנועה היא שער ללמידה".

תרגילי מוח מתארים מספר תנועות, תרגילים, תוכניות ופילוסופיות חינוכיות.ישנם 26 תרגילי מוח אשר נעשים באופן טבעי בשנת החיים הראשונה של האדם, כאשר הוא לומד להזיז את העיניים, האוזניים, הידיים ובעצם את כל גופו.

תרגילי המוח פותחו ע"י פול וג'ייל דניסון, בעקבות התרגילים הטבעיים הללו שלדבריהםהתלות ההדדית בין תנועה, הכרה ולימוד היא הבסיס לעבודה שלהם.

מטופלים מכל רחבי העולם מדווחים על שיפור ניכר לאחר שימוש וטיפול בתרגילי המוח מהקינסיולוגיה ההתפתחותיתומספרים על היעילות של התרגילים הפשוטים האלה.

למרות שלא ממש ברור למה התנועות האלה עובדות כל כך טוב הן מראות שיפור דרמטי בעיקר בתחומים הבאים:

· ריכוז ומיקוד

· זיכרון

· קריאה, כתיבה, מתמטיקה

· קואורדינציה גופנית

· קשרי גומלין

· אחריות אישית

· כישורי ארגון

· יחס

בעזרת תנועות אלה אנו בונים ומחזקים את הקישורים העצביים הדרושים ללמידה ולתפקוד יום יומי טוב יותר. לכן נעזרים בשיטת הקינסיולוגיה ההתפתחותית ובתרגילי המוח כדי לטפל בהפרעות קשב וריכוז, היפראקטיביות, מחשבות חיוביות, שחרור מתחים, ביטחון ודימוי עצמי, הבנת הנקרא, תקשורת בינאישית, תפיסה והבנה, סדר וארגון, ADD, ADHD, קריאה, כתיבה ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEOM ייעוץ שיווקי בתיירות Israel Travel

הקמה ,ניהול וקידום במנועי חיפוש של  אתרי אינטרנט בתחום התיירות הנכנסת בשפות שונות וע"פ מדינות יעד

https://plus.google.com/115228687043315139116

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOM

מאת: SEOMאטרקציות21/11/111355 צפיות
הסביבון הוא כלי עתיק מאד, הידוע אצל עמים שונים. ראשיתו גליל המסתובב על שיפודו, שבעזרתו היו מנחשים את העתיד.במצרים היה שמו "ענת", כלומר, חיים. בהודו נקרא "צ'יקארא" שפירושו גלגל העולם. מקור הסביבון כמשחק כנראה בתקופת רומי . משם הפיצו אותו הליגיונרים הרומאים בארצות אירופה.

מאת: SEOMתיירות ונופש - כללי21/09/111560 צפיות
בשני ערבי החג ובצהרי שני הימים, עם החזרה מבית הכנסת, מתכנסת המשפחה סביב השולחן לסעודת חג. בסעודה הראשונה בשנה החדשה מקפידים שלא לאכול פרות חמוצים ומרים, ומרבים במיני מתיקה. ברוב עדות המזרח נהוג לאכול גם מיני פרות וירקות, שיש בשמם סימנים המרמזים שנזכה בדין ותתחדש עלינו שנה טובה

מאת: SEOMטיולים בארץ28/06/112118 צפיות
תילי-הגעש בגולן נראים כערמות חרוטיות גדולות, שלוע דמוי משפך בראשן. דוגמה לתהליך שזה, אפשר לראות בתילי-העפר מסביב לקיני-נמלים – העשויים גרגרים-גרגרים, שנחפרו מתוך הקן ונערמו בהדרגה מסביב לפתחו.

מאת: SEOMתיירות ונופש - כללי06/06/111229 צפיות
האבל נקבע בעקבות מותם הטרגי של עשרים וארבעה אלף מתלמידיו של רבי עקיבא, שהיה מגדולי החכמים בדורו ומנהיגו הרוחני של מרד בר-כוכבא.

מאת: SEOMתיירות ונופש - כללי05/06/111084 צפיות
הימים שבן פסח לחג שבועות, ימי ספירת העומר, קבלו מאוחר יותר גם משמעות של ימי אבל, שאינם קשורים כלל למשמעות המקורית של הספירה

מאת: SEOMטיולים משפחתיים24/05/111405 צפיות
קבלת התורה על ידי ישראל והפיכתו לעם סגולת ה' קשורות במאורע אחד חשוב, שקדם להן, מאורע שהשפיע בעתיד על התפתחות עם ישראל – יציאת מצרים. במשך מאות בשנים התגוללה האומה בעבדות שפלה. עובדי אלילים שלטו בהם, והטמיעו בתוך אבני טיט ובלבנים כל זיק של מרד, כל חלום על חרות של נוער, המתמרד מטבעו. אך יותר מהשוט אכלה אותם הגלות, שאליה התרגלו ואותה קבלו כטבעית.

מאת: SEOMטיולים משפחתיים15/05/111375 צפיות
עם קצת ניסיון וסבלנות מתגלה למטייל בהר מירון עולם מלא של בעלי חיים מיוחדים במינם – החל מהסלמנדרה ונמנמן העצים וכלה בסיפורי נמרים.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213876 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201535 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201337 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191628 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica