חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה פעמים יצאתם עם חברים והתבאסתם?

מאת: zivניתוחים פלסטיים17/04/2013846 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יוצא לכם שאתם יוצאים עם חברים ונראה כאילו כולם יותר נאים מכם? נכון שלעתים קרובותחשבתם לעשות ניתוח אסתטי אבל לא עשיתם כלום בנדון? כידוע, בימינו כדי להצליח בחיים יש להיראות אסתטי, אין קשר אם אתם בני 30 או בעשור החמישי או מבוגרים יותר. חזה גדול או שיניים רקובות- ניתן לתקן ודאי באמצעות טיפול מקצועי.

רובנו בוחרים בניתוחי פלסטיקה, אך לא כל הזמן הניתוחים מצליחים, על כן שברצונכם לעבור הסרת משקפיים בלייזר או ניתוח הצמדת אוזניים חובה לשקול היטב ולבחור בקפידה. עצות חשובות על הצמדת אוזניים לפני ואחרי והמלצות במאמר.

רוצים חזה חדש? רוצים תוצאות טובות? חפשו רופא מומחה בלבד! קבעו תור לפגישת הכרות ובררו: מה הוא אורך הניתוח, כמה זמן לוקח להחלים וכמה זמן לחזור לשגרה. כדאי שתגיעו לפגישת ההכרות עם חבר שיתרשם איתכם יחד מהרופא יחד, דבר חשוב במיוחד, בקשו לצילומי עבודות קודמים.

מה מחירו של ניתוח אוזניים? קבלו כמה הצעות מחיר של יותר משתי קליניקות ובקשו הצעה בכתב. הפערים במחירים יכולים להגיע לאלפי שקלים או מאות שקלים לטיפולים קטנים. בדקו מה מחירו של הטיפול המתוכנן והאם פריסת התשלומים נוחה. אך עליכם להבין- שמחיר זול זו לא פונקציה מכריעה כאשר תבחרו לכם רופא מנתח.

איך מחליטים? חפשו אינפורמציה על הניתוחים והרופאים באינטרנט, כנסו לפורומים עד שתקבלו תמונה ברורה. כדאי לדעת מראש למה לצפות, גם בתוצאות הניתוח וכמובן מבחינת תהליך ההחלמה. כדאי שתכנסו לחדר הטיפולים עם ידיעה ברורה מה עומד לקרות.

התוצאות הצפויות- כל המכונים בתחום האסתטיקה מוכרים תוצאות מבטיחות אך המציאות בשטח משקפת גם הצלחות פחות מסחררות. עליכם לעשות שיחת תאום ציפיות עם הרופא ולקבל את כל הפרטים בכתב. כמובן שטוב יהיה שתקראו בקפדנות את ההסכם וכמובן תקראו את האותיות הקטנות בו כך שתיגשו לטיפול נינוחים ובטוחים יותר.

אלפי אנשים בארץ עושים ניתוחים קוסמטיים כל שנה. אם מעניין אתכם להשלים עם גופכם תצטרכו לבחור בקפדנות את המרפאה הכי טובה, את המנתחים הטובים ביותר ואם ניתן אז גם במחירים נוחים. בהצלחה!.

 



תגיות המאמר: ניתוח הצמדת אוזניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ziv

מאת: zivשיפוצים22/04/131042 צפיות
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ הבית? איך לשפר את חזות הדירה בלי להישאר עם חור בכיס? עם תוספות של גבס קבלן אמין ומספר גלונים של צבע אפשר להעלות ערך הבית ולהפוך את החלל למקום יפה ומטופח יותר.

מאת: zivבניין ואחזקה - כללי22/04/131150 צפיות
אחרי שנים רבות אתם נאלצים לעבור דירה? כעת מה שיהיה עליכם לעשות הוא לארוז את כל החפצים, לדאוג למובילים ולעבור בהצלחה לבית החדש.

מאת: zivבריאות גברים22/04/131913 צפיות
אין אנשים שלא רוצים להיות צעיר רענן ויפה בעיקר שחולפות השנים. ואתם? מפנטזים על לנצח את הגיל? לחדד את המראה שמאכזב?

מאת: zivבריאות גברים22/04/131263 צפיות
כולם רוצים להיראות טוב להיות צעיר רענן ויפה ולהרגיש ביטחון מהגוף. ואתם? מפנטזים על לגשת לטיפול אסתטי? לשפר במעט את מה שעשו השנים?

מאת: zivבריאות ורפואה כללי22/04/131085 צפיות
כל אחד מאיתנו שואף למראה מושלם לחוש רוח של נעורים ובטח שהשנים עוברות מהר. רגע, ומה אתכם רוצים? לשפר את המראה?

מאת: zivגינון19/04/131025 צפיות
מצפייה בסרטים וסדרות, ביקור אצל בני משפחה, שהייה בבתי מלון ועוד- אנו נחשפים ודאי בהרבה דרכים לתחום הגינון הרחב.

מאת: zivהדברה19/04/13979 צפיות
לא מעזים לעלות לעליית הגג כי יש עבר שמתרוצץ לו? הפחד והחשש אוחז בכם? הותקפתם ע"י מזיקים!,

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161781 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica