חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום בגוגל – למה זה כדאי ?

מאת: דורי אבירקידום אתרים12/04/2013845 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות נושא השיווק באינטרנט הולך ותופס תאוצה באופן מסחרר. כך, ניתן לומר כי פלטפורמת השיווק הטובה ביותר כיום הינה רשת האינטרנט. ובכן, כל זאת נעים וטוב אולם יש לזכור כי הרשת הינה בעצם מאגר אדיר של מידע אשר מיליוני אנשים בכל העולם נחשפים אליו בכל שניה. חלק מסוים מן האנשים הללו הם לקוחות פוטנציאלים שלכם והמטרה שלכם היא למשוך אותם לאתר, דף הפייסבוק, דף הנחיתה או כל מידע אחר על הארגון שלכם כך שבסופו של דבר יהפכו ללקוחות שלכם. שאלת המפתח בנושא זה הינה: כיצד מאתרים הגולשים את המידע לו הם זקוקים ?

מנועי חיפוש

בראש ובראשונה, נכנס הגולש למנוע חיפוש. מנועי החיפוש מרכזים את רוב המידע ברשת ומנהלים אותו עבור הגולשים על פי מספר מדדים. מנוע החיפוש הנפוץ ביותר הוא כמובן גוגל ונכון לימים אלו אין לו מתחרה משמעותי באופק. משתמע מכך באופן ברור כי עליכם להיות קרובים יותר לגולש בתוצאות אשר יקבל בחיפוש שירות או מוצר אותו אתם מספקים. ובמידה ואתם מעוניינים להופיע בין התוצאות הראשונות ובעמוד הראשון עליכם לבצע תהליך בשם קידום בגוגל.

סוגי קידום בגוגל

באופן עקרוני, ניתן לחלק את סוגי הקידום לשניים-קידום ממומן וקידום אורגאני. הקידום הממומן הינו מעין פרסומת כאשר התשלום הינו קבוע ומועבר לגוגל עצמה. הקידום האורגאני מתבצע באמצעות מגוון פעולות אשר ניתן לסכמן כפעולות המקדמות את האתר באופן טבעי. כלומר, יש לבצע שינויים ופעולות מסוימות מדי חודש על מנת שגוגל תעלה אתכם בטבלת התוצאות.

פוטנציאל לידים אינסופי

לאור כל הנאמר לעיל, ניתן להבין כי קידום בגוגל מקדם את תהליך שיווק באינטרנט שלכם וככל שתעלו במעלה התוצאות כך פוטנציאל הלידים שלכם רק יגדל ויגדל והרווח כולו שלכם. על אחת כמה וכמה כל עוד אתם מבצעים קידום ברמה גבוהה יותר מזו של המתחרים שלכם, יהיה לכם קל יותר להתקדם במעלה התוצאות.

וכטיפ חשוב לסיום: זכרו כי גוגל הינה חברה המקפידה על נהלים ברורים ולא מומלץ לנסות ולהפר אותם על מנת לקדם את עצמכם. אין ספק כי באמצעות פעולות מגוונות וכשרות לחלוטין תוכלו לקדם  את עצמכם בהצלחה רבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורי אביר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורי אביר

מאת: דורי אבירקידום אתרים10/05/13858 צפיות
בעידן של היום בו לכל בעל עסק קיימים עשרות, מאות ואף יותר מתחרים (מתחרים מן העולם), קיימת חשיבות גדולה לשימוש יעיל באתר האינטרנט שלכם. הגולשים מחפשים מוצר או שירות מסוים ואתם אלו שרוצים לתת להם את המענה. אז כיצד תמשכו את הלידים הללו דווקא אליכם ולא אל המתחרים ?

מאת: דורי אבירקידום אתרים29/04/13841 צפיות
אנשים רבים נוטים לשווק את מוצריהם באינטרנט מתוך הזדהות עמוקה עם הלקוחות שלהם, דבר הגורם לעיתים לכך שהעסק אינו ריווחי ואף מגיע להפסדים. אין ספק כי יש לגלות אמפתיה כלפי לקוחות פוטנציאליים, אולם יחד עם זאת, לזכור ולשמור על האינטרסים של העסק.

מאת: דורי אבירתחבורה ורכב - כללי11/04/13927 צפיות
ומאז ומעולם התקשו קשישים בהתניידות ממקום למקום. קלנועיות הינן אמצעי תחבורה המותאם באופן ספציפי לאוכלוסייה זו וקיימים בו יתרונות רבים. במאמר זה נסקור את יתרונותיה של הקלנועית עבור אוכלוסיית הגיל השלישי ובאילו סיטואציות מומלץ להשתמש בה או בקלנועית מתקפלת, לחלופין.

מאת: דורי אבירקידום אתרים04/04/13773 צפיות
בשנים האחרונות התפתח תחום האינטרנט באופן אדיר עד כדי כך שהוא הפך לאמצעי השיווק המוביל על פני שאר אמצעי המדיה. חברות המתמחות בבניית אתרי אינטרנט צצו כפטריות אחרי הגשם, כך שכיום כמעט לכל חברה יש לפחות אתר אינטרנט אחד. החברות אשר היו חלוצות בנהירה לחברות בניית אתרי אינטרנט, נקלעו למצב בעייתי כאשר שוק אתרי האינטרנט התפתח באופן משמעותי ואילו הם נתקעו עם אתר מיושן. הבעיה המרכזית באתר שיווקי הינה לא רק שאינו מביא תועלת אלא אף יכול להזיק ללקוחות פוטנציאלים אשר מגיעים אליו. אז מה עושים ? ובאילו נקודות חש

מאת: דורי אבירתחבורה ורכב - כללי28/03/13963 צפיות
אוכלוסיות רבות אינן יכולות לנהוג באמצעי תחבורה רגילים כגון מכונית, אופניים ועוד. קלנועית חשמלית הינה אמצעי תחבורה מצויין עבור אוכלוסיות אלו המונות בין השאר: קשישים, נכים, אנשים בעלי עודף משקל ועוד.

מאת: דורי אבירשיווק באינטרנט27/03/131274 צפיות
מדי יום, אנו נחשפים לשינויים ולחידושים בכל המתרחש ברשת ובהתנהגות הצרכנית כולה. במאמר זה נסקור מהי אותה חדשנות , מהי חשיבותה וכיצד להתמודד עמה על מנת להמשיך ולהצליח מבחינת השיווק באינטרנט.

מאת: דורי אבירנדל"ן25/03/131215 צפיות
סוף סוף חסכתם מספיק כסף ואתם מוכנים להגשמת החלום שלכם: לרכוש דירה בארה"ב. דירת חלומות של כל אדם הינה שונה. יש אשר חולמים על דירה גדולה וטרנדית בקליפורניה, יש שחולמים על דירה בבניין ניו יורקי טיפוסי בו הדירות קטנות ובדרך כלל אין מעלית. יחד עם זאת, אין ספק שלניו יורק יש את האופי המיוחד והיוקרתי שלה. ויש החולמים על וילה ענקית במיאמי שטופת השמש. אז גם לאחר שיש לכם כיוון מבחינת המדינה בה תמיד חלמתם לגור כיצד יודעים לבחור מבין היצע הדירות בכל מדינה ? שהרי מאגר דירות למכירה בארה"ב הינו עצום. במאמר זה נ

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213382 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211688 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183550 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172891 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172632 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172475 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172515 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica