חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל הטיפים לאיתור דירת החלומות שלכם בארה"ב

מאת: דורי אבירנדל"ן25/03/20131215 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוף סוף חסכתם מספיק כסף ואתם מוכנים להגשמת החלום שלכם: לרכוש דירה בארה"ב. דירת חלומות של כל אדם הינה שונה. יש אשר חולמים על דירה גדולה וטרנדית בקליפורניה, יש שחולמים על דירה בבניין ניו יורקי טיפוסי בו הדירות קטנות ובדרך כלל אין מעלית. יחד עם זאת, אין ספק שלניו יורק יש את האופי המיוחד והיוקרתי שלה. ויש החולמים על וילה ענקית במיאמי שטופת השמש. אז גם לאחר שיש לכם כיוון מבחינת המדינה בה תמיד חלמתם לגור כיצד יודעים לבחור מבין היצע הדירות בכל מדינה ? שהרי מאגר דירות למכירה בארה"ב הינו עצום. במאמר זה נעניק לכם טיפים עיקריים אשר יסייעו לכם באיתור דירת החלומות.

מיקום

מיקום הדירה חייב להתייחס למספר נושאים על מנת שתוכלו ליהנות מן הדירה:

· תשתיות- חשוב להקפיד כי בקרבת הדירה יהיו אמצעי תחבורה נוחים  כגון תחנות אוטובוס, רכבת תחתית, תחנות מוניות וכדומה. כמו כן, מומלץ לוודא כי הכבישים בנויים כהלכה והגישה לדירה הינה פשוטה כך שכניתן להגיע אליה בקלות ובנוחות.

· אוכלוסייה- מיהם השכנים שלכם ? איזו אוכלוסייה גרה בשכונה שלכם ? כל זאת ועוד הינן עובדות חשובות מאד אשר עליכם לבדוק. אין ספק כי נתון זה ישפיע על חייכם בארה"ב כיוון שאין ספק שתרצו להתגורר בקרב אוכלוסייה הדומה לכם ברמת החיים או גבוהה יותר. אם תרכשו דירה בלב שכונה בה מתאגדות קבוצות נוער עברייני בכל פינה, רוב הסיכויים שתצטערו על כך כל חייכם.

· נוף- האם חלמתם שדירת החלומות שלכם תשקיף לים ? או שמא הרחובות הניו יורקים הצרים יופיעו בחלונכם ? הקפידו על כך שהנוף הנשקף אכן יהא הנוף עליו חלמתם.

כיווני אוויר

בדיוק כמו בכל רכישת נדל"ן בארץ, גם ברכישת נדל"ן בארה"ב חשוב מאד לבחון את כיווני האוויר. אם חלמתם על דירה ליד הים יש לוודא כי אכן תחושו את אוויר הים במרפסת ביתכם. ואם דירה בניו יורק הינה דירת החלומות שלכם חשוב שתוודאו כי אינכם חסומים סביבכם בבניינים צמודים אשר חוסמים את כניסת האוויר לביתכם.

ולסיכום, ניתן לראות כי תהליך השקעות נדל"ן בארה"ב על מנת למצוא את דירת החלומות שלכם אינו דבר פשוט אולם אם מקפידים שלא להיחפז ובוחנים את כל הנתונים של הנכס, ניתן בהחלט לאתר את אותו דירה ולהגשים את אותו חלום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורי אביר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורי אביר

מאת: דורי אבירקידום אתרים10/05/13858 צפיות
בעידן של היום בו לכל בעל עסק קיימים עשרות, מאות ואף יותר מתחרים (מתחרים מן העולם), קיימת חשיבות גדולה לשימוש יעיל באתר האינטרנט שלכם. הגולשים מחפשים מוצר או שירות מסוים ואתם אלו שרוצים לתת להם את המענה. אז כיצד תמשכו את הלידים הללו דווקא אליכם ולא אל המתחרים ?

מאת: דורי אבירקידום אתרים29/04/13841 צפיות
אנשים רבים נוטים לשווק את מוצריהם באינטרנט מתוך הזדהות עמוקה עם הלקוחות שלהם, דבר הגורם לעיתים לכך שהעסק אינו ריווחי ואף מגיע להפסדים. אין ספק כי יש לגלות אמפתיה כלפי לקוחות פוטנציאליים, אולם יחד עם זאת, לזכור ולשמור על האינטרסים של העסק.

מאת: דורי אבירקידום אתרים12/04/13846 צפיות
הביטוי "קידום בגוגל" אמנם הפך שגור בפי כל בעלי העסקים אך לא תמיד בטוחים מהי המשמעות שלו ומדוע כדאי לבצע אותו. במאמר זה נסקור את חשיבות הקידום בגוגל מזווית הראייה של פעולת הגולש בבואו לחפש מידע.

מאת: דורי אבירתחבורה ורכב - כללי11/04/13927 צפיות
ומאז ומעולם התקשו קשישים בהתניידות ממקום למקום. קלנועיות הינן אמצעי תחבורה המותאם באופן ספציפי לאוכלוסייה זו וקיימים בו יתרונות רבים. במאמר זה נסקור את יתרונותיה של הקלנועית עבור אוכלוסיית הגיל השלישי ובאילו סיטואציות מומלץ להשתמש בה או בקלנועית מתקפלת, לחלופין.

מאת: דורי אבירקידום אתרים04/04/13773 צפיות
בשנים האחרונות התפתח תחום האינטרנט באופן אדיר עד כדי כך שהוא הפך לאמצעי השיווק המוביל על פני שאר אמצעי המדיה. חברות המתמחות בבניית אתרי אינטרנט צצו כפטריות אחרי הגשם, כך שכיום כמעט לכל חברה יש לפחות אתר אינטרנט אחד. החברות אשר היו חלוצות בנהירה לחברות בניית אתרי אינטרנט, נקלעו למצב בעייתי כאשר שוק אתרי האינטרנט התפתח באופן משמעותי ואילו הם נתקעו עם אתר מיושן. הבעיה המרכזית באתר שיווקי הינה לא רק שאינו מביא תועלת אלא אף יכול להזיק ללקוחות פוטנציאלים אשר מגיעים אליו. אז מה עושים ? ובאילו נקודות חש

מאת: דורי אבירתחבורה ורכב - כללי28/03/13963 צפיות
אוכלוסיות רבות אינן יכולות לנהוג באמצעי תחבורה רגילים כגון מכונית, אופניים ועוד. קלנועית חשמלית הינה אמצעי תחבורה מצויין עבור אוכלוסיות אלו המונות בין השאר: קשישים, נכים, אנשים בעלי עודף משקל ועוד.

מאת: דורי אבירשיווק באינטרנט27/03/131274 צפיות
מדי יום, אנו נחשפים לשינויים ולחידושים בכל המתרחש ברשת ובהתנהגות הצרכנית כולה. במאמר זה נסקור מהי אותה חדשנות , מהי חשיבותה וכיצד להתמודד עמה על מנת להמשיך ולהצליח מבחינת השיווק באינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222666 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202512 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183244 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183218 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183247 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182581 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182250 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica