חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השפעת חדשנות במאה ה- 21 על שיווק באינטרנט

מאת: דורי אבירשיווק באינטרנט27/03/20131274 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן של היום בו כל חברה דואגת לתהליכי שיווק אינטנסיביים ברשת האינטרנט, אין ספק כי עליכם להיות עם היד על הדופק בכל עת על מנת לדעת מה מתרחש מבחינת הפעילות השיווקית של המתחרים שלכם. ייתכנו לא מעט מצבים, בהם תחשבו כי פעילויות שיווק באינטרנט שלכם הינן מעולה אך יסתבר שלא כל הדבר וזאת עקב משתנה אחד עקרי, הלוא הוא חדשנות.

חדשנות במאה ה- 21

אחד הדברים הבולטים באופן כללי בהתנכלות הצרכנית בעולם בתקופה של המאה ה- 21 הינה החדשנות. הבעיה העולה באופן טבעי הינה שינויים יומיומיים במוצרים חדשים, שירותים חדשים והתנהגויות חדשות בקרב הצרכנים. "החדש של היום" הופך להיות "הישן של מחר" ואם אתם מעוניינים להצליח עליכם לעקוב באופן יומיומי אחר המתרחש בתחום שלכם ובהתנהגות הצרכנית ככלל. דוגמא טובה למוצר שכזה הינה ה- smart phone. בכל יום יוצאים דגמים חדשים ונושא המובייל הפך להיות מוביל בתחומו בתקופה זו.

מדוע חדשנות בתחום המובייל הינה רלוונטית מבחינת שיווק ברשת ?

אם בעבר לכל חברה היה אתר אינטרנט אחד או יותר בלבד, הרי שכיום בניית אתרי אינטרנט המתאימים לצפייה ב- smart phone הינה שם המשחק. כמו כן, מדי יום עולות עשרות אלפי אפליקציות לרשת האינטרנט וחשוב שתדעו ותכירו אותן אפילו על מנת לספר עליהן לקהל האוהדים שלכם בפייסבוק. תכנים מעניינים וחדשניים מושכים גולשים לאתרכם ולדף הפייסבוק שלכם ומשפיעים באמצעות כך על תהליך קידום בגוגל שלכם. זאת כיוון שגוגל לוקחת בחשבון, בין שאר הנתונים שהיא אוספת, שאם גולשים רבים נכנסים לאתר שלכם, כנראה הוא מוביל על מתחריו.

ומה אם אין לי זמן להתעדכן כל הזמן ?

במידה ואתם עמוסים בפעילויות הקשורות לניהול החברה שלכם או כל תפקיד אחר, מומלץ כי תשכרו איש שיווק אשר כחלק מתפקידו יהיה להתעדכן מדי יום בכל הקורה והמתחדש בתחום העיסוק שלכם ובעולם האינטרנט בכלל.

ולסיכום, ניתן לראות כי אין להימנע מעדכון שוטף במתחדש בענף האינטרנט ובכלל מבחינת הצרכנים. בסופו של דבר, החברה שלכם עשויה רק לצמוח ולהפוך גולשים נוספים ללקוחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורי אביר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורי אביר

מאת: דורי אבירקידום אתרים10/05/13858 צפיות
בעידן של היום בו לכל בעל עסק קיימים עשרות, מאות ואף יותר מתחרים (מתחרים מן העולם), קיימת חשיבות גדולה לשימוש יעיל באתר האינטרנט שלכם. הגולשים מחפשים מוצר או שירות מסוים ואתם אלו שרוצים לתת להם את המענה. אז כיצד תמשכו את הלידים הללו דווקא אליכם ולא אל המתחרים ?

מאת: דורי אבירקידום אתרים29/04/13841 צפיות
אנשים רבים נוטים לשווק את מוצריהם באינטרנט מתוך הזדהות עמוקה עם הלקוחות שלהם, דבר הגורם לעיתים לכך שהעסק אינו ריווחי ואף מגיע להפסדים. אין ספק כי יש לגלות אמפתיה כלפי לקוחות פוטנציאליים, אולם יחד עם זאת, לזכור ולשמור על האינטרסים של העסק.

מאת: דורי אבירקידום אתרים12/04/13846 צפיות
הביטוי "קידום בגוגל" אמנם הפך שגור בפי כל בעלי העסקים אך לא תמיד בטוחים מהי המשמעות שלו ומדוע כדאי לבצע אותו. במאמר זה נסקור את חשיבות הקידום בגוגל מזווית הראייה של פעולת הגולש בבואו לחפש מידע.

מאת: דורי אבירתחבורה ורכב - כללי11/04/13927 צפיות
ומאז ומעולם התקשו קשישים בהתניידות ממקום למקום. קלנועיות הינן אמצעי תחבורה המותאם באופן ספציפי לאוכלוסייה זו וקיימים בו יתרונות רבים. במאמר זה נסקור את יתרונותיה של הקלנועית עבור אוכלוסיית הגיל השלישי ובאילו סיטואציות מומלץ להשתמש בה או בקלנועית מתקפלת, לחלופין.

מאת: דורי אבירקידום אתרים04/04/13773 צפיות
בשנים האחרונות התפתח תחום האינטרנט באופן אדיר עד כדי כך שהוא הפך לאמצעי השיווק המוביל על פני שאר אמצעי המדיה. חברות המתמחות בבניית אתרי אינטרנט צצו כפטריות אחרי הגשם, כך שכיום כמעט לכל חברה יש לפחות אתר אינטרנט אחד. החברות אשר היו חלוצות בנהירה לחברות בניית אתרי אינטרנט, נקלעו למצב בעייתי כאשר שוק אתרי האינטרנט התפתח באופן משמעותי ואילו הם נתקעו עם אתר מיושן. הבעיה המרכזית באתר שיווקי הינה לא רק שאינו מביא תועלת אלא אף יכול להזיק ללקוחות פוטנציאלים אשר מגיעים אליו. אז מה עושים ? ובאילו נקודות חש

מאת: דורי אבירתחבורה ורכב - כללי28/03/13963 צפיות
אוכלוסיות רבות אינן יכולות לנהוג באמצעי תחבורה רגילים כגון מכונית, אופניים ועוד. קלנועית חשמלית הינה אמצעי תחבורה מצויין עבור אוכלוסיות אלו המונות בין השאר: קשישים, נכים, אנשים בעלי עודף משקל ועוד.

מאת: דורי אבירנדל"ן25/03/131216 צפיות
סוף סוף חסכתם מספיק כסף ואתם מוכנים להגשמת החלום שלכם: לרכוש דירה בארה"ב. דירת חלומות של כל אדם הינה שונה. יש אשר חולמים על דירה גדולה וטרנדית בקליפורניה, יש שחולמים על דירה בבניין ניו יורקי טיפוסי בו הדירות קטנות ובדרך כלל אין מעלית. יחד עם זאת, אין ספק שלניו יורק יש את האופי המיוחד והיוקרתי שלה. ויש החולמים על וילה ענקית במיאמי שטופת השמש. אז גם לאחר שיש לכם כיוון מבחינת המדינה בה תמיד חלמתם לגור כיצד יודעים לבחור מבין היצע הדירות בכל מדינה ? שהרי מאגר דירות למכירה בארה"ב הינו עצום. במאמר זה נ

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213517 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184481 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172609 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162416 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163284 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153249 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153365 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica