חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ממיר מתח לשטח

מאת: שירי פלגרכב17/04/20131066 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפעלת מכשירים חשמליים בתנאי שטח אפשרית באמצעות ממיר מתח לשטח. שימוש נכון במכשיר יפטור אתכם משימוש בגנרטור. אם אתם נוהגים לסחוב אתכם גנרטור כבד לכל מקום או משלמים סכומי כסף גבוהים להשכרת הגנרטור, דעו כי אפשר גם אחרת. ממיר מתח לשטח ניתן לרכוש או לשכור, הממיר קטן בצורה משמעותית בהשוואה לגנרטור ופשוט הרבה יותר להפעלה. בעבור אלו שעדיין לא מכירים את הממיר נסביר כי מדובר במכשיר קטן שמתחבר אל המצת או המצבר ברכב. המרת עצמת הזרם מאפשרת חיבור מגוון מכשירים חשמליים כמו מחשבים ניידים, טלפונים סלולריים, מערכות הגברה, מסכי טלוויזיה, תאורה, ציוד בישול ועוד.

ממיר מתח לרכב

המצבר או המצת של הרכב הם מקור הכוח הנגיש ביותר בשטח. היציאה לשטח מתלווה כמעט תמיד לנסיעה ברכב. אם אתם יוצאים לטיול שטח יחד עם הרכב או לנסיעת עסקים ארוכה, ממיר מתח לשטח יוכל לשפר את החוויה בצורה משמעותית. הממיר מסוגל להתאים עצמו כמעט לכל סוגי המכשירים החשמליים. ממיר מתח לרכב יאפשר את הפעלת המכשירים החשמליים מהבית או מהמשרד בתנאי שטח. נציין כי בהשוואה לגנרטור הממיר שקט, חסכוני ונוח הרבה יותר. ממיר מתח לשטח הוא מכשיר חיוני בכל רכב בישראל.

צורת החיבור של הממיר אל הרכב  משתנה בהתאם לסוד הממיר שרכשתם. ממיר מתח לשטח שמתחבר בצורה פשוטה אל המצת של הרכב יהיה בחירה נבונה. אך ממירים בעלי הספק גבוה מ- 300 W יש לחבר אל המצבר. איכות החיבור ועובי המוליכים משמעותי לאיכות הזרם. חיבורים לא מתאימים או מגעים רופפים עשויים להביא למפל מתח, פעולה לא רציפה וקצרים. במקרים בהם יש צורך בעוצמת מתח גבוהה יהיה עליכם להתניע את הרכב ולהשתמש גם בכוח המנוע.

הוראות שימוש בממיר

נדגיש כי ממיר מתח לשטח הוא מכשיר חשמלי רב עוצמה, יש להשתמש בו בתבונה. קיימת סכנת התחשמלות כאשר משתמשים במכשיר בניגוד לתקנות הבטיחות. אם אתם עדיין לא מכירים את המכשיר והיכולות שלו כדאי יהיה לבקש הדרכת שימוש ראשונית במעמד הקנייה. אל תתביישו לשאול שאלות ולברר אודות היכולות של הממיר, הוראות השימוש ואזהרות. כדאי לברר האם מדובר בממיר שמתחבר אל המצת או אל המצבר.

חופשה בכנרת עם בידורית

בתקופה האחרונה אפשר לפגוש על חופי הכנרת נופשים שמגיעים אל החוף עם מקרר, מסך פלזמה, מערכת הגברה, מערכת קולנוע ביתית, תאורה, מאווררים ושאר מכשירים חשמליים. אם אתם שואלים את עצמכם כיצד זה ייתכן ומעוניינים להצטייד בהתאם אל החופשה הבאה, ממיר מתח לשטח הוא התשובה. כל שיש לעשות הוא להצטייד בממיר מתאים, להציב את הרכב בקרבת מתחם הישיבה ולחבר את המכשירים הדרושים לכם. הממיר כבר יספק להם את המתח החשמלי הדרוש להפעלתם. נסו ותגלו כי חופשה על החוף מעולם לא הייתה מפנקת ומהנה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141554 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141320 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141167 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131237 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131345 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131273 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131313 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213822 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213953 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214133 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204601 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195566 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196261 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica