חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת כותרת טובה לפרסומת שלך

מאת: דרור הראלשיווק17/04/2013992 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין להכחיש את העובדה שההצלחה של פרסומת טמונה בעיקר בכותרת. הכותרת צריכה למשוך את הקורא ולגרום לו לקרוא את שאר הפרסומת. הכותרת צריכה להיות פשוט קליטה ונקודות מפתח שונות צריכים להיות מוטבעת כאשר מחליטים על הכותרת למודעה.

הכותרת צריכה לתפוס את תשומת לב של העין במבט הראשון. מילים בכותרות צריכה לפעול כתגיות עבור הפרסומת. זה צריך להגיד את זה על כל התוכן שבאו אחרי. אם חברה מוכרת ריהוט במחיר סביר, את הכותרת של הפרסומת שלהם צריכה להיות 'רהיטים עמידים בפחות מחיר ". הכותרת הזאת תמשוך את הלקוחות המתאימים שנמצאים על ריהוט בעלות נמוך זהירות עבור רהיטים עמידים כמו גם. אם הלקוחות שהגיעו שייכת לקטגוריה שמעוניינות לקשט את הבית שלהם עם רהיטים יפים ואינם מודאגים לגבי המחיר כדי לקבל את המראה הנכון, אז יכולה להיות הכותרת 'שינוי האופן נראה הבית שלך על ידי הרהיטים מזרחיים שלנו " . שום דבר אחר מאשר הסיכויים לא צריך להיות כלול בכותרת. אם גברים ונשים יכולים להשתמש במוצר, שניהם צריכים להיות המכונות בכותרת, פסיחה אפילו אחד מהקטגוריה היא כמו לאבד את מספר עצום של לקוחות פוטנציאליים, גם אם מדובר בתחום של הובלות דירות או בעלי מקצוע.

הכותרת צריכה להיות מוכר מוצר מיידי. על פי מחקר, חמש פעמים יותר של קוראים לקרוא רק את הכותרת בהשוואה לאלו שקראו את הפרסומת המלאה. אז ההשקעה היא חסרת תועלת, אם הכותרת היא לא מספיק טובה כדי למכור את המוצר. לא יכול להיות אפשרות שתוכן המודעה הוא לא מספיק חזק. כל הפגיעה ניתן לבטל על ידי בעל כותרת חזקה.

צריכה להיות מרוכז הכותרת במוצר ולא את החברה שמוכרת את המוצר. האינטרס של הלקוח צריך להשתקף והוא צריך להרגיש שהוא התייחס באופן ישיר. התחל עם "אתה" ולא "אנחנו". אז אם לקוח שצוין על להזכיר את שמה של החברה, לא להתחיל את המשפט עם זה. לדוגמה, במקום לכתוב "אקמול - פתרון לניתק קר ', לכתוב' יש לי ניתק קר? נסה אקמול '. אף פעם לא שוכח להזכיר את שמו של המוצר בכותרת. שם המוצר צריך להיות בראש סדר עדיפויות.

תמונת מצב של את היתרונות של המוצר צריכה להינתן בכותרת. זוהי תכונה חשובה של כותרת מנוסחת היטב. את הלקוחות לחפש יתרונות כאשר הוא חושב על רכישת מוצר. מילות מפתח כמו שיניים לבנות יותר, דגני בוקר מזינים, או צמיחה מופלאה צריכים להיות משולבים בכותרת.

אם תצליח להקנות לכל הגורמים הללו עשו עוד הכותרת, יש לזכור לכתוב את יתרונות המוצר באופן מודגש. אם חזותי ממוקם בפרסומת, זה יהיה משלים טוב. כתמונה מדבר אלף מילים. אבל יש להקפיד שהכותרת צריכה לומר חלק מן הסיפור ויזואלי צריך לומר את כל השאר. אל תחזור על הכותרת או תמונה.

יותר מדי חוכמה לא צריך להיות מיושמים לעיצוב כותרת. יש כמעט חמישה מאה פרסומות בעיתון מקומי בסופי השבוע. קורא קבוע קורא את הכותרות של כולם. הוא יוכל לסווג בין כותרת שקרית וכותרת אמיתית. אין הבטחות שווא או מידע צריכים להיות כלולות בכותרת. מעל הכותרות חכמות הן טובות לתחרויות פרסים, אבל ממש לא לעבוד עם הלקוחות מתמצא.

הכותרת צריכה לתת את תחושה חיובית לקורא. השליליות צריכים להיות לגמרי לא נכללה כפי שהוא לא רק יוצר רושם שלילי, אבל המוח יהיה גם לא פתוח ידידותי. לפעמים זה מבלבל את המוח והוא מפרש את משמעות שלילית של המסר מועבר. ביטחון עצמי צריך לבוא לידי ביטוי בכותרת. אין לכלול מילים מסופקים כמו כל אם ואבל. משפטי תנאי הם לא קפדן. המשפט צריך להיות בלשון הווה, במקום בעבר או בעתיד.

 



תגיות המאמר: שיווק, פרסום


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור הראל

מאת: דרור הראלפרסום17/04/13953 צפיות
המנהג של שימוש במשחקי וידאו כדי לקדם מוצר מסוים או ארגון המכונה "advergaming". מגזין Wired בשימוש הראשון במונח הזה בטור כדי לתאר את המזמין של משחקים ברשת בחינם על ידי חברות גדולות

מאת: דרור הראלפרסום19/03/13993 צפיות
פרסומות של מוצרים, ארגונים, ושירותים שודרו בדרך כלל בטלוויזיה. זה ייעשה על ידי רכישת חריצים על זמן האוויר מערוץ טלוויזיה מסוימת. המחיר תלוי בפופולריות של הערוץ, הזמן המסחרי ששודר, מספר הצופים והאורך של מסחרי. הצבת פרסומת בערוצים מקומיים היא זולה יותר מאשר בערוץ הלאומי שבו העלות היא כמעט כפולה.

מאת: דרור הראלפרסום מקוון19/03/131777 צפיות
מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.

מאת: דרור הראלפרסום19/03/131163 צפיות
יש אנשים שמאמינים כי דפי זהב לא יקבלו תגובה כמו שיטות פרסום אחרות לעשות, וזה נכון במידה מסוימת אבל לא בשלמות. כאשר מדברים על דפים צהובים מסורתיים, שם בטוח הוא ירידה במספר האנשים בוחרים לפרסום בו. על פי דיווח אחרון, אפילו הפרסומת האטרקטיבית ביותר בסעיף זה או אחר לא מקבלת תגובה ממתקשרים כמו שנהג לקבל בעבר. להיפך, המחירים של הצבת מודעות בספריות הם בעלייה, שמדברת, סיפור שונה לגמרי.

מאת: דרור הראלפרסום19/03/13955 צפיות
פרסום בחינם נראה כמו דבר בלתי אפשרי כששמע. אבל יש כמה דרכים שבי העלות של פרסומת ניתן נשמרות, בעזרת דמיון ויצירתיות כלשהי.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222335 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213571 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213743 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175459 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162609 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162065 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica