חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קלנועית חשמלית כפתרון תחבורתי לגיל השלישי

עם חלוף השנים, אתם מגלים כי משימות אשר יכולתם לבצע בקלות בעודכם צעירים הולכות והופכות  קשות ומסורבלות יותר. קשה יותר להתלבש באופן עצמאי, קשה יותר לקרוא וכן- גם קשה יותר לנהוג. אך אין שום סיבה שבעולם שתוותרו ותשבו בבית ללא תזוזה. על כן, קיים כלי רכב המיועד בדיוק עבורכם, בני הגיל השלישי, הלוא הוא הקלנועית.

יתרונותיה של הקלנועית עבור הגיל השלישי

  • קלה לתפעול- הקלנועית החשמלית נטענת בקלות בבית והנהיגה בה היא קלה. אין בה יותר מדי כפתורים ודוושות מסובכות על מנת להקל על הנוהג בה. היא כוללת בלם ידני, צפצפה ובחלק מן הדגמים אף פנסים.
  • לנסוע בשניים- חלק מן המבוגרים בגיל השלישי זקוקים לסיוע מטפל בכל רגע ואינם יכולים לנהוג בעצמם. קלנועית מאפשרת למטפל לנהוג בה כאשר הקשיש יושב לצדו. חשוב כמובן לציין כי יש להקפיד ולרכוש קלנועית בעלת שני מושבים. אפשרות נוספת מיועדת עבור קשישים אשר מעוניינים לנסוע עם בת זוגם ברוגע ובשלווה.
  • נוחות- רוב הקלנועיות הינן בעלות מושב אורתופדי המתאים לגיל השלישי וגורם לנסיעה להיות נוחה ומהנה.

ומה עם הנכד ?

במידה ואתם מעוניינים לפנק את הנכד וליהנות מנסיעה משותפת עימו, ניתן לרכוש עבורו קורקינט חשמלי. הקורקינט החשמלי הינו כלי תחבורה ממשפחתה של הקלנועית והחשמלית וכך הוא יוכל לרכוב לצדכם בזמן הנסיעה ותיהנו מחוויה משפחתית נעימה.

לקחת את הקלנועית לכל מקום

במידה ואתם חובבי טיולים ואתם מעוניינים להצטרף למשפחה או לחברים, ייתכן ותתאים לכם מיני קלנועית. היתרון הגדול במיני קלנועית הינו העובדה שהיא מתקפלת כך שניתן לשאת אותה לכל מקום. כמו כן, במידה ובן משפחה או חבר מסיע אתכם ברכבו למקום כלשהוא בו תיאלצו להתנייד באופן עצמאי, ניתן לקפל את המיני קלנועית ולקחת אותך ברכב.

לסיכום, ניתן לראות כי הקלנועית החשמלית היא אמצעי תחבורה מושלם עבור אוכלוסיית הגיל השלישי. חשוב לציין, כי בדיוק כמו בכל אמצעי תחבורה אחר, גם בקלנועית הבטיחות הינה ערך עליון והיא בנויה באופן בו תישארו לאורך כל הדרך בטוחים ומוגנים.

 



תגיות המאמר: קורקינט חשמלי, קלנועית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורי אביר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורי אביר

מאת: דורי אבירקידום אתרים10/05/13859 צפיות
בעידן של היום בו לכל בעל עסק קיימים עשרות, מאות ואף יותר מתחרים (מתחרים מן העולם), קיימת חשיבות גדולה לשימוש יעיל באתר האינטרנט שלכם. הגולשים מחפשים מוצר או שירות מסוים ואתם אלו שרוצים לתת להם את המענה. אז כיצד תמשכו את הלידים הללו דווקא אליכם ולא אל המתחרים ?

מאת: דורי אבירקידום אתרים29/04/13841 צפיות
אנשים רבים נוטים לשווק את מוצריהם באינטרנט מתוך הזדהות עמוקה עם הלקוחות שלהם, דבר הגורם לעיתים לכך שהעסק אינו ריווחי ואף מגיע להפסדים. אין ספק כי יש לגלות אמפתיה כלפי לקוחות פוטנציאליים, אולם יחד עם זאת, לזכור ולשמור על האינטרסים של העסק.

מאת: דורי אבירקידום אתרים12/04/13846 צפיות
הביטוי "קידום בגוגל" אמנם הפך שגור בפי כל בעלי העסקים אך לא תמיד בטוחים מהי המשמעות שלו ומדוע כדאי לבצע אותו. במאמר זה נסקור את חשיבות הקידום בגוגל מזווית הראייה של פעולת הגולש בבואו לחפש מידע.

מאת: דורי אבירקידום אתרים04/04/13774 צפיות
בשנים האחרונות התפתח תחום האינטרנט באופן אדיר עד כדי כך שהוא הפך לאמצעי השיווק המוביל על פני שאר אמצעי המדיה. חברות המתמחות בבניית אתרי אינטרנט צצו כפטריות אחרי הגשם, כך שכיום כמעט לכל חברה יש לפחות אתר אינטרנט אחד. החברות אשר היו חלוצות בנהירה לחברות בניית אתרי אינטרנט, נקלעו למצב בעייתי כאשר שוק אתרי האינטרנט התפתח באופן משמעותי ואילו הם נתקעו עם אתר מיושן. הבעיה המרכזית באתר שיווקי הינה לא רק שאינו מביא תועלת אלא אף יכול להזיק ללקוחות פוטנציאלים אשר מגיעים אליו. אז מה עושים ? ובאילו נקודות חש

מאת: דורי אבירתחבורה ורכב - כללי28/03/13963 צפיות
אוכלוסיות רבות אינן יכולות לנהוג באמצעי תחבורה רגילים כגון מכונית, אופניים ועוד. קלנועית חשמלית הינה אמצעי תחבורה מצויין עבור אוכלוסיות אלו המונות בין השאר: קשישים, נכים, אנשים בעלי עודף משקל ועוד.

מאת: דורי אבירשיווק באינטרנט27/03/131275 צפיות
מדי יום, אנו נחשפים לשינויים ולחידושים בכל המתרחש ברשת ובהתנהגות הצרכנית כולה. במאמר זה נסקור מהי אותה חדשנות , מהי חשיבותה וכיצד להתמודד עמה על מנת להמשיך ולהצליח מבחינת השיווק באינטרנט.

מאת: דורי אבירנדל"ן25/03/131216 צפיות
סוף סוף חסכתם מספיק כסף ואתם מוכנים להגשמת החלום שלכם: לרכוש דירה בארה"ב. דירת חלומות של כל אדם הינה שונה. יש אשר חולמים על דירה גדולה וטרנדית בקליפורניה, יש שחולמים על דירה בבניין ניו יורקי טיפוסי בו הדירות קטנות ובדרך כלל אין מעלית. יחד עם זאת, אין ספק שלניו יורק יש את האופי המיוחד והיוקרתי שלה. ויש החולמים על וילה ענקית במיאמי שטופת השמש. אז גם לאחר שיש לכם כיוון מבחינת המדינה בה תמיד חלמתם לגור כיצד יודעים לבחור מבין היצע הדירות בכל מדינה ? שהרי מאגר דירות למכירה בארה"ב הינו עצום. במאמר זה נ

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213581 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204174 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205094 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica