חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גני אירועים: דברים שאסור לעשות בחתונה

מאת: אביב יועציםחתונות14/04/2013936 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוזמנים לחתונה של חבר או מכר? לפניכם רשימה של טעויות מביכות, שאסור לכם לעשות בחתונה:

להביא קומקום במקום צ'ק - כבר שנים על גבי שנים עומד לכם בבוידעם קומקום יוקרתי שקיבלתם במתנה לחגים, עדיין ארוז בעטיפת מתנה, מעלה אבק. אתם רק מחכים להזדמנות להעביר את העז הלאה. ובכן ממש לא מומלץ להביא לחתונה קומקום במקום צ'ק, אלא אם כן מדובר באנשים שאתם ממש לא מחבבים...

להיות פרח קיר - לא בא לכם לרקוד? אלא אם כן אתם קשישים, היום זה לא מנומס לשבת כל הערב לצד השולחן, לשלוח מבטי בוז לרחבת הריקודים של גן אירועים בשרון לעשות פרצופים חמוצים וסובלים.

לשתות יותר מידי - אם אתם לא יודעים לשתות, אז אל תעשו זאת. אתם עלולים למצוא את עצמכם עושים סטריפטיז על הבר ומונצחים בסרט הוידיאו של החתן והכלה - סיטואציה שאתם ממש לא רוצים.

לשקר ולהיתפס - אל תגידו לחתן ולכלה, שאתם לא יכולים להגיע כי לסבתא שלכם יש "אזכרה בדיוק באותו ערב", ויום למחרת להיות מתוייגים בפייסבוק על ידי אחד החברים, בפאב שחגגתם בו עם החבר'ה, שיכורים ומחוייכים.

לא להגיע לחתונה וגם ולא לתת צ'ק פיצוי - שלא תבינו לא נכון. החתן והכלה עדיין יכעסו שלא טרחתם לבוא. אבל הם יכעסו הרבה יותר, אם לא תביאו צ'ק פיצוי.

להודיע לחבר באמצעות SMS שאתם נורא מצטערים, אבל לא תוכלו לבוא לחתונה - נכון שהודעה כתובה (SMS, מייל,Whats'Appוכו') חוסכת לכם את הצורך להתקשר, לדבר עם החתן/הכלה ולשקר להם. מצד שני, זה ממש לא מנומס להתחמק כך מחתונות.

לעשן על זרים - אל תשלפו את הסיגריה ותפריחו טבעות עשן על שכניכם לשולחן, בידיעה ברורה שהם לא מעשנים.

לברוח מוקדם מהחתונה - זה לא מנומס לארוז את הפקלאות ולברוח ממתחם גן אירועים מיד אחרי החופה, תוך כדי מלמול מתנצל "מחר אני צריך לקום מוקדם לעבודה". במיוחד כאשר החתונה מתקיימת ביום חמישי...

לתת ביקורת בונה על השמלה לכלה - מאוד לא כדאי להעיר לכלה כי הצבע של השמלה מחוויר אותה, שהגזרה לא מחמיאה ולה וכו'. חרטו לכם את כלל הברזל הבא: תמיד אמרו לכלה שהיא נראית יפהפייה, אפילו אם היא נראית כמו תנין שעטוף בקומבניזיון.

לבקש לארוז אוכל הביתה - בכל ערב נזרקים מגני אירועים כמויות אוכל שיכולות להאכיל חצי מאוכלוסיית אוגנדה. ולמרות זאת, וללא שום הסבר הגיוני, זה נחשב טאבו לבקש מהמלצר לארוז לכם את הסטייק הענק הביתה.

לרכל עם אנשים שאתם לא מכירים - אל תעירו לאדם שעומד לצידכם ומחכה לבירה ליד הבר "איזו חתונה מעפנה אה?", יש סיכוי לא רע שזהו האח של הכלה.

***

מוגש בחסות גן אירועים ערוגות בושם - אירועים בניחוח אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162095 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162437 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161951 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161583 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161617 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161407 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161464 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182899 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172179 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica